Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Een kennis van me weet vrijwel zeker dat iemand 'meeleest' op zijn Whatsapp. Het vermoeden is zijn ex, maar die beweert uiteraard van niet.

Wat we geprobeerd hebben:
• telefoon terug naar fabrieksinstellingen (en daarna GEEN restore maar opnieuw installeren)
• scannen met de diverse tools die bekende spyware opzoeken
• geen wifi gebruiken (ze wonen nog in hetzelfde huis)

Maar helaas: uit de diverse signalen blijkt dat er mee wordt gelezen. Uiteraard lees ik her-en-der truukjes dat je iemand zijn Whatsapp op je eigen telefoon kan activeren, zodat daar ook berichtjes landen. Dit lijkt het echter niet te zijn, want de vermoedelijke dader lijkt Whatsapp te gebruiken op de momenten dat er mee wordt gelezen.

Beiden hebben een Android-toestel.

Iemand tips wat we verder nog kunnen doen?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07-06 07:55
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:47:
Uiteraard lees ik her-en-der truukjes dat je iemand zijn Whatsapp op je eigen telefoon kan activeren, zodat daar ook berichtjes landen.
Dat gaat niet zomaar. Je krijgt bij een 2de activatie de melding dat het maar op één toestel tegelijk actief kan zijn.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Niet helemaal: ik weet niet meer hoe, maar ik heb Whatsapp een tijdje op zowel mijn tablet als mijn telefoon actief gehad. Berichtjes landden toen keurig op twee plaatsen tegelijk.

Maar goed: of dat wel of niet werkt boeit eigenlijk niet, het is zeker dat er iemand meeleest dan daar wil hij vanaf.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-06 18:16

EektheMan

DPC

De chats niet op de SD kaart laten opslaan. Lees hier dat daar de weakness zit.

timesofindia.indiatimes.com/tech/Use-WhatsApp-on-Android-Your-chats-are-not-so-secure/articleshow/31921160.cms

bron: http://bas.bosschert.nl/steal-whatsapp-database/

[ Voor 62% gewijzigd door EektheMan op 15-09-2014 08:54 ]

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
EektheMan schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:51:
De chats niet op de SD kaart laten opslaan. Lees hier dat daar de weakness zit.

http://timesofindia.india.../articleshow/31921160.cms
Die is groot in het nieuws geweest. Maar aangezien de vermoedelijk dader geen toegang meer tot het toestel heeft, hoe wil je dat dan uitlezen? Het toestel is ook al terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Nieuw telefoonnummer nemen. Als iemand simpelweg Whatsapp met jouw telefoonnummer geactiveerd heeft kan jij dat niet vanop afstand uitschakelen. Er wordt naar alle waarschijnlijkheid niet meegelezen via een hack op zijn telefoon maar door middel van een telefoon waarop dezelfde account geactiveerd is.
Tenminste, als er echt wordt meegelezen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:54:
Nieuw telefoonnummer nemen. Als iemand simpelweg Whatsapp met jouw telefoonnummer geactiveerd heeft kan jij dat niet vanop afstand uitschakelen. Er wordt naar alle waarschijnlijkheid niet meegelezen via een hack op zijn telefoon maar door middel van een telefoon waarop dezelfde account geactiveerd is.
Dat zien we als uiterste optie, maar niet als een 'no way'.
Ja, dat gebeurt: het is te toevallig dat er een paar minuten nadat er een foto via whatsapp wordt ontvangen een berichtje volgt a-la 'val je nu ook op blond?'.

Overigens wordt er ook niets geschroniseerd richting Dropbox ofzo, dat staat allemaal al uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:39

TommieW

Numa numa.

WhatsApp kan maar op één toestel tegelijk geactiveerd zijn. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

TommieW schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:57:
WhatsApp kan maar op één toestel tegelijk geactiveerd zijn. Dus ik denk niet dat dat het probleem is.
En toch zijn er velen die geprobeerd hebben Whatsapp op meerdere telefoons te activeren. En met succes.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-vos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-04-2020
Ik betwijfel ook ten zeerste dat er op deze manier wordt meegelezen. Ik zou je unlockpattern/pin maar eens aanpassen en standaard dingen multimedia/debugging toegang uitzetten (daar ze in hetzelfde pand wonen).

Mocht je nog steeds 'gedoetjes' hebben dan zou ik de ontvangende partij maar eens in twijfel trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Is alles goed gedocumenteerd? Kan je, als je alles naast elkaar zet (dus tijdstip en opmerking) redelijk aantonen dat het zeker is dat die persoon meeleest? Zo ja -> aangifte doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:13

Grvy

Bot

DIt is volgens mij geen technisch issue denk dat je kennis zijn vriendenkring eens moet onderzoeken.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Stel dat er een scipt gebruikt wordt, dan wordt er gezocht in specifieke folders op de SD. Kun je een alternatieve Whatapp client gebruiken (niet zo snel een idee of dat bestaat) zodat je dat script eventueel kunt uitsluiten?

It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-06 07:40

Croga

The Unreasonable Man

Tsurany schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:54:
Veel eenvoudigere oplossing:
Whatsapp account verwijderen. Dan is het per onmiddelijk ook op "die ander"'s toestel onbruikbaar geworden.
Vervolgens opnieuw registreren en voíla, geen problemen meer (ander account dus eerdere activaties zijn zinloos geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:58:
[...]

En toch zijn er velen die geprobeerd hebben Whatsapp op meerdere telefoons te activeren. En met succes.
Yep, wat ik al meldde: ik had het werkend op tablet en telefoon.
Anoniem: 33272 schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:59:
Is alles goed gedocumenteerd? Kan je, als je alles naast elkaar zet (dus tijdstip en opmerking) redelijk aantonen dat het zeker is dat die persoon meeleest?
Ik ga de screenshots niet delen hier, maar we hebben er wat mee zitten spelen: ik fake vanaf een vreemd prepaid nummer een foto, enkele minuten later volgt er reactie van haar op die foto. De man was toen niet in huis, we zaten letterlijk naast elkaar een paar kilometer van zijn huis, beiden via mijn wifi. De foto is ook niet gesynchroniseerd naar bv Dropbox of Google Drive.
Zo ja -> aangifte doen.
Is al gedaan, bekend verhaal: je bent niet verwond, we nemen het op in het dossier en tot ziens!
EektheMan schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:59:
Stel dat er een scipt gebruikt wordt, dan wordt er gezocht in specifieke folders op de SD. Kun je een alternatieve Whatapp client gebruiken (niet zo snel een idee of dat bestaat) zodat je dat script eventueel kunt uitsluiten?
Whatsapp+, maar die kijkt naar dezelfde database als de echte Whatsapp.
Croga schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:01:
[...]

Whatsapp account verwijderen. Dan is het per onmiddelijk ook op "die ander"'s toestel onbruikbaar geworden.
Vervolgens opnieuw registreren en voíla, geen problemen meer (ander account dus eerdere activaties zijn zinloos geworden)
De telefoon is terug gezet naar fabrieksinstellingen, daarna is Whatsapp vanuit de PlayStore geïnstalleerd. Dit lijkt echter niets aan de situatie gewijzigd te hebben.

Overigens communiceer ik nu met hem via Kik, tot op heden hebben we niet het idee dat er iemand mee leest. Het lijkt dus puur om Whatsapp te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Croga schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:01:
[...]

Dan zou ik dit icm een custom ROM proberen zodat je zeker weet dat alles weg is. Account verwijderen lijkt inderdaad een betere optie dan puur Whatsapp opnieuw installeren. Custom ROM zorgt er voor dat er echt niks achter kan blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-05 11:09
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:07:

De telefoon is terug gezet naar fabrieksinstellingen, daarna is Whatsapp vanuit de PlayStore geïnstalleerd. Dit lijkt echter niets aan de situatie gewijzigd te hebben.
Opnieuw installeren != account verwijderen. Ga binnen WhatsApp naar Settings » Account » Delete my account. Zo verwijder je alle logins en actieve sessies naar dit account en zal, als zij het account ook geactiveerd heeft op haar mobiel, haar sessie ook worden uitgesloten. Daarna is het een kwestie van een nieuw account aanmaken en activeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r-vos
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14-04-2020
Ik weet niet wat @Tsurany zn kennis is van Android / ROM's , maar een data-wipe is voldoende als je fabrieks-af android draait en niet geroot bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-06 08:26

Eagle Creek

Breathing security

pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 08:56:

Ja, dat gebeurt: het is te toevallig dat er een paar minuten nadat er een foto via whatsapp wordt ontvangen een berichtje volgt a-la 'val je nu ook op blond?'.

Overigens wordt er ook niets geschroniseerd richting Dropbox ofzo, dat staat allemaal al uit.
Tja... denk ook eens buiten de techniek. Mensen kunnen elkaar kennen, foto's doorgestuurd.
Dat hoeft niet (en is meestal ook niet) het gevolg te zijn van technische spionage.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Wat een raar verhaal... nog nooit gehoord. Is het inderdaad geen idee om het Whatsapp account even te verwijderen? Dan weet je zeker dat hij overal gedeactiveerd word!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
SoaDmaggot schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:10:
[...]

Opnieuw installeren != account verwijderen. Ga binnen WhatsApp naar Settings » Account » Delete my account. Zo verwijder je alle logins en actieve sessies naar dit account en zal, als zij het account ook geactiveerd heeft op haar mobiel, haar sessie ook worden uitgesloten. Daarna is het een kwestie van een nieuw account aanmaken en activeren :)
Interessant, gaan we naar kijken. Dank!
Eagle Creek schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:11:
[...]

Tja... denk ook eens buiten de techniek. Mensen kunnen elkaar kennen, foto's doorgestuurd.
Dat hoeft niet (en is meestal ook niet) het gevolg te zijn van technische spionage.
Uhmz ... ik zit naast hem en stuur een geGoogled foto van 'the girl next door' naar hem. Enkele minuten later krijgt hij een berichtje a-la 'val je tegenwoordig ook op blond?'. Zou er een camera in mijn plafond hangen waarmee ze ook in mijn huis meekijkt dan? :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

r-vos schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:11:
Ik weet niet wat @Tsurany zn kennis is van Android / ROM's , maar een data-wipe is voldoende als je fabrieks-af android draait en niet geroot bent. :)
Klopt, mits je geen root access hebt. Maar hoe lastig is het om root te verkrijgen, software te installeren en root weer te blokkeren? Als je 100% zekerheid wilt is een factory reset niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En is dit het niet wat hij/zij gebruikt?

http://androidweeds.com/some-whatsapp-hack/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EektheMan

EektheMan

DPC

Ik las dat de meeste van deze hacks in nieuwere versies van Whatsapp zijn afgevangen. Enkel van de MAC spoof kan ik niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
EektheMan schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:34:
[...]

Ik las dat de meeste van deze hacks in nieuwere versies van Whatsapp zijn afgevangen. Enkel van de MAC spoof kan ik niets vinden.
Die site lijkt me een beetje vaag, je kan volgens die vent met die tool de laatste 10 conversaties van ELK randsom whatsapp nummer ophalen. Dat lijkt me vrij sterk!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Lord
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:20
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:07:
Is al gedaan, bekend verhaal: je bent niet verwond, we nemen het op in het dossier en tot ziens!
Is er specifiek aangifte gedaan van identiteits fraude?

geeft geen inhoudelijke reacties meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-06 23:12
Slechts een suggestie hoor; als zij hem meteen daarna iets stuurt als " val je nu ook op blond?!", kan je toch meteen mooi vragen hoe ze daarbij komt en haar confronteren?
edit: PS. Ik weet dat dit niet de Tweakers manier is, een technische oplossing is mooier (alhoewel ik wel boos naar haar toe zou stappen :P)

[ Voor 29% gewijzigd door macciez op 15-09-2014 09:50 ]

Do what you love, do it often

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleijpie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06 12:12

sleijpie

Fail fast, learn fast, improve

Ik denk te weten hoe je dit eenvoudig kan oplossen.
1) activeer je whatsapp account eenmalig op een ander mobiel nummer.
je account wordt dan op dit nummer via een sms geactiveerd.
2) activeer het account weer op je oude nummer en wordt opnieuw geverifieerd met een sms.
alle oude zijn dan geannuleerd en je zit weer veilig.

Ik weet niet zeker of het 100% alle anderen dan ook buiten sluit maar het is het waard om te proberen.

Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 18:15
sleijpie schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:56:
Ik denk te weten hoe je dit eenvoudig kan oplossen.
1) activeer je whatsapp account eenmalig op een ander mobiel nummer.
je account wordt dan op dit nummer via een sms geactiveerd.
2) activeer het account weer op je oude nummer en wordt opnieuw geverifieerd met een sms.
alle oude zijn dan geannuleerd en je zit weer veilig.

Ik weet niet zeker of het 100% alle anderen dan ook buiten sluit maar het is het waard om te proberen.
Dit gaat dus niet werken. Je account wordt gekoppeld aan je telefoonnummer.
Nieuw nummer = nieuw account... Terug naar oude mobiele telefoon = ongewijzigd

Mijn maat had het het volgende:
Nieuwe telefoon met whatsapp geactiveerd
Oude telefoon whatsapp via wifi met nieuwe sim zonder zijn telefoon gereset te hebben.
Heeft de ander misschien een oud toestel van hem?

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 15:14
Misschien wat ver gedacht, maar kan er geen kloon van je SIM zijn? Ik heb wel eens een extra SIM gehad van me provider die hetzelfde nummer als mijn eigen SIM had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
The Lord schreef op maandag 15 september 2014 @ 09:47:
[...]

Is er specifiek aangifte gedaan van identiteits fraude?
Durf ik niet te zeggen, ga ik nog na.

Wat offtopic, maar is het identiteitsfraude, of digitale huisvredebreuk, of ... of ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0utje89
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01-06 12:32
Al geprobeerd om een nep date af te spreken met die blonde persoon? TS kennis gaat weg, TS gaat op de uitkijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
TECHcrime schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:07:
Misschien wat ver gedacht, maar kan er geen kloon van je SIM zijn? Ik heb wel eens een extra SIM gehad van me provider die hetzelfde nummer als mijn eigen SIM had.
Dat kan heel goed alleen kan je die alleen als abbo houder aanvragen....

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
w0utje89 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:08:
Al geprobeerd om een nep date af te spreken met die blonde persoon? TS kennis gaat weg, TS gaat op de uitkijk?
De vermoedelijke dader is door een ongeluk aan huis gebonden (kan geen auto rijden, lopen max een paar honderd meter), meer dan digitaal spioneren lijkt het niet te zijn. Maar bedenk zelf eens wat j met je telefoon doet, en vraag je af of je ex dat moet zien. :P
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:09:
[...]

En ze hebben nog hetzelfde postadres ...

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 15-09-2014 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 17:07

Sorcerer8472

Mens sana?

Misschien heel raar gedacht, maar kan het niet zo zijn dat die kennis van je een klein beetje paranoïde is? Want je moet redelijk veel moeite doen en technisch onderlegd zijn voor alle manieren om die berichten dubbel te ontvangen...

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quadradial
Even een stomme vraag, maar waar zijn de bewijzen dat dit echt gebeurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:10:
Misschien heel raar gedacht, maar kan het niet zo zijn dat die kennis van je een klein beetje paranoïde is? Want je moet redelijk veel moeite doen en technisch onderlegd zijn voor alle manieren om die berichten dubbel te ontvangen...
Nee, staat met beide benen op de grond. En daarbij: onze test was vrij concreet en helder, en ik ben (voor zover ik weet ;)) niet paranoïde.
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:10:
Zie eerder in dit topic. Ik heb screenshots, ik zie het voor mijn neus gebeuren, maar ik ga het niet met jullie delen.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 15-09-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:10:

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ik denk dat hij meer doelt op waarom dat niet gepost is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:11:
[...]

Ik denk dat hij meer doelt op waarom dat niet gepost is :P
Waarom wel? Willen jullie ook de kleur van mijn onderbroek en sokken weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

Doe eens meer testjes dan. Ga roddelen over die vermoedelijke dader met iemand, over ernstige zaken die helemaal niet waar zijn. Kijken hoe lang die 'meelezer' rustig blijft zitten.

Gek, dit speel je toch volledig uit. Maak die dader compleet gek. Zeg de meest absurde dingen over diegene. Dan trekt diegene z'n bek wel los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TECHcrime
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-05 15:14
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:09:
[...]

Altijd manieren om omheen te werken. Vaak vragen ze ter validatie je geboortedatum, rekeningnummer of iets dergelijks. Dit zijn dingen die een ex kan/zal weten en evt een mannelijke medeplichtige kan aanvragen met deze gegevens.

Voor de ex is het dan een kwestie van post onderscheppen.

Edit: Bel eens je provider om te vragen of er verschillende SIM kaarten voor jou in omloop zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door TECHcrime op 15-09-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
AzzKickah schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:13:
Doe eens meer testjes dan. Ga roddelen over die vermoedelijke dader met iemand, over ernstige zaken die helemaal niet waar zijn. Kijken hoe lang die 'meelezer' rustig blijft zitten.

Gek, dit speel je toch volledig uit. Maak die dader compleet gek. Zeg de meest absurde dingen over diegene. Dan trekt diegene z'n bek wel los.
Ja dat zou ik inderdaad ook doen :) Kijken of je diegene uit de tent kan lokken.
TS Is wat mij betreft veel te terughoudend en veel te veel bezig met de technische kant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:15:
[...]

Ja dat zou ik inderdaad ook doen :) Kijken of je diegene uit de tent kan lokken.
TS Is wat mij betreft veel te terughoudend en veel te veel bezig met de technische kant
I agree. Graag meer info waaruit blijkt dat de ex mee leest. Ik vind nu (nog) iets te vaag allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 16:48

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Maak een 'geheim afspraakje' met 'iemand' in het huis waar die 'dader' ook zit. Op een hele specifieke plek en tijd.

Komt dader ook opeens opdagen? Goh, toevallig. En dan confronteren. En de aangifte-papieren van de politie laten zien.

Wat nou gek. Hier wist ik wel raad mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
[...]

Gaan we proberen.
Ik ben niet terughoudend hoor, het slachtoffer is echter wat voorzichtig. Ze wonen immers nog onder hetzelfde dak. Lullig gezegd is het mijn probleem niet, ik zou het harder aanpakken. ;)
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:16:
[...]

I agree. Graag meer info waaruit blijkt dat de ex mee leest. Ik vind nu (nog) iets te vaag allemaal.
Jammer dan, want ik ga geen screenshots delen. Als je mij niet op mijn woord gelooft, dan heb je simpelweg pech.

[ Voor 25% gewijzigd door pven op 15-09-2014 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Laat lekker dat technische gebeuren achterwegen. Wie is ze, heeft ze uberhaubt verstand van computers en ja; hoeveel dan? Je bent zelf een redelijke Tweaker en als je er niet eens achter kan komen hoe/wat met je mobiel.. doe het dan via social enginering.
Wil je bewijs? Prima, verstuur dan een link via een website van je zelf. Log het IP en voila je weet het 100% zeker. Confronteer haar er vervolgens mee, en/of doe dat nu gewoon gelijk door domweg het te vragen.

Sowieso een kansloze situatie van je vriend. Laat hem alsjeblieft wat meer ballen groeien. Heel erg offtopic ik weet het, maar dit lijkt net een actie van 2 kleuters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
Worden die foto's niet toevallig automatisch geupload naar een cloud account wat nog vrij toegankelijk is voor de andere partij?

e; en ontzettend eens met groei eens een paar ballen.

[ Voor 18% gewijzigd door MrAngry op 15-09-2014 10:19 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tpb102718
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:09
Vorige maand meegemaakt: Na ontvangst nieuwe telefoon (iphone, geen android) deze ingesteld en whatsapp geactiveerd. Savonds gebruikt, volgende dag bleek de oude telefoon (zonder sim) ook alle whatsappjes te ontvangen. Kennelijk was na activeren een internetverbinding genoeg/
Heeft kennis niet zijn oude telefoon aan ex gegeven/laten liggen? zij hoeft dan enkel deze te gebruiken of te herstellen na een eerder punt.

Offtopic: Het psychologisch aanpakken, dingen in scene zetten en "bewijzen", levert kennis van TS dat veel op? het is toch al zijn ex. Het technisch oplossen lijkt me zinniger, en de enige garantie dat het ophoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Als ik hem was zou ik een aantal berichtjes uitsturen naar een aantal dames om een SOA test te laten doen, aangezien er bij hem een vervelende SOA is gedetecteerd...

grootste test ;-)

Daarnaast een andere mobiel proberen. (indien MAC adres gebruikt wordt al hack)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Douweegbertje schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:18:
Laat lekker dat technische gebeuren achterwegen. Wie is ze, heeft ze uberhaubt verstand van computers en ja; hoeveel dan? Je bent zelf een redelijke Tweaker en als je er niet eens achter kan komen hoe/wat met je mobiel.. doe het dan via social enginering.
Ja, ze is een nerd.
Wil je bewijs? Prima, verstuur dan een link via een website van je zelf. Log het IP en voila je weet het 100% zeker. Confronteer haar er vervolgens mee, en/of doe dat nu gewoon gelijk door domweg het te vragen.
Ga ik hem voorstellen, is de moeite. Dank.
Sowieso een kansloze situatie van je vriend. Laat hem alsjeblieft wat meer ballen groeien. Heel erg offtopic ik weet het, maar dit lijkt net een actie van 2 kleuters.
Eens hoor, maar wat ik al zei: niet mijn probleem. Ik zou er persoonlijk heel anders inzitten. Maar ik ben wel enorm nieuwsgierig hoe het kan dat iemand Whatsapp meeleest.
MrAngry schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:18:
Worden die foto's niet toevallig automatisch geupload naar een cloud account wat nog vrij toegankelijk is voor de andere partij?
Lees het topic aub voordat je iets post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat is de ICT kennis van deze dame in kwestie want voordat we aan man in the middle attacks gaan denken.

Probeer het eens niet via de wifi maar via de 3G/4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
tpb102718 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:19:
Offtopic: Het psychologisch aanpakken, dingen in scene zetten en "bewijzen", levert kennis van TS dat veel op? het is toch al zijn ex. Het technisch oplossen lijkt me zinniger, en de enige garantie dat het ophoud.
Dat dus. De scheiding is nog niet rond, de oorlog hoeft daarna pas uit te breken.
Brilsmurfffje schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:21:
Lees het topic voordat je post.

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 15-09-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Heeft ze niet nog toegang tot een oude TitaniumBackup van hem? Waar een geactiveerde whatsapp instance in zit?

Of inderdaad een oude telefoon die nog ge-activeerd was op zijn nummer. Dan krijg je een vergelijkbare situatie.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Brilsmurfffje schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:21:
Wat is de ICT kennis van deze dame in kwestie want voordat we aan man in the middle attacks gaan denken.

Het is ook al via ander WiFi netwerk gedaan volgens mij, anders zou ik het wiresharken van het verkeer nog als aannemelijk zien... maar dat kan niet op een ander WiFi netwerk. Eerlijk gezegd dat ik niet dat er echt technisch iets aan de hand is... het is er nog te vaag voor!
Hooglander1 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:22:
Heeft ze niet nog toegang tot een oude TitaniumBackup van hem? Waar een geactiveerde whatsapp instance in zit?

Of inderdaad een oude telefoon die nog ge-activeerd was op zijn nummer. Dan krijg je een vergelijkbare situatie.
Die worden gedeactiveerd zodra je je nieuwe telefoon activeert!

[ Voor 27% gewijzigd door DennusB op 15-09-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:22:
[...]

Ook als dat een nog oude versie van de whatsapp-app is?

Een andere mogelijkheid zie ik zo niet eigenlijk namelijk.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
[...]

Eerlijk gezegd dat ik niet dat er echt technisch iets aan de hand is... het is er nog te vaag voor!
Kunnen we aub kappen met dit soort opmerkingen? Het voegt niets toe. Lees het topic, en vertrouw me op mijn woord. Als je mij niet gelooft, maak lekker een TR aan en vervuil mijn topic verder niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Hooglander1 schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:25:
[...]

Ook als dat een nog oude versie van de whatsapp-app is?

Een andere mogelijkheid zie ik zo niet eigenlijk namelijk.
Volgens mij deactiveren ze het server-side aan de hand van je mac-adres, dus dat zou niet moeten uitmaken!
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:25:
[...]

Kunnen we aub kappen met dit soort opmerkingen? Het voegt niets toe. Lees het topic, en vertrouw me op mijn woord. Als je mij niet gelooft, maak lekker een TR aan en vervuil mijn topic verder niet.
Ik denk dat zo reageren op mensen die je proberen te helpen niet echt helpt voor jou ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:26:
[...]

Ik denk dat zo reageren op mensen die je proberen te helpen niet echt helpt voor jou ;)
Stop met zeuren en maak een TR. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-05 14:07
die reacties van de meekijkende persoon. Komen die in hetzelfde gesprek terug of reeageerd hij/zij (het is nog niet uitgesloten dat het de ex is) in een aparte chat? Dat kan ik er niet echt uit halen.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-06 14:32

Neus

www.zenaconsult.com

pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:27:
[...]

Stop met zeuren en maak een TR. Dank je.
OK, done.

Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Mensen, dit is niet SG of de HK. Het gaat hier over de technische aspecten van Whatsapp, en niets anders. Graag ontopic en anders niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Lanithro schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:29:
die reacties van de meekijkende persoon. Komen die in hetzelfde gesprek terug of reeageerd hij/zij (het is nog niet uitgesloten dat het de ex is) in een aparte chat? Dat kan ik er niet echt uit halen.
Wat bedoel je met 'hetzelfde gesprek'? De beste man heeft geen groepschat lopen met zijn ex en zijn nieuwe vlam. ;) Het zijn vanuit Whatsappp gezien echt twee losse chats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Weetje, omdat TS de hoop al half heeft opgegeven zal ik het nog even ongeveer uitleggen;
Je wilt in zo'n situatie gewoon de feiten weten op een manier dat de andere partij daar niet direct van af weet. Het gaat niet direct om een 'akkefietje' met een persoon maar op een lopend proces waarbij je dan ook informatie wilt vergaren in plaats van het 'direct oplossen'. Dit is gewoon een spel, net zoals je dat hebt bij werkgevers als je ontslagen gaat worden. Werkgever wilt het liefst niets betalen, en jij wilt zoveel mogelijk krijgen. Dan kun je wel direct zijn, maar je moet dat juist slim spelen.
Vrijwel alles wat ik hier lees is te direct. No shit dat je haar direct kan confronteren en c.q. kan bedreigen zodat je van de 'shit' af bent maar daar schiet je natuurlijk niet mee op.

Je wilt eigenlijk concreet bewijs dat ze 'iets' heeft gedaan, en dan het liefst direct bewijs als in programma X, en dat je ook zeker weet dat zij dat heeft gedaan. Vervolgens kun je hier later veel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
Doe even normaal.

[ Voor 90% gewijzigd door RoD op 15-09-2014 10:40 ]

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het enige wat de nerd in mij wil is weten hoe ze het doet. Wat hij er dan verder mee doet, dat zoekt hij zelf maar uit. Technisch gezien leest ze mee, zie eerder in dit topic (en nogmaals: nee, ik ga geen screenshots posten). Vanuit technisch oogpunt wil ik weten hoe ik dat kan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:42:
[...]

Het enige wat de nerd in mij wil is weten hoe ze het doet. Wat hij er dan verder mee doet, dat zoekt hij zelf maar uit. Technisch gezien leest ze mee, zie eerder in dit topic (en nogmaals: nee, ik ga geen screenshots posten). Vanuit technisch oogpunt wil ik weten hoe ik dat kan stoppen.
Enige waar ik nog benieuwd naar ben : Je geeft aan dat toen je vanaf dat fake 06 nummer een foto stuurde als dame hij gelijk een berichtje kreeg van z'n ex. Is dat 1x gebeurd of vaker? Ik bedoel kan die ene keer geen toeval zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:46:
[...]

Enige waar ik nog benieuwd naar ben : Je geeft aan dat toen je vanaf dat fake 06 nummer een foto stuurde als dame hij gelijk een berichtje kreeg van z'n ex. Is dat 1x gebeurd of vaker? Ik bedoel kan die ene keer geen toeval zijn?
We hebben het twee keer getest vanuit mijn huis via mijn wifi (we zaten naast elkaar), met een week er tussenin. Beide keren kwam er een soortgelijke reactie binnen na hooguit tien minuten. De eerste keer dus over een blondine, de tweede keer over opvallende piercings in het gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 12:49
Vraag eens iets persoonlijks aan hem over haar.
Zoals: Zeg nu het toch uit is tussen jullie, mag ik haar eens mee op date nemen?
Waarop hij weer iets ludieks kan antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20
Als nerd, komt ze niet ook regelmatig op tweakers? If yes, dan zal ze dit topic onderhand wel gelezen hebben, aangezien het zo vaak in de tracker voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Technisch mogelijk door:
Oude telefoon die niet gereset was met wifi (maakt niet uit welke wifi)
Dual sim aangevraagd door ex
Android programma op PC met whatsapp
Via MAC spoofing

/offtopic (want we moeten altijd blijven lachen)
Alternatieven:
Camera's geplaatst op tactische plekken (denk aan voorhoofd, petjes, bril etc)
Ze zit naast hem op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:53:
Technisch mogelijk door:
Oude telefoon die niet gereset was met wifi (maakt niet uit welke wifi)
Dual sim aangevraagd door ex
Android programma op PC met whatsapp
Alles wat je daar opnoemt kan niet, ook niet met dualsim. Want zodra je je andere tel activeert deactiveerd ie de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-1-5-7
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:24
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:48:
[...]We hebben het twee keer getest vanuit mijn huis via mijn wifi (we zaten naast elkaar), met een week er tussenin. Beide keren kwam er een soortgelijke reactie binnen na hooguit tien minuten. De eerste keer dus over een blondine, de tweede keer over opvallende piercings in het gezicht.
Zijn er alleen reacties na het ontvangen van foto's?
Want dan hoeft het probleem perse WhatsApp gerelateerd te zijn. Ze kan dan ook op één of andere manier toegang hebben tot de foto's/data op de telefoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Of het technisch mogelijk is etc. weet ik niet, maar neem gewoon een ander nummer. Niets zo vervelend als lastige exen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 10:48:
[...]

We hebben het twee keer getest vanuit mijn huis via mijn wifi (we zaten naast elkaar), met een week er tussenin. Beide keren kwam er een soortgelijke reactie binnen na hooguit tien minuten. De eerste keer dus over een blondine, de tweede keer over opvallende piercings in het gezicht.
Pven, als ik jou was zou ik me eerst focussen op het verwijderen van het Whatsapp account. Als de telefoon schoon is dan zal er naar alle waarschijnlijkheid een extra listener op het account zitten. Dus Whatsapp account verwijderen en direct opnieuw aanvragen met hetzelfde nummer. Dan zullen de berichten niet meer bij de ander aankomen.
En dan natuurlijk direct even testen dmv een leuke foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
Hier wil ik toch even op door gaan.
Ten eerste ben ik geen Android expert.
Maar wat ik wel heb gezien is dat als je toegang hebt tot het Google Account wat op de telefoon wordt gebruikt, je de telefoon behoorlijk onder controle kan hebben. Zoals het automatisch installeren van apps. Nu valt dat laatste natuurlijk direct op, maar er zullen vast nog een aantal dingen mogelijk zijn. Misschien kan ze een automatisch Google Backup uitlezen die ze zelf voor die telefoon heeft geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Saturnus schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:06:
[...]

Hier wil ik toch even op door gaan.
Ten eerste ben ik geen Android expert.
Maar wat ik wel heb gezien is dat als je toegang hebt tot het Google Account wat op de telefoon wordt gebruikt, je de telefoon behoorlijk onder controle kan hebben. Zoals het automatisch installeren van apps. Nu valt dat laatste natuurlijk direct op, maar er zullen vast nog een aantal dingen mogelijk zijn. Misschien kan ze een automatisch Google Backup uitlezen die ze zelf voor die telefoon heeft geactiveerd?
Ben ik nu aan het navragen.

Na het ontvangen van een berichtje binnen tien minuten een backup uitlezen en dan ook nog reageren lijkt mij overigens onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:01:
[...]

Alles wat je daar opnoemt kan niet, ook niet met dualsim. Want zodra je je andere tel activeert deactiveerd ie de oude.
Als je hem deactiveerd ja... Maar misschien heeft hij dat niet gedaan. Heb het hier nu net getest met een 2de telefoon en mijn niet geresette telefoon kan via wifi nog steeds ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Quadradial schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:09:
[...]

Als je hem deactiveerd ja... Maar misschien heeft hij dat niet gedaan. Heb het hier nu net getest met een 2de telefoon en mijn niet geresette telefoon kan via wifi nog steeds ontvangen.
Als ik hier een 2e tel pak en daar op mijn primaire nummer activeer werkt dat maar krijg ik op m'n hoofd telefoon gelijk de melding dat m'n nummer ergens anders in gebruik is en ik hem moet heractiveren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22:45

Secsytime

Automagisch

Ik zie een veel makkelijkere oplossing.. Reset HAAR telefoon?

Off topic: leuke vriendin (ex) heb je dan mssn in vervolg een normaal wijf daten? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

DennusB schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:10:
[...]

Als ik hier een 2e tel pak en daar op mijn primaire nummer activeer werkt dat maar krijg ik op m'n hoofd telefoon gelijk de melding dat m'n nummer ergens anders in gebruik is en ik hem moet heractiveren 8)7
Werkt helaas lang niet altijd zo. Mijn vriendin verhuisd van telefoon en ivm overzetten backup wat niet soepel verliep meerder keren Whatsapp geïnstalleerd. Nooit een de-activatie op oude account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benji87
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-04 14:10
[...]

Ik weet niet precies hoe dat deactiveren in elkaar steekt, maar ik weet wel uit eigen ervaring dat het niet altijd werkt.
Wij hebben thuis een reserve mobiele telefoon, die door verschillende mensen wordt gebruikt als zijn/haar hoofdmobiel defect is. Nu had ik die ook een tijdje gebruikt en daarna mijn eigen mobiel weer in gebruik genomen.
Echter toen mijn moeder later dezelfde mobiel weer in gebruik nam en nog niet haar eigen WhatsApp had geactiveerd ontving zij ook opeens allemaal berichten die naar mij gestuurd waren (en die ik ook ontvangen had).

Hoe het allemaal technisch werkt weet ik niet, want ik was ook in de veronderstelling dat je maar 1 device tegelijkertijd kon gebruiken, maar het is dus wel degelijk mogelijk dat meerdere devices dezelfde berichten ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:13:
[...]

Werkt helaas lang niet altijd zo. Mijn vriendin verhuisd van telefoon en ivm overzetten backup wat niet soepel verliep meerder keren Whatsapp geïnstalleerd. Nooit een de-activatie op oude account.
Hmmm, dat is best een serieus beveiligings-lek dan. Al moet je nog steeds wel de SMS met code kunnen onderscheppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sp4gs
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 16:36
Ok, ik ben geen Android expert, maar misschien ook je Google account WW wijzigen (samen met je geheime vraag) en kijken of dat effect heeft? Mocht er iets gekoppeld zijn met haar telefoon/PC, sluit je dat ook weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Ja ga met de telefoon even tijdelijk over op 3G of iets zolang het maar geen wifi is. Log ook niet in via een computer en ga eens kijken na een tijdje hier: https://security.google.com/settings/security/activity?pli=1 of je iets vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Niet online
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:08:
[...]

Ben ik nu aan het navragen.

Na het ontvangen van een berichtje binnen tien minuten een backup uitlezen en dan ook nog reageren lijkt mij overigens onwaarschijnlijk.
Ik heb even Google Plus geopend, en via daar naar foto's gebladerd.
Het is toch zeker mogelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2romb2a.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Beetje alluhoetje gevoel hierbij...

Wanneer je WA deactiveert, telefoon helemaal leeg gooit (fabrieksinstelling e.v.t. custom rom) en WA opnieuw installeert en activeert kan hij nergens anders meer in een sessie mee draaien.

Heb je dan verder nog het idee dat je bespioneerd wordt, tja... Toon dan ballen en stap gewoon op de ex af.... Dan kent je ex haar slachtoffer beter dan hij zelf door heeft.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-1-5-7
Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:27:

Wanneer je WA deactiveert, telefoon helemaal leeg gooit (fabrieksinstelling e.v.t. custom rom) en WA opnieuw installeert en activeert kan hij nergens anders meer in een sessie mee draaien.

Heb je dan verder nog het idee dat je bespioneerd wordt, tja... Toon dan ballen en stap gewoon op de ex af.... Dan kent je ex haar slachtoffer beter dan hij zelf door heeft.
Zie de post boven je en waar ik ook al naar suggereerde; telkens als je je telefoon weer instelt meld je je weer aan met je Google account. Het probleem heeft waarschijnlijk niets met WhatsApp direct te maken maar er wordt op een andere manier meegekeken met foto's/data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Geeft toch aan hoe slecht Whatsapp beveiligd is. Slecht programmeer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-1-5-7
alwaysleft schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:28:
Geeft toch aan hoe slecht Whatsapp beveiligd is. Slecht programmeer werk.
Sterk onderbouwd... Wellicht is het probleem helemaal niet WhatsApp gerelateerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bullet NL schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:27:

Belangrijkste is wel dat deactiveren iets anders is dan uninstallen. Denk zelf dat deactiveren dus nog niet geprobeerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die site geeft erg interessante dingen terug, logins vanaf apparaten die hij niet gebruikt (iPad bv). Hij zoekt even verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:34:
[...]

Die site geeft erg interessante dingen terug, logins vanaf apparaten die hij niet gebruikt (iPad bv). Hij zoekt even verder.
Kijk, daar begint het al. Gelijk 2-step-authenticatie bij Google aanzetten nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ik blijf er bij, het is veel makkelijker om haar telefoon gewoon even te resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Secsytime schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:35:
Ik blijf er bij, het is veel makkelijker om haar telefoon gewoon even te resetten.
Hoe moet hij dat doen zonder toegang dan?
Edit : En als daar logins van iPad's staan werkt een telefoon reset ook niet..

[ Voor 14% gewijzigd door DennusB op 15-09-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Secsytime schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:35:
Lezen ... is al gedaan, probleem blijft bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:36:
[...]

Lezen ... is al gedaan, probleem blijft bestaan.
LEZEN....... HAAR telefoon. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
2-step authenticatie aanzetten bij google en ook het wachtwoord veranderen. Zie maar dat het gewoon via het google account komt ipv whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Secsytime schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:37:
[...]

LEZEN....... HAAR telefoon. lol
En daarmee los ik het probleem op dat zij via haar iPad op het Google account zit te kijken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

pven schreef op maandag 15 september 2014 @ 11:39:
[...]

En daarmee los ik het probleem op dat zij via haar iPad op het Google account zit te kijken? :P
verander je ww dan? dont know if serious or trolling
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.