Apple Keynote topic bevat malware?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
Als ik naar Apple Keynote - 9.9.2014 - Wish we could say more ga krijg ik binnen chrome een melding:

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/xd8s3o.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Nee, er staat een image op welke verwijst naar kerim.kemence.free.fr welke blijkbaar blacklisted is bij google.

Het gaat om de profielfoto van deze user: Omnia love
deze image: http://kerim.kemence.free.fr/turkiye/karaman/kamana-ucak.jpg

Ksst zet die adblocker eens uit ;)

Ik heb het even doorgegeven aan Omnia Love :) .

[ Voor 61% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2014 19:08 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Niet alleen Google blacklist 'm, FF ook. Al kan ik niet met zekerheid zeggen of het FF zelf is die de melding geeft of ESS. Denk FF zelf, ESS geeft namelijk geen popupje met geblokkeerde link.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik hoop dat Omnia nog wat kan, misschien krijg hij zelf ook wel overa in elk topic waar hij wil posten said melding. ;w

[ Voor 12% gewijzigd door D4NG3R op 09-09-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Of Omnia's browser haalt het plaatje uit de cache waardoor ie geen melding krijgt...

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 09-09-2014 19:18 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Heb 't voorlopig gefixed door de afbeelding even uit 't profiel te halen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Topicstarter
D4NG3R schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:01:
Nee, er staat een image op welke verwijst naar kerim.kemence.free.fr welke blijkbaar blacklisted is bij google.

Het gaat om de profielfoto van deze user: Omnia love
deze image: http://kerim.kemence.free.fr/turkiye/karaman/kamana-ucak.jpg

Ksst zet die adblocker eens uit ;)

Ik heb het even doorgegeven aan Omnia Love :) .
Aha duidelijk thx allemaal

tweakers is unbanned ;)

• Omnia love
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-06 08:06
Beste medetweakers,

Ik verontschuldig me wat er dinsdag gebeurde. Mijn profielafbeelding had ik jaaaren terug ingesteld en had geen problemen. Dinsdag had ik hetzelfde probleem over malware maar helaas kon ik het zelf niet veranderen. Het werd zo er dat ik de site nauwelijks kon komen en uiteindelijke had ik uitgelogd zodat ik jullie niet wou storen. Ik dank RobIII ( hoedje en D4NG3R ) en zal een ander afbeelding zoeken :)

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"Het werd zo er dat ik de site nauwelijks kon komen en uiteindelijke had ik uitgelogd zodat ik jullie niet wou storen. "

Als je uitlogt blijft je usericon staan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 10-09-2014 21:26 ]

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:16

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

En de functie uitschakelen danwel een andere, minder paranoïde, browser gebruiken gaf je ook gewoon de mogelijkheid om 't plaatje te veranderen. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad: Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen

De beste oplossing is een minder paranoide (en "dus" veiligere) browser gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Met dit alles in het achterhoofd, wordt het niet eens tijd om third-party hosted usericons in de ban te doen? Het komt regelmatig voor dat er ergens ineens een password op komt te staan, waardoor een heel topic ontoegankelijk wordt voor bezoekers en t.net geeft waardevolle statistieken weg. Zelfde geldt eigenlijk voor plaatjes in posts... Een plaatje kan belangrijk zijn voor het begrip van een topic, als dat plaatje dan wegvalt is het topic of op z'n minst de reactie nutteloos. Zelf hosten is dan een veilige oplossing.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:41:
Met dit alles in het achterhoofd, wordt het niet eens tijd om third-party hosted usericons in de ban te doen? Het komt regelmatig voor dat er ergens ineens een password op komt te staan, waardoor een heel topic ontoegankelijk wordt voor bezoekers en t.net geeft waardevolle statistieken weg. Zelfde geldt eigenlijk voor plaatjes in posts... Een plaatje kan belangrijk zijn voor het begrip van een topic, als dat plaatje dan wegvalt is het topic of op z'n minst de reactie nutteloos. Zelf hosten is dan een veilige oplossing.
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
Toon webicons [ ] Ja - Indien uitgeschakeld, zullen alleen uploaded icons te zien zijn
HTH

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Cheatah, en hoe zit het dan met mensen (zoals ik) die hun icon naar hun fotoalbum hebben geupload omdat deze _net_ iets te groot was om op de reguliere manier te uplaoden? ;)

Verwijderd

Die is dan niet te zien. Daarom is het een voorkeursinstelling, als mensen dat selecteren dan willen ze wellicht geen (grote) icons zien?

Ik zou wel aanraden om dus externe icons uit te zetten voor niet-ingelogde gebruikers en nieuwe gebruikers als sane default. Disclaimer: ik weet niet wat de default settings zijn.

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:57

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 22:41:
Volgensmij is het ook de wens om user hosted icons te verwijderen(kan zo 123 het topic niet terug vinden)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Fantastische instelling is dat. Gebruik 'm al jaren.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ik ken de setting, maar ik heb niets tegen usericons :) ik wil ze graag zien.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ramon schreef op woensdag 10 september 2014 @ 23:27:
[...]

Ik ken de setting, maar ik heb niets tegen usericons :) ik wil ze graag zien.
Met die instelling krijg je alleen upload-icons te zien, en die zijn maximaal 10 KB. De meeste mensen hebben er een, zelfs als ze ook een (meestal veel grotere) webicon ingesteld hebben.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1