Goedemiddag, als ik mijn Raspberry pi xbmc opstart kom ik steeds direct in het 'Argus TV client' PVR add-on terecht, met een schermpje 'sorteer naam' e.d. Iemand een idee? bvb dank! Gr Ivo
Idee over wat? Wat PVR is of waarom hij daarheen opstart? Welke Pi heb je uberhaupt (welke xbmc?) en wat zei Google?
Je hebt gelijk, ik heb er op gegoogled maar geen uren inderdaad. Ik ga dat alsnog doen. Hoe kan ik dit topic stoppen / sluiten?ApexAlpha schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:24:
Idee over wat? Wat PVR is of waarom hij daarheen opstart? Welke Pi heb je uberhaupt (welke xbmc?) en wat zei Google?
Topic sluiten hoeft niet. Dat zakt vanzelf wel naar onder en uit het zicht.
Er wordt op dit forum wel van je verwacht dat je eerst zelf onderzoekt wat het probleem is en als je er niet uitkomt kun je het hier vragen.
Ik zal je op weg helpen: het scherm dat je ziet wanneer je een apparaat opstart heet een "startup screen" of "startup window". Als je eens Googled op deze woorden samen met "xbmc" kom je vast een heel eind.
Mocht je niet verder komen na je Google opdracht kun je hier even aangeven wat je gevonden hebt en of het probleem zich nog langer voordoet.
p.s. mocht je het antwoord vinden post dat dan ook even hier. Dan kunnen mensen met hetzelfde probleem in de toekomst Googlen en bij dit topic uitkomen voor antwoord.
Er wordt op dit forum wel van je verwacht dat je eerst zelf onderzoekt wat het probleem is en als je er niet uitkomt kun je het hier vragen.
Ik zal je op weg helpen: het scherm dat je ziet wanneer je een apparaat opstart heet een "startup screen" of "startup window". Als je eens Googled op deze woorden samen met "xbmc" kom je vast een heel eind.
Mocht je niet verder komen na je Google opdracht kun je hier even aangeven wat je gevonden hebt en of het probleem zich nog langer voordoet.
p.s. mocht je het antwoord vinden post dat dan ook even hier. Dan kunnen mensen met hetzelfde probleem in de toekomst Googlen en bij dit topic uitkomen voor antwoord.
Kan je niet, maar ik wel. Hierbij gedaan. De openingspost is nu te summier om iets zinnigs te kunnen zeggen.Verwijderd schreef op zondag 14 september 2014 @ 14:56:
[...]
Je hebt gelijk, ik heb er op gegoogled maar geen uren inderdaad. Ik ga dat alsnog doen. Hoe kan ik dit topic stoppen / sluiten?
Je had al een topic lopen over je RPI, zie Raspberry pi xbmc supertraag (newby aan zet).
[ Voor 7% gewijzigd door Bolletje op 14-09-2014 15:12 ]
Dit topic is gesloten.
![]()