Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik zoek een?
Een draadloze koptelefoon of gaming headset.

Wat is je budget?
150 euro max.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren en gamen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Koptelefoon: pricewatch: Sony MDR-DS6500 (Zwart)
Gaming headset: pricewatch: Corsair Vengeance 2100

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb op meerdere plekken gelezen dat je flink geluidskwaliteit inlevert als je een gamingheadset koopt, maar als je concreet op zoek gaat kan je daar geen vergelijkingen van vinden. Ik ben benieuwd wat Tweakers hiervan zeggen. Ga je flink inleveren op het bovenstaande?

Ik snap dat ik voor mijzelf de overweging moet maken of ik het waard vind om een aparte microfoon erbij te nemen die dan onhandig op mijn bureau staat en dat deze overweging subjectief is, maar ik ben toch benieuwd naar jullie mening.

PS: Voegt een geluidskaart iets toe?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 22:18

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Met je aankoopvraag zit je hier goed, maar dit is dan wel enigszins verplicht leesvoer: Het grote Headphones topic:)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-11 23:07
overweeg ook bedraad te nemen.....

De kwaliteit van draadloze hoofdtelefoon laat ook wel wat te wensen over(b.v ruis ect), of je moet de hele goede hebben.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-11 22:35
Als je draadloos wilt (en een mic) dan zit je met die vengeance goed. Geweldige headset.

Als je liever perfect geluid hebt, dan moet je bedraad nemen. Dat maakt een heel stuk meer uit dan het microfoontje dat headsets erbij hebben.

"gaming" headsets en koptelefoons hebben overigens een slechte naam omdat ze vaak overdreven bas hebben en voor de rest minder. Dat is prima voor schietspelletjes, maar niet leuk als je muziek luistert.

[ Voor 30% gewijzigd door RocketKoen op 13-09-2014 18:14 ]

TheS4ndm4n#1919