Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game laptop max EUR 2000

Pagina: 1
Acties:

• RHF
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:23
Wat ga je met je laptop doen? Game laptop gaat veel gebruikt worden met Diablo 3, WOT en BF4. Als programma's geschikt voor normaal office gebruik en amateur foto- en videobewerking. Weet nog niet of ik voor tn of IPS panel wil gaan en welke resolutie het moet worden. Vrees dat een IPS panel met resoluties hoger dan 1920X1080 voor de games te veel GPU performance vraagt.

Wat is je budget?
Ik wil niet meer dan EUR 2000 uitgeven.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop wordt vooral in huis gebruikt, gewicht, afmeting en accuduur minder van belang.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zit nu te kijken naar MSI, ASUS ROG, Dell Alienware (boven budget) en BTO.
Ik heb dec/jan budget beschikbaar en hoop dat tegen die tijd de nVidia 970m en 980m toegepast wordt.

Welke ervaringen hebben jullie met laptops die aan mijn wensen voldoet?

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-11 14:45
Ik zou dan nu nog niet beginnen rond te kijken, rond die tijd is er alweer betere hardware beschikbaar voor dezelfde prijs. Zoals je zelf zegt: nieuwe NVidia chips en misschien nieuwe Broadwell chips van Intel. (Ik weet niet precies wanneer Intel met de mid/high-end 14nm notebook cpu's komt.)

Kijk je nu toch al een beetje rond, dan wil je in ieder geval een GTX 870M/880M erin hebben zitten in combinatie met een snelle i7 cpu (minimaal een 4710 zou ik zeggen, maar een 4810zou niet verkeerd zijn). Dit heb je nodig om games als BF4 soepel op ultra te draaien. Ik zou dan momenteel voor een MSI gaan en goede modellen zijn ruim binnen je budget verkrijgbaar. Een MSI met een 870M en een 4810MQ is al rond de 1300 euro te krijgen bijvoorbeeld! (Weliswaar zonder ssd.)

[ Voor 46% gewijzigd door JoepD op 18-09-2014 18:43 ]

• Jareish
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-11 15:05
Misschien haal je tips uit mijn topic Game laptop slim of robust, 3k of fullhd max 2000,-

Dezelfde wensen en budget :)

• RHF
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 16:23
Dank voor de link, idd zelfde wensen. Ik wacht sowieso tot eind jan omdat ik dan pas budget vrij heb voor nieuwe laptop. Alienware staat op mijn verlanglijst.