PSN: bryanlost
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
ben ermee bezig, teminnste, de brugM0nkeymen schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:51:
Iemand Crota hardmode al verslagen?
Atlas#22744
heb de pulse en autorifle gekregen, not bad for a first try!
Hoe hadden jullie de brug gedaan?
Atlas#22744
with a side of cheese..Kasai schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 07:57:
LuckerIk kreeg alleen shards en wederom gauntlets geloof ik.
Hoe hadden jullie de brug gedaan?
Lol nee joh
Ik ging Striker met Armamentarium en gooide steeds een flash bang op die gatekeeper bitch. Daarna moest ik een uber knight dodgen, maar toen de tweede aan mijn kant was konden we die eikel killen. En wonder boven wonder bleef hij weg, toen was het vrij makkelijk
Atlas#22744
Wij hadden gisteravond al moeite zat om de normal te raid tot Crota te halen, en Crota lukte (toen ik er nog was iig) helemaal niet eens
Als er nog iemand met ervaring met het zwaard samen met een groepje Crota wil killen ben ik erbij.
voor de rest hebben we aardig wat health weg kunnen halen van Crota..vanavond of morgen weer een poging doen!
Ook bekend op XBL als buggienuk
welcome to the clubbuggienuk schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:56:
.. In ieder geval de pulse rifle en auto rifle gekregen, dus dat is in ieder geval iets.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Laat maar weten wanneer jullie gaan, ik wil Crota wel neersabelenhatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:17:
Crota is niet meer gelukt. We hebben het nog even geprobeerd met Biacas en Trahdeog erbij, maar zonder succes.
Als er nog iemand met ervaring met het zwaard samen met een groepje Crota wil killen ben ik erbij.
Lol die hoop laat ik al lang varen.. die mis ik ook nog in mijn collectie..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Die heb ik al
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb hem ook (en de upgraded version). Echter dacht ik hier gisteren niet aan. las het net op planet destinyBokkie schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:09:
[...]
Die heb ik almaar heb nu ook een reden om hem daadwerkelijk up te graden naar nieuwe versie
http://www.reddit.com/r/D...est_hard_mode_crota_kill/
Ik neem aan dat we vanavond nog gaan?
als er ruimte is, wil ik graag meetha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:11:
Voor de hard raiders.
http://www.reddit.com/r/D...est_hard_mode_crota_kill/
Ik neem aan dat we vanavond nog gaan?
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ja weet niet of er uitvallers zijn in het team wat dinsdag is samengesteld.
Betreffende dat, ik heb een crota CP.
Dus we kunnen ook alleen crota eerst doen?
moet zeggen dat ik HM wel weer ff leuk vond om te doen..wat uitdagender. Mensen gingen in de Abyss ook meer hun best doen om het als hele groep te halen ( samengesteld LFG groepje )
PSN is Physxx
Cool!Faaz0 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:58:
[...]
Laat maar weten wanneer jullie gaan, ik wil Crota wel neersabelen
Ik heb idd ook nog een crota CPtha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:15:
[...]
Ja weet niet of er uitvallers zijn in het team wat dinsdag is samengesteld.
Betreffende dat, ik heb een crota CP.
Dus we kunnen ook alleen crota eerst doen?
Weet niet hoe laat jullie wilden starten, maar ik ben waarschijnlijk pas rond 8 uur beschikbaar.
Als jullie eerder willen kun je mij wel vervangen.
Ik denk dan 8 een prima tijd is.Faaz0 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:27:
[...]
Ik heb idd ook nog een crota CP
Weet niet hoe laat jullie wilden starten, maar ik ben waarschijnlijk pas rond 8 uur beschikbaar.
Als jullie eerder willen kun je mij wel vervangen.
Had jij het lijstje nog?
Check jij ooit je PSN berichten?Physx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:21:
Ik wil vanavond en / of morgenavond Crota HM nog is proberen. Fresh run of met Crota CP (die ik ook heb)
PSN is Physxx
Jawel maar meestal vind ik geen tijd om terug te typen. Daarom maak ik er nauwelijks gebruik van. Vind het typen met de controller maar erg inefficient
laat staan de laadtijdPhysx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Jawel maar meestal vind ik geen tijd om terug te typen. Daarom maak ik er nauwelijks gebruik van. Vind het typen met de controller maar erg inefficient
Hij is erg moeilijk ja, hadden hem op een gegeven moment rond de ~30%, maar we wisten even niet hoe de ogres te handelen. Die gingen uiteindelijk wel neer, maar daarna kwam opeens enragebuggienuk schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:56:
Pfft, die Crota op Hard is wel andere koek ja. Gisteren met mijn vaste groepje het ook geprobeerd, tot aan Crota ging het redelijk soepel. De abyss hebben we zelfs legit gaan, nog best rap ook. We zijn alleen under-geared voor Crota hebben we gemerkt, je moet op een of andere manier je health terugkrijgen. Het wordt deze week dus even grinden om gear te levelen/vinden en dan moet het hopelijk lukken. In ieder geval de pulse rifle en auto rifle gekregen, dus dat is in ieder geval iets.
Verder alles vrij soepel en legit gehaald, de ogres komen na de brug wel enorm snel tevoorschijn, maar moeilijk was het niet. Die deur na de shriekers was net niet ver genoeg open zodat ik er doorheen kon
Vanavond gaat Crota dood, heb de pulse rifle ( vanavond ff upgraden )
Hij enraged schijnbaar altijd op 25% van zijn healthsteffeh schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Hij is erg moeilijk ja, hadden hem op een gegeven moment rond de ~30%, maar we wisten even niet hoe de ogres te handelen. Die gingen uiteindelijk wel neer, maar daarna kwam opeens enrage![]()
Verder alles vrij soepel en legit gehaald, de ogres komen na de brug wel enorm snel tevoorschijn, maar moeilijk was het niet. Die deur na de shriekers was net niet ver genoeg open zodat ik er doorheen kon![]()
Klopt, maar de PSN app even op je telefoon zetten en linken scheelt een hoop gedoe. Dan kan je gewoon even op je telefoon typenPhysx schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:38:
[...]
Dat probleem hadden wij ook, voor de chest. We hadden de shriekers dood, renden lekker door, onze hunter was net wat verder, maar sprong tegen de deur aan die dicht ging, geen cheststeffeh schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:52:
[...]
Hij is erg moeilijk ja, hadden hem op een gegeven moment rond de ~30%, maar we wisten even niet hoe de ogres te handelen. Die gingen uiteindelijk wel neer, maar daarna kwam opeens enrage![]()
Verder alles vrij soepel en legit gehaald, de ogres komen na de brug wel enorm snel tevoorschijn, maar moeilijk was het niet. Die deur na de shriekers was net niet ver genoeg open zodat ik er doorheen kon![]()
Ook bekend op XBL als buggienuk
Je krijgt bij de thrall en brug fase wel dubbele loot, maar niet dubbel hard loot. De kistjes geven maar enkel (prima), maar die Heks ook.
Atlas#22744
Wij de normale taktiek naar binnen toerennen staat er een gatekeeper te koekeloeren!
Toen maar gestopt en de eerste delen overnieuw gedaan voor de andere chars.
Wij vroegen ons al af waarom er op de livestreams van links naar rechts werdt gegaan.
(Nu weten we waarom
Zonder cheeze?Crashhill schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:19:
Gisteren met 4 lvl 32 en 2 lvl 31 tot en met crota gekomen.
Wij de normale taktiek naar binnen toerennen staat er een gatekeeper te koekeloeren!
Toen maar gestopt en de eerste delen overnieuw gedaan voor de andere chars.
Wij vroegen ons al af waarom er op de livestreams van links naar rechts werdt gegaan.
(Nu weten we waarom)
Atlas#22744
Volgens mij was dit de lijst op dinsdag. Voor vanavond 20:00u:[b]tha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 09:28:
Ik denk dan 8 een prima tijd is.
Had jij het lijstje nog?
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Kan iedereen nog?
Ik stel dit voor:sum1 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Volgens mij was dit de lijst op dinsdag. Voor vanavond 20:00u:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Kan iedereen nog?
https://www.youtube.com/watch?v=wOIp0uYa7i0
Doe ik wel zwaarden.
Notes:
Crota gaat in enrage bij een bepaalde hoeveelheid leven.
dan MOET die dood.
warlock 2.0, moet iemand wel leven aan de overkant zijn. en af en toe bij de enrage op het platform gaan staanhatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:52:
[...]
Kan dat nog? Ik dacht dat ze dat ook gefixed hadden.
Ik heb voor vanavond nog niks staan, behalve mijn Abys D levelen, mocht er iemand uitvallentha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:44:
[...]
Ik stel dit voor:
https://www.youtube.com/watch?v=wOIp0uYa7i0
Doe ik wel zwaarden.
Notes:
Crota gaat in enrage bij een bepaalde hoeveelheid leven.
dan MOET die dood.
PSN: jansoe13
Je hoeft niet op het platform te staan, je moet alleen niet helemaal links of rechts achterin te staan.GMacD schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
[...]
warlock 2.0, moet iemand wel leven aan de overkant zijn. en af en toe bij de enrage op het platform gaan staan
Vond ik nog wel het kutste van alles, ik iedereen boosten, krijg ik geen wapensstrompel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Ik heb voor vanavond nog niks staan, behalve mijn Abys D levelen, mocht er iemand uitvallen
-Basvanoudenhove - lvl 28 warlock, 2 x VoG normal gedaan
- pinekeeper - lvl 28 titan. 1 x VoG normal
- trahdeog - lvl 27 warlock (maar wordt vast wel wat hoger)
-
-
-
Zo werkt dat, als je mensen carried krijgen zij de beste loot. RNGesus ftw.tha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Vond ik nog wel het kutste van alles, ik iedereen boosten, krijg ik geen wapens
Atlas#22744
Das jammer voor je, Heb de handcannon die ik heel graag wil ook nog niet zien droppen. Ben zelf niet zo van de autoriflestha_crazy schreef op dodroppen. 22 januari 2015 @ 10:55:
[...]
Vond ik nog wel het kutste van alles, ik iedereen boosten, krijg ik geen wapens
[ Voor 94% gewijzigd door michel2412 op 22-01-2015 12:38 ]
bedankt nog crazystrompel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Das jammer voor je, Heb de handcannon die ik heel graag wil ook nog niet zien droppen. Ben zelf niet zo van de autorifles
PSN: libbes1979
PSN: libbes1979
Hell yea!. Graag gewoon vanaf het begin. Vin mochten we met het aantal yolo rockets in de knel komen kunnen we bijvoorbeeld zwaard dragen ook afwisselen. We zien wel. Ik voel dat het gaat lukken vanavondsum1 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:39:
[...]
Volgens mij was dit de lijst op dinsdag. Voor vanavond 20:00u:
- RoystonRicky
- BasFromNL
- M0nkeymen81
- CrazyVin987
- sum1
- delossie7
Kan iedereen nog?
Prima,Biatch schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:14:
[...]
Hell yea!. Graag gewoon vanaf het begin. Vin mochten we met het aantal yolo rockets in de knel komen kunnen we bijvoorbeeld zwaard dragen ook afwisselen. We zien wel. Ik voel dat het gaat lukken vanavond
Ik ga sowieso met mijn hunter.
Je kan de lampen nog cheezen (heel makkelijk met een titan maar kan met allemaal).
En de bridge valt ook nog te cheezen (het makkelijkste als je een titan en een warlock of allemaal warlocks hebt)
Handcannon en scoutrifle droppen ook alleen bij Crota geloof ik.strompel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:06:
[...]
Das jammer voor je, Heb de handcannon die ik heel graag wil ook nog niet zien droppen. Ben zelf niet zo van de autorifles
scoutrifle?? nicee!Crashhill schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:17:
Ik heb gisteren ook alleen maar shards en energie gekregen op 2 accounts, 1 ander lid had 2x ed scout rifle en 2x de auto rifle gekregen...
Nou gister toch maar eventjes de laatste nightfall geprobeerd. Met de gedachten dat ik al 3x heb gehad dat de persoon met de minste prestaties in de NF de Gjalla krijgt het volgende aan 2 guildies gevraagd: "Can't be asked to do NF again, 2 guys please carry me."Denko schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 13:44:
[...]
Ik heb zelf de hoop op Ghorn opgegeven, heb nu de hunger idd. Goed genoeg.
Hele Nightfall maar 1 schot gelost op de eindbaas met als resultaat.....
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
jansoe aka sneijder, er is een kleine kans dat ik het niet haal ivm studie. je zou eventueel mijn vervanger wel kunnen zijn...strompel schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:53:
[...]
Ik heb voor vanavond nog niks staan, behalve mijn Abys D levelen, mocht er iemand uitvallen
Verwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:
[...]
jansoe aka sneijder, er is een kleine kans dat ik het niet haal ivm studie. je zou eventueel mijn vervanger wel kunnen zijn...
Ik zal aan yolanthe vragen of dat magVerwijderd schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:39:
[...]
jansoe aka sneijder, er is een kleine kans dat ik het niet haal ivm studie. je zou eventueel mijn vervanger wel kunnen zijn...
Heb checkpoint Crota, checkpoint 2e brug en gewoon freshrun nog te doen..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ik hoop zo dat die dropt voor mij, of die nieuwe handcannon. Hoewel ik beter een primary met arc kan gebruiken. Schiet Fang uiteindelijk ook in automodus?Crashhill schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:36:
Ja volgens mij een scoutrifle Fang of ir yut kan dat?
Volgens mij kan ie niet in auto, wel third eye wat ook wel fijn is voor een scout.Biatch schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:25:
[...]
Ik hoop zo dat die dropt voor mij, of die nieuwe handcannon. Hoewel ik beter een primary met arc kan gebruiken. Schiet Fang uiteindelijk ook in automodus?
Maar zou fijn zijn inderdaad, schralere drop dan gisteren bij mij kan bijna niet.
Kreeg alleen maar shards en een chest plate hehe
Ik heb Crota nog niet down maar heb al wel de 2 nieuwe wapens die droppen voor Crota hard mode:Biatch schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 12:25:
[...]
Ik hoop zo dat die dropt voor mij, of die nieuwe handcannon. Hoewel ik beter een primary met arc kan gebruiken. Schiet Fang uiteindelijk ook in automodus?
Oversoul Edict (Pulse Rifle) arc wapen die in automode kan. Doet extra damage op hive majors.
Abyss Defiant (Auto Rifle) Doet extra damage op hive majors en kans op gedesorienteerde wizards.
Na 2 uur in de Abyss gefailed te hebben lukte het eigenlijk op de laatste "wanhoopspoging". Het ging totaal niet zoals we gepland hadden, maar op één of andere manier kregen we toch 1 man de brug over.
De grote brug toch maar gecheesed, maar goed
Deathsinger was eigenlijk het makkelijkst.
En tjah, Crota was echt niet te doen, dus daar zijn we ook gestrand
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Vrijdag uurtje of 20:00 afspreken? Dan zijn we al met zn drieen. Crota normal, Crota CP.Faaz0 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 08:58:
[...]
Laat maar weten wanneer jullie gaan, ik wil Crota wel neersabelen
-quelake
-Faaz
-Hatsa
-
-
-
Ik ben nog onder licht voorbehoud, maar wil m ook wel graag even afmakenquelake schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:03:
[...]
Vrijdag uurtje of 20:00 afspreken? Dan zijn we al met zn drieen. Crota normal, Crota CP.
-quelake
-Faaz
-Hatsa
-FritsBlaasbaard
-
-
En dan daarna VoG? Want daar had ik Dinges al voor gehosseldquelake schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:03:
[...]
Vrijdag uurtje of 20:00 afspreken? Dan zijn we al met zn drieen. Crota normal, Crota CP.
-quelake
-Faaz
-Hatsa
-
-
-
[ Voor 7% gewijzigd door hatsa op 22-01-2015 13:14 ]
Vrijdag heb k een verjaardag, slecht aanbod weer van mij dushatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:13:
[...]
En dan daarna VoG? Want daar had ik Dinges al voor gehosseld
Zaterdag zou evt wel kunnen de hele dag.
Is nu level 31, met een beetje geluk 32, maar dat hangt van m;n grind af straks
Zaterdag kan ik niet, maar laat dat je niet tegenhoudenFaaz0 schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:31:
[...]
Vrijdag heb k een verjaardag, slecht aanbod weer van mij dus
Zaterdag zou evt wel kunnen de hele dag.
Ik heb waarschijnlijk nog wel een maatje van me die ook mee zou willen, dus eventueel heb ik 2 man
Wat mij betreft prima. Wij dragen jou weltha_crazy schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:34:
Voor de run vanavond, is er bezwaar mee als ik ff mijn warlock meepak tot crota?
Is nu level 31, met een beetje geluk 32, maar dat hangt van m;n grind af straks
Ben jij ook een goede zwaarddrager? Want in ieder geval een aantal van ons moet Crota nog even doodmeppen, maar niemand heeft ervaring met het zwaardEricNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:45:
Ik ben voor vrijdag wel in voor VoG. Willen jullie hem op Hard doen?
Ik heb waarschijnlijk nog wel een maatje van me die ook mee zou willen, dus eventueel heb ik 2 man
quelake schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:03:
[...]
Vrijdag uurtje of 20:00 afspreken? Dan zijn we al met zn drieenvijven. VoG Hard. (eerst misschien nog even snel Crota normal, Crota CP.)
-quelake
-Frits
-Hatsa
-Houtvlot
-EricNL
-
Mooi, krijg ik misschien eindelijk eens wapensBiatch schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:49:
[...]
Wat mij betreft prima. Wij dragen jou wel![]()
Dat is toch juist mooi dan krijg je ervaring! Ik kan het nog niet maar afgelopen dinsdag heeft er iemand van ons team 1,5 uur lang geprobeerd om crota neer te hakken (uiteindelijk ook gelukt normal dan he).hatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:52:
[...]
Ben jij ook een goede zwaarddrager? Want in ieder geval een aantal van ons moet Crota nog even doodmeppen, maar niemand heeft ervaring met het zwaard![]()
[...]
Dus de optie vrijdagavond staat nog? Graag, en anders graag za avond of zo avond. Ideaal plan lijkt me om vrijdagavond 'even' Crota neer te hakken met een gezellig VoG'tje om het af te maken!hatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:52:
[...]
Ben jij ook een goede zwaarddrager? Want in ieder geval een aantal van ons moet Crota nog even doodmeppen, maar niemand heeft ervaring met het zwaard![]()
[...]
Klopt, maar dan is het wel fijn om iemand mee te hebben die even een beetje instructie geeft qua timing, en het uiteindelijk eventueel op zou kunnen pakken als het te lang duurt.Crashhill schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:54:
[...]
Dat is toch juist mooi dan krijg je ervaring! Ik kan het nog niet maar afgelopen dinsdag heeft er iemand van ons team 1,5 uur lang geprobeerd om crota neer te hakken (uiteindelijk ook gelukt normal dan he).
Wat mij betreft gaan we vrijdag in ieder geval de vault in! Volgens mij hadden we dat gisteren ook eigenlijk afgesprokenquelake schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:56:
[...]
Dus de optie vrijdagavond staat nog? Graag, en anders graag za avond of zo avond. Ideaal plan lijkt me om vrijdagavond 'even' Crota neer te hakken met een gezellig VoG'tje om het af te maken!
Youtubehatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:58:
[...]
Klopt, maar dan is het wel fijn om iemand mee te hebben die even een beetje instructie geeft qua timing, en het uiteindelijk eventueel op zou kunnen pakken als het te lang duurt.
[...]
Wat mij betreft gaan we vrijdag in ieder geval de vault in! Volgens mij hadden we dat gisteren ook eigenlijk afgesprokenVoG weten we in ieder geval zeker dat we het kunnen, dat is ook wel eens fijn.
Om eerlijk te zijn: Neehatsa schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:52:
[...]
[...]
Om heel eerlijk te zijn: Nog nooit het zwaard gebruikt bij Crota
MAAR! *tromgeroffel*
Voor alles is een eerste keer, en ik wil het wel heel graag een keer doen. Ik heb het mensen zien doen, ik heb filmpjes gezien, en ik ken wel de tactieken over hoe wat waar en wanneer.
Maar dan wel op Normal, want op Hard (gister) zie ik het niet zo zitten zonder ervaring.
Het meppen met het zwaard is niet belangrijk. Communicatie en teamwork zijn het belangrijkst.
Hoevaak ik wel niet groepen heb gehad met mensen die zeggen: Ok, DPS in 3, 2, 1... en dan is de zwaarddrager nog onderweg naar de steen. Crota zit al op 1 knie, en de zwaarddrager moet nog omhoog springen. Als je het goed doet moet de zwaarddrager zeker 5 klappen kunnen maken met 1 zwaard (welliswaar in 2 "downs").
Ik zou dus heel graag het zwaard willen doen, maar dan beloof ik niet dat ik op de 1e try Crota even totaal in elkaar beuk
Dus als het zo mogen, dan wil ik graag mee!
Wrong, als je dat niet goed timed loopt alles in de soep. O.a. Ogre timing, enrage timing, en een zwaardbeer die niet kan timen gaat bovendien heel vaak geslacht worden door Crota die opstaat (en mensen blijken heel vaak niet de oversoul kapot te krijgen, geen idee waarom dat is).EricNL schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:13:
[...]
Om eerlijk te zijn: Nee
Om heel eerlijk te zijn: Nog nooit het zwaard gebruikt bij Crota
MAAR! *tromgeroffel*
Voor alles is een eerste keer, en ik wil het wel heel graag een keer doen. Ik heb het mensen zien doen, ik heb filmpjes gezien, en ik ken wel de tactieken over hoe wat waar en wanneer.
Maar dan wel op Normal, want op Hard (gister) zie ik het niet zo zitten zonder ervaring.
Het meppen met het zwaard is niet belangrijk. Communicatie en teamwork zijn het belangrijkst.
Hoevaak ik wel niet groepen heb gehad met mensen die zeggen: Ok, DPS in 3, 2, 1... en dan is de zwaarddrager nog onderweg naar de steen. Crota zit al op 1 knie, en de zwaarddrager moet nog omhoog springen. Als je het goed doet moet de zwaarddrager zeker 5 klappen kunnen maken met 1 zwaard (welliswaar in 2 "downs").
Ik zou dus heel graag het zwaard willen doen, maar dan beloof ik niet dat ik op de 1e try Crota even totaal in elkaar beuk
Dus als het zo mogen, dan wil ik graag mee!
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dit topic is gesloten.
![]()