Atlas#22744
Alsof het boeit, die kut knights hebben toch 6 headshots nodig van een max icebreaker of blackhammer, kunstmatige hardmodus FTW.tha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:05:
[...]
Waarbij ik als level 31 warlock zelfs jullie nog aan het dragen was
Eerst wilde ik het niet zien, omdat ik vind dat we die shit gewoon moeten kunnen ownen, maar bullshit gehalte van deze raid is wel heel hoog.
Wat Stef zei, kunstmatige hardmodus ftw.
Atlas#22744
Jaja warlock res had ik dus niettha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:05:
[...]
Waarbij ik als level 31 warlock zelfs jullie nog aan het dragen was
Wel de pulse rifle & auto rifle gekregen
Dit zou wel echt onwijs tof zijn, ook voor normal modeKasai schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:16:
Leuk topic; http://www.reddit.com/r/D...what_it_should_have_been/
Eerst wilde ik het niet zien, omdat ik vind dat we die shit gewoon moeten kunnen ownen, maar bullshit gehalte van deze raid is wel heel hoog.
Wat Stef zei, kunstmatige hardmodus ftw.
Far-side: Swords only. Once you cross, your weapons are holstered and all you get is the sword. It doesn't despawn
Far-side: Remove all mobs that shoot things at you and replace with mobs that punch you. Swap out ogres and wizards for more gatekeepers and knights. The Far-side becomes a melee only close combat zone to highlight sword combat. 6 people running around with swords = fun.
[ Voor 7% gewijzigd door hatsa op 23-01-2015 09:40 . Reden: deel van de quote gemist ]
Atlas#22744
Jezus dat zou vet zijn!hatsa schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:34:
[...]
Dit zou wel echt onwijs tof zijn, ook voor normal mode
[...]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Psn tollenaar24 titan 31
Psn sanderlissenberg titan 31
Ik weet niet of ik Hard Mode binnen afzienbare tijd ga halen, merk toch wel dat het aardig lastig is, ik ben zelf ook niet een super goeie speler dus moet dan ook wel een echt goed team hebben om er doorheen te kunnen komen.
Hoop een keer die nieuwe scout te mogen ontvangen en denk dat ik het daar dan even bij laat voor de hard mode.
Red Death of Suros denk.GMacD schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:52:
8min voor Xur..voorspellingen?
Boeit me niet zo veel, als die maar heavy verkoopt.
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 23-01-2015 09:53 ]
Ik zoek een baan waarbij ik op vrijdagmiddag, met behoud van salaris, om 13 uur een raid kan spelenmichel2412 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:49:
We zoeken 4 mensen om rond 12.00 a 13.00 crota neer te halen. We hebben een checkpoint op crota. Mode normal.
Psn tollenaar24 titan 31
Psn sanderlissenberg titan 31
Verwijderd
Hopen op Red Death!tha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:53:
[...]
Red Death of Suros denk.
Boeit me niet zo veel, als die maar heavy verkoopt.
Vorige week zat ik ook goed met mijn voorspelling.
Ik gok op een autorifle. Dan gok ik red death
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Suros is wel erg handig in de hardmode.Bokkie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:58:
red death inderdaad, dacht dat ik mijn suros nog niet geupgrade had, maar dat is wel het geval
Gebruikte em gisteren maar continu, kon ik teminnste mn leven makkelijk terugkrijgen
Ik hoor het graag als je hem hebt gevondenBiatch schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:56:
[...]
Ik zoek een baan waarbij ik op vrijdagmiddag, met behoud van salaris, om 13 uur een raid kan spelen![]()
Ja of weer naar school gaan!Biatch schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 09:56:
[...]
Ik zoek een baan waarbij ik op vrijdagmiddag, met behoud van salaris, om 13 uur een raid kan spelen![]()
Voor crota wel, tenzij je een andere manier hebt om leven terug te krijgen (helm met leven als je orbs oppakt, titan shield)gise schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:00:
Ik heb Red Death deze week uit een drop ontvangen, is deze het upgraden waard? Speel eigenlijk nooit met exotic primaries, heb altijd of m'n IceBreaker of GHorn equipped
Met Suros heb je ook een kans dat je leven terugkrijgt als je damage doet met de onderste helft van een magazijn.tha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:00:
[...]
Voor crota wel, tenzij je een andere manier hebt om leven terug te krijgen (helm met leven als je orbs oppakt, titan shield)
Mk44 Stand Asids
Radiant Dance Machines
Starfire Protocol
No Land Beyond
Helmet engram.
No heavy synths.
[ Voor 120% gewijzigd door tha_crazy op 23-01-2015 10:04 ]
even reloggenVerwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:05:
hoe kan het dat eris maar 2 bounties heeft? En dan ook nog 1 daarvan hunters only?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
http://imgur.com/xt1N9fg
Atlas#22744
is reforge geen RNG?Kasai schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:09:
Meh ik bewaar mijn motes voor Iron Banner. De enige manier om zonder RNG een vet wapen te fixen.
[ Voor 98% gewijzigd door GMacD op 23-01-2015 10:11 ]
Verwijderd
PSN: libbes1979
Kan, maar je hebt maar 33% kans dat je iets krijgt voor je eigen race natuurlijk (of je moet alle races hebben)Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:12:
Is het een idee om exotic engrams in te kopen en pas te gebruiken met de nieuwe DLC voor nieuwe exotics?
Verwijderd
Op bungie site staat bij advisors maar 2 blokjes vd 4 ingevuld bij vog hard
Dit.Biatch schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:16:
Hmz NLB, waardeloos ding. Nu maar hopen op een goede primary van CE. PvP gaat hem echt niet worden voor mij voor betere wapens.
Ze moeten met een maandelijks PVE Event komen, net als IB waar je wapens kan verdienen.
Uiteraard kan je bij Quartermasters wapens kopen maar als die-hard PVE-er heb je alleen de Vanguard QMaster, bij die vendors moet je met Crucible Marks betalen die ik niet heb en ook niet ga halen, naast dat je alle vendors eerst nog moet gaan levelen.
Daarmee zijn 80% van de wapens die je kan kopen in de tower al uitgesloten voor mij (Crucible, Death Orbit, New Monarchy en die andere faction)
[ Voor 10% gewijzigd door gise op 23-01-2015 10:27 ]
Heb je toevallig meerdere characters?libbes1979 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:22:
Had gister wat vreemds, speelde hard raid vog end checkpoint. Alleen kreeg geen loot, dit wordt toch na dinsdag gereset?
Op bungie site staat bij advisors maar 2 blokjes vd 4 ingevuld bij vog hard
nee, op moment dat atheon werd gekilled was ik net gekilled
Hmm...dat zou niet uit moeten maken. Heb ook wel eens gehad dat 1 van de 6 nog even weg was koffie drinken (ja jij Jansoe) en dat de overige 5 het gewoon gingen proberen en het haalde. Degene die koffie was drinken was uiteraard snel dood door Atheon, maar hij kreeg wel gewoon loot. Zou zo 123 niet echt weten waardoor dit kanlibbes1979 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:29:
[...]
nee, op moment dat atheon werd gekilled was ik net gekilled
Je kan DO, NM en FWC wel gewoon levelen met PvE. Gewoon zo'n handdoek (voor Titan iig) bij ze kopen en equippen. Zo heb ik iig FWC wel al tot lvl 3 gebracht. Mocht ik ook zoveel Crucible marks krijgen (heel soms doe ik t wel voor exotic bounties) dat ik wat kan kopen, kan ik iig wat chills kopen. En als je ze levelt krijg je iig ook weer wat legendary engrams, dat is ook nooit verkeerd. En als je op een gegeven moment je Vanguard op rank infinity heb, maakt dat ook niet zo veel uit.gise schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:25:
[...]
Dit.
Ze moeten met een maandelijks PVE Event komen, net als IB waar je wapens kan verdienen.
Uiteraard kan je bij Quartermasters wapens kopen maar als die-hard PVE-er heb je alleen de Vanguard QMaster, bij die vendors moet je met Crucible Marks betalen die ik niet heb en ook niet ga halen, naast dat je alle vendors eerst nog moet gaan levelen.
Daarmee zijn 80% van de wapens die je kan kopen in de tower al uitgesloten voor mij (Crucible, Death Orbit, New Monarchy en die andere faction)
Neemt je punt dat er een periodiek PvE event moet komen niet weg, dat mis ik wel
Als je alleen de gatekeeper en atheon hebt gedaan en de rest niet, heb je ook de eerste twee loot blokjes.libbes1979 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:39:
heb in de raid progress maar 2 vd 4 loot blokjes en niet bv alle 4
Of moet ik toch maar mn zuurverdiende motes blijven sparen voor een ander doel?!
[ Voor 22% gewijzigd door quelake op 23-01-2015 10:42 ]
Verschillendequelake schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:41:
Heeft er iemand hier ervaring met het aankopen van meerdere engrams in 1x keer? Krijg je van RNG verschillende spullen, of krijg je twee keer dezelfde gear?
Of moet ik toch maar mn zuurverdiende motes blijven sparen voor een ander doel?!
PSN: Eczeem
"There is something inside of me"
Uhum, oke!
Xur just came up:
Inventory:
(Tears and Disappointment)
No Land Beyond (seems like too many people missed this beast last time, they had to repeat it. giggedy)
Mk44 Stand Asides
Radiant Dance Machines
Starfire Protocol
Helmet Engrams (jeej)
Upgrades:
JuJu, Invective, Universal Remote, Thunderlord, Gjallerhorn, Truth, Hawkmoon
Knucklehead Radar, Achlyophage Symbiote, Helm of Inmost Light, Crest of Alpha Lupi, Light Beyond Nemesis, Sunbreakers
Also, notice the lack of heavy synth
PSN & XBL: Denkoyugo
CrackSlet schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 10:36:
[...]
Hmm...dat zou niet uit moeten maken. Heb ook wel eens gehad dat 1 van de 6 nog even weg was koffie drinken (ja jij Jansoe) en dat de overige 5 het gewoon gingen proberen en het haalde. Degene die koffie was drinken was uiteraard snel dood door Atheon, maar hij kreeg wel gewoon loot. Zou zo 123 niet echt weten waardoor dit kan
Wat een vooruitziende blik had hij tochstrompel schreef op vrijdag 02 januari 2015 @ 20:07:
ha ha dat zal me nog wel ff blijven achtervolgen
PSN: Houtvlot
Ik kon t ook niet latendinges schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:12:
[...]
[...]
Wat een vooruitziende blik had hij toch
Zou t misschien een uurtje later (9uur) kunnen? Dan red ik t denk ik wel.dinges schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:15:
[...]
Terecht ook!![]()
Hoe zit het met je voorbehoud van vanavond?
En het is nu toch weekend, dus hoef niet vroeg op de volgende dag
[ Voor 11% gewijzigd door CrackSlet op 23-01-2015 11:23 ]
Wat mij betreft wel! Ik weet alleen niet of we dan wel voor femkebedtijd klaar zijnCrackSlet schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:23:
[...]
Zou t misschien een uurtje later (9uur) kunnen? Dan red ik t denk ik wel.
En het is nu toch weekend, dus hoef niet vroeg op de volgende dag
PSN: Houtvlot
Alleen dan ben ik er wel voor om Crota te skippen.
[ Voor 40% gewijzigd door hatsa op 23-01-2015 11:32 ]
Die wapen upgrades worden toch ook useless? Alle wapens (zeker de gjalla) zijn allemaal al tig keer aan de beurt geweest. En nieuwe drops zijn al upgraded versies.Denko schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:12:
FF copy paste van mijn facebook post:
Xur just came up:
Inventory:
(Tears and Disappointment)
No Land Beyond (seems like too many people missed this beast last time, they had to repeat it. giggedy)
Mk44 Stand Asides
Radiant Dance Machines
Starfire Protocol
Helmet Engrams (jeej)
Upgrades:
JuJu, Invective, Universal Remote, Thunderlord, Gjallerhorn, Truth, Hawkmoon
Knucklehead Radar, Achlyophage Symbiote, Helm of Inmost Light, Crest of Alpha Lupi, Light Beyond Nemesis, Sunbreakers
Also, notice the lack of heavy synth
Echt die NLB waarom 2x hetzelfde waardeloze wapen in 4 weken tijd (uit mijn hoofd).
Volgens mij hebben we dan een uurtje om Crota te proberen, alvorens we de VoG gaan doen?hatsa schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:31:
In 2 uur moeten we het toch wel redden?
Alleen dan ben ik er wel voor om Crota te skippen.
Maar dan missen we toch een 6e?quelake schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Volgens mij hebben we dan een uurtje om Crota te proberen, alvorens we de VoG gaan doen?
Waarom niet?vegetto1983 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:40:
nog zin om mijn hawkmoon te upgraden?
Atlas#22744
Femkebedtijdtechnisch is het helaas niet mogelijk om én Crota én VoG hard te doen.dinges schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Ik heb geen idee wat nu het plan is! Crackslet wil toch ook mee crota afmaken?
das waar haha, omdat ik eigenlijk 9 van de 10 keer met een legendary main knal vanwegen exotic limit..
Ah zo.vegetto1983 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:45:
[...]
das waar haha, omdat ik eigenlijk 9 van de 10 keer met een legendary main knal vanwegen exotic limit..
Tja voor patrols en bounties is het wel lekker die Hawkmoon.
Atlas#22744
Ik denk dat ik maandagavond even ga boosten.Dooiedibbes schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:45:
Wordt er deze week nog een normale Crota gedaan? Mega drukke week gehad en zou nog graag me shards willen scoren deze week. Voorkeur gaat uit naar zondag erregus of maandag avond.
Dan kan je denk wel mee.
Vanavond 20:00 ben je welkom om ons even te komen laten zien hoe het moet....we hebben een uurtje
@ Hatsa; om 21:00 beginnen aan de Vault moeten we wel een heel eind komen toch? Hoe laat is het femketechnisch gesproken bedtijd?
[ Voor 1% gewijzigd door quelake op 23-01-2015 11:50 . Reden: in mn hoofd zijn mn teksten altijd duidelijker dan wanneer ik ze nalees... ]
moet ook nog shards grr zit op 31 half..tha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat ik maandagavond even ga boosten.
Dan kan je denk wel mee.
Hou me maar op de hoogte dan, zou zeer nice zijn!tha_crazy schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:48:
[...]
Ik denk dat ik maandagavond even ga boosten.
Dan kan je denk wel mee.
Alleen de vault moet wel lukken voor mijn bedtijd (enigszins rekbaar, maar na 23:00 ben ik doorgaans nog waardelozer dan anders).quelake schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:49:
Wie is er in staat om een groepje redelijk ervaren raiders te helpen met het slechten van Crota? We kunnen prima ons ding doen als raidgroep, maar de ervaring met het zwaard zorgt er voor dat we niet slagen.
Vanavond 20:00 ben je welkom om ons even te komen laten zien hoe het moet....we hebben een uurtje
@ Hatsa; om 21:00 beginnen aan de Vault moeten we wel een heel eind komen toch? Hoe laat is het femketechnisch gesproken bedtijd?
Hawkmoon hoort mijn inziens in de top 3 van beste primairy exotics.vegetto1983 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:40:
nog zin om mijn hawkmoon te upgraden?
OT: Ik wil het weekend, en liefst zondag middag even de VoG hard doen. De fatebringer moet toch een keer vallen! Meer mensen interesse? En kan dan wel helpen als zwaarddrager bij CE als iemand dat nog nodig heeft dan.
[ Voor 33% gewijzigd door Biatch op 23-01-2015 11:55 ]
Is de #1.Biatch schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:53:
[...]
Hawkmoon hoort mijn inziens in de top 3 van beste primairy exotics.
Voor mij wel omdat ik zo gewend ben geraakt aan handcannons. Suros en red death heb ik nog niet mee gespeeld dus die kan ik niet beoordelen. Mijn vex ligt al tijden stof te happen, het weekend alles maar eens upgraden.
Rephrase, is de PVE #1Biatch schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:57:
[...]
Voor mij wel omdat ik zo gewend ben geraakt aan handcannons. Suros en red death heb ik nog niet mee gespeeld dus die kan ik niet beoordelen. Mijn vex ligt al tijden stof te happen, het weekend alles maar eens upgraden.
Zou t nog wel willen, maar neem t jullie niet kwalijk als jullie t rond 8 uur zonder mij proberendinges schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:44:
[...]
Ik heb geen idee wat nu het plan is! Crackslet wil toch ook mee crota afmaken?
Same here....hatsa schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:51:
[...]
....., maar na 23:00 ben ik doorgaans nog waardelozer dan anders).
Op normal wel. Op hard kan het niet door de Gatekeeper, die is er niet op normal.vegetto1983 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:02:
kan je eigenlijk nog steeds op crota normal dat kamertje in met zijn allen dan een naar de overkant en zo afmaken brug gedeelte?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Al klaar?Nickrsd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 12:18:
Wie wil mij ff helpen met de heroic op lvl 24? Join me plz... Thanks!
PSN: jansoe13
Ik ga vannacht pas die kant op
PSN: jansoe13
Veel plezier en goede reis. Ik ga over 2 weken.
PSN-ID: Hettic1
Dit topic is gesloten.
![]()