ik weet niet wat waar in past

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views

• jasper015
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-12-2025
Processor
AMD FX-4130 3.8GHz Quad-Core OEM/Tray

Moederboard
Gigabyte GA-78LMT-USB3 Micro ATX AM3+

RAM
Crucial Ballistix Sport 8GB (2 x 4GB) DDR3-1600 Memory

Video Card
MSI GeForce GT 630 4GB - DDR3

dat is wat er in ieder geval in mijn pc komt maar ik weet niet waar het in past, welke fan ik nodig heb en welk power supply ik moet gebruiken. mijn budget is hooguit 350,- en hou het het liefst zo laag mogelijk. voor de case zou ik wel in ieder geval neon lichtjes willen :)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Voor 350 ballen kun je simpelweg geen gamebak maken. Dat kun je helemaal vergeten.

Maar, opzich, de onderdelen die je hebt uitgekozen zijn wel aardig en passen ook. Al stelt de GT630 niks voor, een aardappel is sneller.

People as things, that’s where it starts.

• Bee.nl
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Bee.nl

zoemt

Wellicht kun je uit de vele adviezen in Desktop Aankoopadvies ideeën opdoen. Er zijn aardig wat topics daar te vinden waar mensen ook een game pc samen willen stellen voor ~400 euro. Overigens is 350 euro wel erg krap, maar niet onmogelijk.

Game PC 400 - 450 euro
Basic game-pc
GamePC Goed genoeg?

Is tweedehands een optie?

[ Voor 3% gewijzigd door Bee.nl op 14-09-2014 18:31 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:17

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste jasper015,
uit je post is niet precies duidelijk wat je nu wil. Heb je de genoemde producten? Wat heb je nog nodig? Wat heb je zelf inmiddels gevonden. Er ontbreekt zoveel dat ik dit topic ga sluiten.

Het staat je uiteraard vrij om een nieuw topic te openen. Ben je op zoek naar meerdere componenten, dan kan je je topic het beste openen in Desktop Aankoopadvies. Zoek je 1 product, dan kan je hier terecht.

Houd wel de structuur in acht. Beantwoord alle vragen die bij het openen van een topic gesteld worden en zoek zelf, vóór je post al onderdelen waarvan jij denkt dat ze geschikt zijn. Alleen dan kan er nuttig advies worden gegeven.

Succes!

Dit topic is gesloten.