Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:53

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
0 reacties in de search! Bij deze even een topic.

Via Windows Phone Central (linkje) kwam ik op het spoort van deze leuke smartphone die Microsoft in de US in zijn eigen online store verkoopt. Ook is hij dus verkrijgbaar op Amazon, maar zo te zien verder helaas nog niet in Europe te krijgen

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.wpcentral.com/sites/wpcentral.com/files/styles/large/public/field/image/2014/09/BLU_Win_JR_render.jpg?itok=QcSQcpRH

Specs:
  • 4GB Internal Storage 512MB RAM with Micro SD Slot up to 32GB
  • 4.0-inch WVGA display
  • Windows Phone 8.1
  • Qualcomm Snapdragon 200, 1.2 GHz Quad-Core
  • 5MP Autofocus Camera with LED Flash, HD recording (720p), with VGA frontal camera
  • 4G HSPA+ up to 42 Mbps 850/1900: Nationwide AT&T: Cricket Wireless, Trachoma, Straight Talk, Net10, H20 Wireless, 420 Wireless, Black Wireless, Consumer Cellular, Pure Talk USA, Red Pocket, Telcel America.
  • T-Mobile: MetroPCS, Lyca, Speedtalk, Go Smart, Simple Mobile, Net10, Straight Talk, Solavei, Ultra Mobile, Telcel America, Walmart Family Mobile supported in most areas; check with your service provider; dual SIM
Vraag me alleen af of de aangegeven data verbindingsmogelijkheden compatible zijn met Europese providers..

Ik vind de telefoon erg mooi vormgegeven, en de specs heel netjes voor de aangegeven prijs.
Het lijkt mij een ideale telefoon om mensen met een beperkt budget in aanraking te laten komen met Windows Phone.
Ook zou ik hem graag voor mijn vrouw aanschaffen ;-)

Vooral het matige scherm en ontbreken van een flash weerhouden mij om een Lumia 630 voor haar te kopen.

Wat vinden jullie ervan?

Ik hoop dat hij ook in Europa beschikbaar komt

[ Voor 11% gewijzigd door McLambo op 12-09-2014 11:31 ]

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:29
Volgens mij 100% identiek aan de Archos die eerder gemeld werd op Tweakers: nieuws: Archos komt met goedkoopste Windows 8.1-tablet en Windows Phone tot nu toe en deze zal uiteraard wel in Europa te verkrijgen zijn.
N.a.v. dat artikel heb ik gezien dat er een hele reeks Oosterse fabrikanten op WP8.1 (mogen) springen: Wikipedia: Lijst van Windows Phone-toestellen Misschien moeten al die exoten ook eens gebundeld worden in 1 topic hier, een beetje naar analogie van het Android-topic rond Chinese Smartphones? Als ik al eens snel rondkijk zie ik dat een aantal toestellen uit dat lijstje wellicht gewoon rebrands van mekaar zijn.
[Edit: suggestie gelanceerd om een overkoepelend WP8.1 exoten-topic te creëren, naar analogie met het Android topic: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile]

[ Voor 9% gewijzigd door chaola op 12-09-2014 15:11 ]

It's just technology, not religion

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:53

McLambo

MTB Junky

Topicstarter
Wis en waarachtig, het lijkt er sprekend op!

Maar op de specs en materialen 100% hetzelfde zijn.. ik wacht even wat reviews en demonteer filmpjes af :)

• chaola
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:29
Ik ben er vrij zeker van. Dat zal 1 Chinees standaard model zijn waar diverse rebranders dan hun sticker op plakken. Zo gaat het bij Android ook.

It's just technology, not religion