Een kennis van me weet vrijwel zeker dat iemand 'meeleest' op zijn Whatsapp. Het vermoeden is zijn ex, maar die beweert uiteraard van niet.
Wat we geprobeerd hebben:
• telefoon terug naar fabrieksinstellingen (en daarna GEEN restore maar opnieuw installeren)
• scannen met de diverse tools die bekende spyware opzoeken
• geen wifi gebruiken (ze wonen nog in hetzelfde huis)
Maar helaas: uit de diverse signalen blijkt dat er mee wordt gelezen. Uiteraard lees ik her-en-der truukjes dat je iemand zijn Whatsapp op je eigen telefoon kan activeren, zodat daar ook berichtjes landen. Dit lijkt het echter niet te zijn, want de vermoedelijke dader lijkt Whatsapp te gebruiken op de momenten dat er mee wordt gelezen.
Beiden hebben een Android-toestel.
Iemand tips wat we verder nog kunnen doen?
Wat we geprobeerd hebben:
• telefoon terug naar fabrieksinstellingen (en daarna GEEN restore maar opnieuw installeren)
• scannen met de diverse tools die bekende spyware opzoeken
• geen wifi gebruiken (ze wonen nog in hetzelfde huis)
Maar helaas: uit de diverse signalen blijkt dat er mee wordt gelezen. Uiteraard lees ik her-en-der truukjes dat je iemand zijn Whatsapp op je eigen telefoon kan activeren, zodat daar ook berichtjes landen. Dit lijkt het echter niet te zijn, want de vermoedelijke dader lijkt Whatsapp te gebruiken op de momenten dat er mee wordt gelezen.
Beiden hebben een Android-toestel.
Iemand tips wat we verder nog kunnen doen?
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!