Alsof Atheon moeilijk is
Nee, hij is best haalbaar, tis alleen dat je een volledig cappabel team moet hebben
Dat is soms moeilijk te vinden
PS4 PSN: Dazzler2120
Het gaat niet om Atheon... Het gaat vooramelijk om de templar enzo
Edit: en ja atheon is alsnog best moeilijk op hard mode hoor... 1 man dood is gewoon wipe... En 1 man dood gebeurt toch al best vaak/snel.
[ Voor 25% gewijzigd door jesse111 op 28-10-2014 15:45 ]
Verwijderd
Als je een goed team heb met een beetje ervaring is de raid echt een eitje.jesse111 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:45:
[...]
Het gaat niet om Atheon... Het gaat vooramelijk om de templar enzo
Edit: en ja atheon is alsnog best moeilijk op hard mode hoor... 1 man dood is gewoon wipe... En 1 man dood gebeurt toch al best vaak/snel.
Ok, hardmode kan wel moeilijk zijn. Moet ik nog proberen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 15:48 ]
Kan rond 20:30 online zijn denk ik.Dutchhaze86 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:36:
[...]
Ik zou je vanavond toevoegen hiervoor, ben rond een uur of 7 thuis vanuit werk.
psn: lupusergo
Hard mode durf ik dat niet zo zwart/wit te zeggenVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:47:
[...]
Als je een goed team heb met een beetje ervaring is de raid echt een eitje.
Verwijderd
Ja, klopt. Moet ik zelf ook nog een keer doenDazzler2120 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:50:
[...]
Hard mode durf ik dat niet zo zwart/wit te zeggen
Prima, ga ik ondertussen wel wat farmen!
Probleem is alleen dat het vaak dezelfde mensen zijn die zich laten teleporteren en daar erg bedreven in zijn. Na de patch zou het zo moeten zijn dat er mensen random worden geteleporteerd en dus ook de mensen met minder tot geen ervaring. Hier gaat dan de nodige tijd in zitten. Ik denk niet dat we VoG in nog een uur uitspelen (zonder te cheesen).Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:47:
[...]
Als je een goed team heb met een beetje ervaring is de raid echt een eitje.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ahh! Daar komt de aap uit de mouw hahaVerwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:52:
[...]
Ja, klopt. Moet ik zelf ook nog een keer doen
Normal mode en hard mode is een verschil tussen dag en nacht. Normal ben ik tegenwoordig in 50 minuten mee klaar. Hard doe ik meestal een uur of 4-5 totdat we opgeven en gaan cheesen...
Heb wel zin als er nog plaats is Titan 29DrBob078 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:54:
:
Zoek voor vanavond rond 2000 nog 3 gaurdians om de raid gelijk op hard te doen. Graag lvl 29 of hoger en bekend met de hard raid.
1. Bob078nl lvl30 warlock
2. Maatje van me, ook lvl 30 warlock
3. Vdniet-for speed lvl 30 titan
4. ?
5.?
6. ?
Met een beetje geluk (en skills) moet de raid wel lukken in 2 a 3 uur. Dubbele loot als je normal nog niet gedaan heb :):):)
Op de ps4 btw
Anyone?
Che-075
Gisteren een heel team van lvl 29's kwamen we niet voorbij de Gate keepersDazzler2120 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:55:
[...]
Ahh! Daar komt de aap uit de mouw haha
Normal mode en hard mode is een verschil tussen dag en nacht. Normal ben ik tegenwoordig in 50 minuten mee klaar. Hard doe ik meestal een uur of 4-5 totdat we opgeven en gaan cheesen...
Toen we de normal mode gingen doen hebben we langer bij de jumping puzzle rond gelopen/gesprongen/gevallen om de 6e chest te vinden dan de rest van de raid
Verwijderd
Patch uitgerold.
Raid
•Fixed an issue where Atheon was not choosing random targets for teleport through the timestream during the final encounter on the Vault of Glass
•Fixed an exploit where Atheon could be forced off his platform
More updates are to follow as we continue to support Destiny. Future enhancements being worked on include Exotic Weapon tuning, new features for voice communication between matchmade teammates, and the ability to hold more Bounties in your pocket at any time.
en wat netwerk dingen.
Maar gvd weer geen bad juju thorn buff -.-
Raid
•Fixed an issue where Atheon was not choosing random targets for teleport through the timestream during the final encounter on the Vault of Glass
•Fixed an exploit where Atheon could be forced off his platform
More updates are to follow as we continue to support Destiny. Future enhancements being worked on include Exotic Weapon tuning, new features for voice communication between matchmade teammates, and the ability to hold more Bounties in your pocket at any time.
en wat netwerk dingen.
Maar gvd weer geen bad juju thorn buff -.-
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 16:14 ]
Destiny heeft net een update eruit gestuurd dus waarschijnlijk niet meer cheeesen
vanochtend nog met een ploegje de Raid (normal) gedaan en de templar de afgrond in geduwd, maar Atheon gewoon verslagen. Dat eerste had ik nog nooit gezien, best hilarisch.
Maargoed, templar is dus niet gefixed zo te zien?
Dat is namelijk een van de moeilijkere dingen, atheon gaat wel op hard
Verwijderd
wanneer moet ik guns gaan weggooien? heb primair en secundair en heavy nu ieder 9 weapons, waarvan de meeste constant leeg zijn.
inzake het random teleporten. de verschillende roles zijn nu toch zo moeilijk niet 
ofwel ga je in de portal, en mol je oracles of draag je de relic, en de mensen erbuiten moeten toch gewoon de harpy's neerhalen?

ofwel ga je in de portal, en mol je oracles of draag je de relic, en de mensen erbuiten moeten toch gewoon de harpy's neerhalen?
PSN - ps4 : sir_kowlier
Geen idee...jesse111 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:17:
Maargoed, templar is dus niet gefixed zo te zien?
Ik hoop het niet... Ben tot nu toe altijd door de portals gegaan.kowlier schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:18:
inzake het random teleporten. de verschillende roles zijn nu toch zo moeilijk niet
Atheon zal dan weer wat langer duren.

PSN: Leech1984
Verwijderd
vraagje over de heavy guns.
Ik heb nu 5 machineguns.
Als ik ammo vind, geldt dit dan voor ze allemaal? of per type?
m.a.w., als ik er 4 weggooi, heb ik dan in feite hetzelfde als 5 in mijn intentory?
Ik heb nu 5 machineguns.
m.a.w., als ik er 4 weggooi, heb ik dan in feite hetzelfde als 5 in mijn intentory?
Verwijderd
Geldt voor het wapen die je vast heb.
Als je dan van wapen wisselt halveert je ammo.
En ja de hoeveelheid ammo die je vast kan hebben ligt niet aan de hoeveelheid wapens in je inv.
En ja de hoeveelheid ammo die je vast kan hebben ligt niet aan de hoeveelheid wapens in je inv.
Dus er is een update?
psn: HertogJack
Verwijderd
hoe bedoel je?Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:26:
Geldt voor het wapen die je vast heb.
Maatje en ik willen wel, alleen heeft hij geen ervaring. Roep maar als je iemand nodig hebtjesse111 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:37:
Heb nog 2 mensen nodig die de raid vanavond willen doen op normal.
Ervaring is nu toch wel nodig, we willen het in een uurtje halen.
@DrBob, ik ga eerst normal ff doen en daarna doe ik met je mee in de hard raid als er nog iemand nodig is/weg gaat.
@Dazzler, ik denk dat de patch eind deze dag uitgerold gaat worden, zo niet dan wordt t volgende week
Edit: we willen om +- 20:00 starten, misschien eerder als het mogelijk is.
Laat maar zitten, ik ga nu wss met nog 1 maat de hard raid doen omdat mn andere vrienden weer opeens niet kunnen
Verwijderd
En bij mijn secundairy guns staan 3 fusion rifles, 1 met een vlammetje n 64 attack, 1 met een paars draaiend logotje en 49 attack en 1 met een frost logotje en 72 attack.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:24:
vraagje over de heavy guns.
Ik heb nu 5 machineguns.
Kan ik die van 64 en 49 weggooien omdat die met 72 beter is? of zit hier een andere gedachte achter
Yes nog steeds waardeloze shards of energy en de 5e chest!jesse111 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 16:17:
Maargoed, templar is dus niet gefixed zo te zien?Dat is namelijk een van de moeilijkere dingen, atheon gaat wel op hard
[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 28-10-2014 16:42 ]
Voor de raid van 18:45/19:00!
We hebben:
1:R-utger
2:Stefan231
3:xshadow15x
4:Erikj
5: snieuwho
6:?
Leech1984 wil je nog mee? Anders zoeken we nog een ervaren raider als 6e man.
We hebben:
6:?
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Woop de patch is live, eindelijk, ben benieuwd hoe de raid morgen gaat
[ Voor 5% gewijzigd door Kasai op 28-10-2014 17:42 ]
Atlas#22744
Heb jullie toegevoegd team ziet er als volgt uit
1. bjornnl22 warlock lvl 28
2. kuijt warlock lvl 28
3. baafff warlock lvl 27
4. lupusergo
5.sir_kowlier defender/striker 28
6.sir_buyse sunsinger/voidwalker 28
Ik stuur rond 9 uur invite.
2. kuijt warlock lvl 28
3. baafff warlock lvl 27
4. lupusergo
psn = bjornnl22
:
:
Zoek voor vanavond rond 2000 nog 0 gaurdian om de raid gelijk op hard te doen. Graag lvl 29 of hoger en bekend met de hard raid.
4. Che
5.k1ll
6. Maat van kill 29 hunter
Met een beetje geluk (en skills) moet de raid wel lukken in 2 a 3 uur. Dubbele loot als je normal nog niet gedaan heb :):):)
Op de ps4 btw
Vol is vol. Tot zo
:
Zoek voor vanavond rond 2000 nog 0 gaurdian om de raid gelijk op hard te doen. Graag lvl 29 of hoger en bekend met de hard raid.
4. Che
5.k1ll
Op de ps4 btw
Vol is vol. Tot zo
[ Voor 5% gewijzigd door DrBob078 op 28-10-2014 18:05 ]
We hebben een 6e! We kunnen zo ff knallenR-utger schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:21:
We hebben:
6:kagematsuri
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Verwijderd
als ik van gunslinger naar bladedancer switch (ben net lvl 15), is het het beste om de low level missies nog een keer te spelen? aangezien alle upgrades dan weer op 0 staan.
Ik zou gewoon doorgaan met spelen, en als je bountys kan inleveren even switchen naar je bladedanser.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:16:
als ik van gunslinger naar bladedancer switch (ben net lvl 15), is het het beste om de low level missies nog een keer te spelen? aangezien alle upgrades dan weer op 0 staan.
Net zolang totdat het speelbaar is met je bladedanser
Meer mensen last dan disconnects en errors?
Rutger is me voor en daar sluit ik me bij aan
Atlas#22744
Verwijderd
super! precies wat ik wilde weten! thx!R-utger schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:18:
[...]
Ik zou gewoon doorgaan met spelen, en als je bountys kan inleveren even switchen naar je bladedanser.
Net zolang totdat het speelbaar is met je bladedanser
Meer mensen last dan disconnects en errors?
Ik sla hem even over, maar zag dat je al een vervanger hebt.R-utger schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:21:
Mocht er eentje ergens halverwege wegvallen en niet terugkomen dan kan ik altijd nog even bijspringen.
Wij zoeken nog 2 mensen voor vanavond de raid op normal. Willen om 20.00 uur beginnen
laat maar weten als mee wilt doen, ervaring met raid is gewenst, minimaal lvl 27
Edit! Wordt 21.00 uur
laat maar weten als mee wilt doen, ervaring met raid is gewenst, minimaal lvl 27
Edit! Wordt 21.00 uur
[ Voor 6% gewijzigd door Dazzler2120 op 28-10-2014 18:59 ]
Lekker nightfall aan het solo-en, bijna bij de boss.....
Contacting destiny servers.........
Jup, hier ook. Weasel en monkey errors..tha_crazy schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:08:
Lekker nightfall aan het solo-en, bijna bij de boss.....
count me in. ik ben om 21 u beschikbaar.Dazzler2120 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 18:39:
Wij zoeken nog 2 mensen voor vanavond de raid op normal. Willen om 20.00 uur beginnen
Edit! Wordt 21.00 uur
Dutchhaze86 psn
oke, geen probleemC4D schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:07:
I'm out voor vanavond (bounty & raid). Migraine.
Beterschap!
Hebben hier meer last van dat PSN eruit ligt?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Ja ik wel denk ff lekker te gaan gamen eindelijk! Na die update kan ik gelijk weer niet verbinden met psn! Wat is dit nou weer ohhhhhpffff.
Nog meer hier last van??
Nog meer hier last van??
Psn eruit? Niet hier. Wel dat ik na 3 minuten op een planeet ik de error weasel of monkey krijg.
Zo te lezen op Twitter en Reddit ben ik niet de enige
Sameleech1984 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:39:
Psn eruit? Niet hier. Wel dat ik na 3 minuten op een planeet ik de error weasel of monkey krijg.
eind vd middag ook de monkey melding en kom nu ook destiny niet in. Psn onderhoud?
op https://allestoringen.nl zijn er al 320 meldingen vanaf 19:00 van PSN
Echt altijd net op de avond dat de baas is werken en ik tijd heb om te gamen...... :-)
Verwijderd
Wordt er onderhand wel moe van. Eerst was het nog gratis. Nu betaal je ervoor en wat krijg je storing na storing pfff
al 4-5 keer geboot in een iets meer als uurtje tijd.
Sony is weer eens bezig met een hard raid
Verwijderd
Hopelijk kan ik voor 21:00 uur online voor the raid!
Net even Sony gebeld en die zeggen doodleuk, morgen doet die het wel weer.
Dus of ik vanavond nog kan raiden? Ik hoop het.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 19:58 ]
Wel opvallend dat er na een update altijd iets fout gaat,
Was net samen met tosti en Erik de nightfall aan het doen, waren we bezig met de Nexus worden we gekick omdat we zo nodig een patch moesten installeren.
Was net samen met tosti en Erik de nightfall aan het doen, waren we bezig met de Nexus worden we gekick omdat we zo nodig een patch moesten installeren.
Bij mij staat er nu dat de Destiny servers niet te bereiken zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:51:
Hopelijk kan ik voor 21:00 uur online voor the raid!
Dus hopelijk red ik het ook nog voor 21:00
Grmbl, vind ik dan eens een raid group, psn down
Haha net nog even naar de media markt gereden om een Playstation 4 en Destiny te kopen
Krijg ik mijn Playstation Plus niet eens geactiveerd.
eu.playstation.com is undergoing essential maintenance and is currently unavailable. In the meantime, you can visit the websites below
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Bij mij hetzelfde en anders een dag later maar raiden.
Ik krijg nu dit weer! Het gebruik voor dit gegenereerde account is niet toegestaan blablabla en het gebruik van chat functies etc. Was een tijd terug ook al. Toen de dns veranderd naar die van google. Zou het helpen om die weer terug te zetten naar origineel?
Ik krijg nu dit weer! Het gebruik voor dit gegenereerde account is niet toegestaan blablabla en het gebruik van chat functies etc. Was een tijd terug ook al. Toen de dns veranderd naar die van google. Zou het helpen om die weer terug te zetten naar origineel?
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 20:17 ]
Zoals velen kom ik er ook niet in zullen we het over een uurtje weer proberenDrBob078 schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:56:
:
:
4. Che
5.k1ll
Op de ps4 btw
Vol is vol. Tot zo
Wat een schande dit... WEER down!!!!
Ik las iets over Hunters in Destiny dat die niet meegenomen worden in Raids ofzo? Wat moet ik me hierbij voorstellen..
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Wie vanavond, raid op xbox one?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Hunter is het minst usefull in pve op dit moment naar mijn mening, zijn wel het sterkste in pvp. Maar wordt niet echt onderscheid gemaakt naar mijn ervaeingBaiko schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:23:
Ik las iets over Hunters in Destiny dat die niet meegenomen worden in Raids ofzo? Wat moet ik me hierbij voorstellen..
WIl iemand de nightfall doen op dem Xbox One? MrBlueEyes88
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik sla vanavond over. Morgen weer een dag.
ivm problemen met regelmatige dc's skip ik vanavond, sorryI ColoSsuZz I schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:28:
Wie vanavond, raid op xbox one?

Ga graag een andere keer wel mee
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Raid gaat vanavond niet door.sparraps schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 17:42:
Heb jullie toegevoegd team ziet er als volgt uit
2. kuijt warlock lvl 28
3. baafff warlock lvl 27
4. lupusergo
PSN werkt niet echt mee.
psn = bjornnl22
had al een vermoeden

Volgens mij zijn ze de boel aan het rebooten. Kansloos dat PSN netwerk heimwee naar XBL wat dat betreft.
Als het Bungie was geweest had je gewoon normaal op PSN kunnen inloggen, maar dat is dus nu het niet het geval dus het is wel degelijk PSN.
Destiny op xbox one, geen problemen
ben gwn online voor raid
#flauwebui
Verwijderd
Inderdaad is psn network wat down is. Sony bevestigd hetzelf. Ja mocht ik niet meer online komen zullen we de raid verplaatsen naar morgen? Leech en pixels? Zelfde tijd etc.
Morgen 21:00 vind ik prima,Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:01:
Inderdaad is psn network wat down is. Sony bevestigd hetzelf. Ja mocht ik niet meer online komen zullen we de raid verplaatsen naar morgen? Leech en pixels? Zelfde tijd etc.
(Hopelijk komt het uberhoupt nog online vanavond)
[Edit] Ik kon eerst niet inloggen bij psn, nu wel. Maar nu doen de destiny servers moeilijk.
[ Voor 11% gewijzigd door zekerpixels op 28-10-2014 21:05 ]
We hebben nog 2 mensen nodig voor VoG normal. Xbox one
Destiny vangt de fouten van de PSN services slecht af. Probeer je accountinformatie maar eens op te vragen.
ik kan weer inloggen op psn/ destiny
psn: jansoe13
psn: jansoe13
PSN: jansoe13
PSN is weer up
Ben online psn doet het weer
psn = bjornnl22
Ruwi, je fireteam staat op closed
Ik kom ook, maar voor wie
Nog iemand nodig
anders kan ik wel helpen in de raid 😉
[ Voor 54% gewijzigd door e2thaj op 28-10-2014 21:19 ]
Psn erikj
Wij zijn opzoek naar een 6de persoon iemand zin in VOG ps4?
Join bjornnl22
Join bjornnl22
psn = bjornnl22
Verwijderd
Is nog niet echt stabiel knal er steeds uit.
@leech we hebben het verplaatst naar morgen. Half 9.
Want is niet speelbaar en morgen is Tom er weer bij
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 22:09 ]
Heb het voor vanavond ook maar opgegeven elke keer tijdens missies eruit geknald worden. Hoor mensen praten maar zei horen mij niet, hopelijk morgen beter.
Verwijderd
Al de zoveelste disconnect van de avond in tijd van een uur 
Zal wel wat met de update te maken hebben... Of misschien zij ze bij Bungie te druk met trick or treat'en
Zal wel wat met de update te maken hebben... Of misschien zij ze bij Bungie te druk met trick or treat'en
mja heb het al opgegeven vandaag, steeds crash to orbit of naar startscherm

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
zou iemand mij kunnen helpen met de Weekly heroic strike op ps4? Ik ben een lvl25 warlock maar in mijn eentje lukt het niet echt om verder te levelen.
psn: CrazyWIZRD
ben morgen om 17:00 ongeveer online
psn: CrazyWIZRD
ben morgen om 17:00 ongeveer online
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2014 22:07 ]
Zie de berichten nu pas.Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:32:
Is nog niet echt stabiel knal er steeds uit.
Morgen is prima!
Blijkbaar is Atheon nog steeds te cheesen en eraf te duwen in het middenstuk. De zijkanten hebben nu bumpers, maar het midden is dus nog mogelijk...
Ook de Templar is er nog af te duwen.
Ook de Templar is er nog af te duwen.
Zojuist full run gedaan zonder cheese oid..
Templar konden wij iig niet meer cheesen.. Hij ging op gegeven moment links naar een hoek en een invisible wall hield hem tegen..
Templar konden wij iig niet meer cheesen.. Hij ging op gegeven moment links naar een hoek en een invisible wall hield hem tegen..
Iemand zin om mijn vriendin te helpen met de weekly of de summoning pits very hard lvl 26 (voor een exotic bounty)? Voeg haar toe: MijnJaz. Ze is een lvl 27 Hunter.
Dit topic is gesloten.