playstation 4 / xbox one

Pagina: 1
Acties:
  • 266 views

• Jarle42
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-10-2015
hallo,

welke gameconsole is beter de ps4 / xbox one ,
ik wil dit weten omdat ik van plan ben een nieuwe console aan te schaffen.

hebben er mensen ervaring met deze Spelcomputers en wat vinden jullie ervan.

mvg

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10 21:51
Ojee niet weer :p

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Degene die bij jou past. Wij hebben een ps4 omdat de exclusieve beter bij ons passen. De one is niet slecht ofzo. Maar dat is de keuze.

Je moet onderzoek doen en daar je keuze op baseren.

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:12
Lastig hoor. Ik heb een PS4 maar weet niet of ik er net zo blij mee ben als de ps1/ps2/ps3.
Tot nu toe zijn de games nog niet veel soeps. De beste game is een remaster. aankomende tijd komt er wel wat aan maar als ik eerlijk ben is de linu up van de xbox one beter. Het valt mij bijvoorbeeld op dat de ps4 na een jaar nog steeds geen race game heeft.
Hij maakt veel lawaai vergeleken met de ps3. Bovendien wordt hij warmer. Zeker bij bv Netflix is dat irritant.

Met andere woorden. Pas op met de enorme positive geluiden over de PS4.

BTW in the end maakt het overigens geen bal uit. Weet zeker dat ik over 2 jaar tevreden ben. Hoop wel dat er net als met de ps3 een kleiner en stiller model komt en die koop ik dan weer vrolijk :).

[ Voor 22% gewijzigd door giantgiantus op 18-09-2014 18:25 ]

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Hi Jarle42,

Ik kan je aanraden de search te gebruiken om vorige topics over dit onderwerp even terug te zoeken. Daarnaast zijn het PS4 topic en het Xbox One topic een goeie bron van informatie.

Het verleden heeft geleerd dat dit soort vergelijkingstopics altijd uitmonden en geruzie, vandaar dat ik dit topic sluit.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
De PS4 is de beste, tenzij je de Xbox One beter vindt. In dat geval is dat de beste.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
bram1984 schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:46:
De PS4 is de beste, tenzij je de Xbox One beter vindt. In dat geval is dat de beste.
_O- _O-

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
BM schreef op donderdag 18 september 2014 @ 18:27:
vandaar dat ik dit topic sluit.
Zal ik dan op 't sluitknopje drukken? :P ;)

@Jarle42: als je nou eens onze Quickstart hanteert voortaan bij 't openen van een topic... Want je verleden is ook niet zo heel rooskleurig.

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 18-09-2014 19:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.