0 reacties in de search! Bij deze even een topic.
Via Windows Phone Central (linkje) kwam ik op het spoort van deze leuke smartphone die Microsoft in de US in zijn eigen online store verkoopt. Ook is hij dus verkrijgbaar op Amazon, maar zo te zien verder helaas nog niet in Europe te krijgen
Plaatje:

Specs:
Ik vind de telefoon erg mooi vormgegeven, en de specs heel netjes voor de aangegeven prijs.
Het lijkt mij een ideale telefoon om mensen met een beperkt budget in aanraking te laten komen met Windows Phone.
Ook zou ik hem graag voor mijn vrouw aanschaffen ;-)
Vooral het matige scherm en ontbreken van een flash weerhouden mij om een Lumia 630 voor haar te kopen.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoop dat hij ook in Europa beschikbaar komt
Via Windows Phone Central (linkje) kwam ik op het spoort van deze leuke smartphone die Microsoft in de US in zijn eigen online store verkoopt. Ook is hij dus verkrijgbaar op Amazon, maar zo te zien verder helaas nog niet in Europe te krijgen
Plaatje:

Specs:
- 4GB Internal Storage 512MB RAM with Micro SD Slot up to 32GB
- 4.0-inch WVGA display
- Windows Phone 8.1
- Qualcomm Snapdragon 200, 1.2 GHz Quad-Core
- 5MP Autofocus Camera with LED Flash, HD recording (720p), with VGA frontal camera
- 4G HSPA+ up to 42 Mbps 850/1900: Nationwide AT&T: Cricket Wireless, Trachoma, Straight Talk, Net10, H20 Wireless, 420 Wireless, Black Wireless, Consumer Cellular, Pure Talk USA, Red Pocket, Telcel America.
- T-Mobile: MetroPCS, Lyca, Speedtalk, Go Smart, Simple Mobile, Net10, Straight Talk, Solavei, Ultra Mobile, Telcel America, Walmart Family Mobile supported in most areas; check with your service provider; dual SIM
Ik vind de telefoon erg mooi vormgegeven, en de specs heel netjes voor de aangegeven prijs.
Het lijkt mij een ideale telefoon om mensen met een beperkt budget in aanraking te laten komen met Windows Phone.
Ook zou ik hem graag voor mijn vrouw aanschaffen ;-)
Vooral het matige scherm en ontbreken van een flash weerhouden mij om een Lumia 630 voor haar te kopen.
Wat vinden jullie ervan?
Ik hoop dat hij ook in Europa beschikbaar komt
[ Voor 11% gewijzigd door McLambo op 12-09-2014 11:31 ]