Ik heb sinds een jaar een 3tb mybook essentials van Western Digital.
Ik heb bijna alles gebackupped behalve de laatste vakantie fotos en wat ander spul.
Ik heb hem encrypted met windows bitlocker.
Gisteren begon hij ineens een paar keer opnieuw op te starten (popte telkens open in windows).
Vandaag deed hij niks.
Ik kijken bij mijn apparaten. Ziet hem wel. (Bios natuurlijk ook)
Naar schrijf beheer. Kan geen drive aanwijzen maar ziet hem wel (zwart balkje en onbruikbaar).
De schrijf hoor je gewoon zoals het hoort.
Wat kan het zijn en kan ik hem nog laten maken?
Ik baal flink er staan ook wat werken op die ik had gebackupped op een hardeschrijf (ook van WD) die toevallig nu ook stuk is sinds een week.
Ik had eigenlijk alles meteen weer moeten backuppen (zucht)
Ik heb de hardeschrijf trouwens al aangesloten op een sata slot. Maar precies hetzelfde verhaal.
Alvast bedankt.
Mitchell
Ik heb bijna alles gebackupped behalve de laatste vakantie fotos en wat ander spul.
Ik heb hem encrypted met windows bitlocker.
Gisteren begon hij ineens een paar keer opnieuw op te starten (popte telkens open in windows).
Vandaag deed hij niks.
Ik kijken bij mijn apparaten. Ziet hem wel. (Bios natuurlijk ook)
Naar schrijf beheer. Kan geen drive aanwijzen maar ziet hem wel (zwart balkje en onbruikbaar).
De schrijf hoor je gewoon zoals het hoort.
Wat kan het zijn en kan ik hem nog laten maken?
Ik baal flink er staan ook wat werken op die ik had gebackupped op een hardeschrijf (ook van WD) die toevallig nu ook stuk is sinds een week.
Ik had eigenlijk alles meteen weer moeten backuppen (zucht)
Ik heb de hardeschrijf trouwens al aangesloten op een sata slot. Maar precies hetzelfde verhaal.
Alvast bedankt.
Mitchell