"Quote""
Hoi! Heb nu ook een ColorCross waarmee ik zit te fucken

Heb je nog leuke tips? Kan maar niet uitvogelen of ik de lenzen nu naar rechts, links of het midden moet doen en of ik ze naar binnen of naar buiten moet schroeven.
- Dit is idd lastig en ligt natuurlijk aan de vorm van je hoofd

Ik heb wel een stukje schuimspul op de plek van de neussteun geplakt.
(en, heb jij allebei de zijden van de headset uitgeschoven? Of maar 1?). Heb net zoals jou ook een S5.
Ik heb een Xperia, maar dat is vergelijkbaar qua grootte denk ik (?) bij mij is de rechterzijde iets meer uitgeschoven, kijk ook eens naar de boven en onderkant, is heb een tijdje met de onderkant te ver naar beneden gespeeld, dan mis je ook een stuk.
Moet zeggen dat ik ook wel een beetje dat "kijken door een gang" effect heb, maar het is leuk genoeg om te blijven spelen. Zou het echter graag wel nog wat willen verbeteren indien mogelijk. Oh en die magneet, hoe heb je die gemonteerd? Waar moet ik op letten bij zo'n ding er op modden?
- Verzenden duurde heeel lang uit nieuw zeeland geloof ik. Eerst testen zonder het ding vast te plakken om te kijken aan welke kant hij het best reageert.
Gisteren ook qua software liggen te braggelen. Limelight krijg ik niet fatsoenlijk draaiend als ik Perception erbij draai. Hij gooit het scherm van HL2 dan in de achtergrond open en hoor dan wel geluid maar zie 3x niks. Zonder Perception werkt ook niet omdat hij dan de "fake3d" setting van Trinus niet overneemt (met Limelight als verbinding dus). Normale WIFI via Trinus is inderdaad te langzaam zoals je zelf ook gemerkt had (misschien een dikkere router kopen? Hoewel aangezien de performance van Limelight wel beter lijkt ik me af vraag of het niet een software issue is). IntugameVR crashed op m'n desktop als ik verbind.
Ik gebruik Tridef3D om SBS 3D te maken, vervolgens op Trinus de fake3d uit. Limelight vond ik te zwaar icm bijvoorbeeld BF4, wat ook een aanrader is btw, net zoals Raceroom Experience (free to play op steam).
Ook met FSX schijnt het goed te werken, nog niet geprobeerd.
USB tethering werkt wel, maar die kabel is echt naadje als je zombies aan het knallen bent en je hoort achter je een schreeuw (overigens: wauw).
Om die reden heb ik een USB verlengkabel gekocht..
Ha, heul veel vragen. Sorry, ben er stiekem beetje heul enthousiast over geworden
Wat ook echt heel mooi is, en dat verbaasde me, was een 3D film downloaden, oordopjes in en met open mond een film kijken ! (Denk aan de laatste X-Men of Avatar oid )