Toon posts:

(feedback gevraagd) Processing 2 - Java

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allen,

Ik zit amper op dit forum, maar kom nu toch even langs om iets te vragen.
Ik ben namelijk enkele weken geleden gestart met een programmeercursus JAVA en in deze cursus wordt er gebruik gemaak van het programma: "Processing 2". (later gaan we eclipse, maar dat terzijde) Ik ben op dit moment een programmeer-noob en kan dus wel enige feedback gebruiken.

Het doel in een bepaalde opdracht is op een soort BMI meter te maken die uiteraard functioneert.
Nu ben ik zover dat de applicatie 100% werkt, maar zou graag wat feedback willen op de geschreven code. Ik ben namelijk benieuwd of:

- mijn code beter kan
- mijn code kleiner kan
- mijn code simpeler kan
- mijn code fouten bevat
- mijn code efficiënter gebruik kan maken van andere functies

Voor de mensen die mij graag een handje willen helpen, vraag ik het volgende:

; Via de link zit een zip bestandje waarin code zit gemaakt in processing. Dit zijn sketches en kan dus zo als geopend worden binnen processing. Graag vraag ik jullie dus om dit bestandje te downloaden en te openen binnen processing om te kijken naar de bovenstaande punten.

Het bestandje is hieronder te downloaden. Deze link gaat via bit.ly naar mijn Dropbox:
*snip*

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 15-09-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Het is hier geen "rate my code". Concrete(!) vragen over je code zijn van harte welkom, relevante(!) stukjes(!) code die bij evt. vragen horen kun je prima in je topic posten mbv [code] tags. Brede, open, vragen zoals je die nu stelt ("wat vinden jullie van mijn code", "waar zitten de fouten") zijn niet de bedoeling.

Pas je topicstart even aan op aangegeven punten, dan heeft je topic in de toekomst ook nog nut nadat de zip van je dropbox verdwijnt voor anderen die op je topic stuiten met gelijkaardige vragen. En dat is dan ook meteen de reden dat we concrete vragen willen zien ;)

Zie ook ons PRG beleid: Check mijn code

[ Voor 81% gewijzigd door RobIII op 15-09-2014 17:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmm oke bedankt:)