Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Ik heb een nieuwe PS4 gekocht alleen ik wil nu een goeie bijpassende tv erbij met een lage input.
Mijn budget is rond de €450,-
Ik zie jullie meningen en reacties tegemoet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:45
Formaat, resolutie, aansluitingen, merk voorkeur benoemen is ook wel handig.
Heb je zelf al gezocht? Een snelle Google search brengt mij op bijvoorbeeld deze site, http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag, met een lijstje van TV's en hun input lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zane11
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-06-2024
Mits je kamer donker genoeg is zou ik dan voor een (2dehands) plasma gaan. Aangezien je met dat budget bij vrij beperkte LED schermpjes zit die bij lange na de kwaliteit van menig plasma niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18:07

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 27-08 07:56
Ik zoek zelf naar een rond de 107-17 cm
Men een zo laag mogelijke Inputlag.
Budget 700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Panasonic Plasma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banandy
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-12-2024
Staar je niet blind op inputlag. Ik heb zelf een tv met extreem lage inputlag gekocht maar wel met vette ghosting van voornamelijk de zwartwaarden. Hierdoor staat ie nu als 2e tv op mijn slaapkamer.

Mijn ervaring is dat een pc-monitor de snelste en meest accurate weergave van beeld geeft. Ik game dan ook op een grote pc-monitor...

Mijn tv in de huiskamer is een panasonic plasma scherm, qua beeldkwaliteit kan daar wat mij betreft geen enkel (betaalbaar) lcd- tv tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-09 22:52
wehkamp heeft nu de lg7408 is gruwelijk qua gamen, was normaal gesproken rond de 1000, maar heb je nu voor 569 in 42 inch variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-TECH
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-09 21:12
Volgens mij hebben Sony tv's de laagste input lag. Dat merk je echt wel hoor.

Heb zelf een Panasonic plasma maar volgens mij is daar bijna niet aan te komen, ik zou daar persoonlijk niet op gaan gamen (posterization enzo).

[ Voor 16% gewijzigd door D-TECH op 19-09-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basjuhh
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13:10
met een budget van 450,- kan je een 32 met geluk in de aanbieding een 42"tv halen. Als ik jou was zou ik zoals eerder aangegeven voor een Sony gaan. deze hebben meestal een betere input lag dan de overige tv's in dezelfde prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-08 15:25
Ik heb toevallig ook net een ps4 en er ontbreekt nog een tv. Zelf op zoek gegaan en uitgekomen op pricewatch: Sony Bravia KDL-40R450B Zwart hierbij is niet extreem gelet op input-lag of dergelijke. Lijkt me een mooie aanbieding(nu 350) voor een full hd 40 inch scherm.
Mensen die het hier niet mee eens zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
PacinoAllstars schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 16:07:
wehkamp heeft nu de lg7408 is gruwelijk qua gamen, was normaal gesproken rond de 1000, maar heb je nu voor 569 in 42 inch variant.
Met alle respect, LG is echt de grootste bagger die je kunt kopen. Vreselijke zwartwaardes, trage menu's en hogere input lag. Ik heb om die redenen mijn LG omgeruild voor een Sony. Die hebben momenteel de beste gaming TV's imo.
Pagina: 1