Hallo,
Ik heb wat geld gespaard voor een nieuwe TV, maar loop zelf een beetje vast op het "smart tv" idee.
Ik vind het zelf compleet onnodig aangezien ik al een media center heb, die praktisch iedere functie ook kan + nog meer.
Dus van daar mijn zoektocht, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe tv. Want de huidige oude 32" is op dit moment toch wel aan de kleine kant
Ik zoek een?
TV van 43" tot 50"
Wat is je budget?
ongeveer 600 max 700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken
Media center
Gamen (PS4)
heb zelf al een mooie AV receiver inc goede speakers, dus geluid maakt mij niet veel uit op de tv.
ook heeft mijn AV receiver genoeg ingangen qua HDMI, dus dat is ook geen limiet.
wat ik wel wil is ARC op 1 HDMI poort.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al veel gekeken, en wil eigenlijk niet veel uitgeven voor een TV, kan het geld goed gebruiken voor andere dingen.
Omdat ik al een media center heb zie ik het nut niet in van al die "o zo geweldige" smart TV's. vandaar ben ik gaan zoeken naar TV's zonder "smart" in de hoop wat goedkoper uit te komen.
veel winkels hebben ze niet eens meer staan zonder smart, dus dat is ook wat lastiger vergelijken.
ik ben zelf op de volgende uitgekomen:
pricewatch: LG 47LA6134 Zilver
pricewatch: Toshiba 48L1433DG Zwart
pricewatch: LG 50PB560V Zwart
Voor nu even de kleuren van de behuizing genegeerd. (wil het liefst zwart, maar kwaliteit gaat voor)
Nu zit ik een beetje met het probleem dat mijn zoek acties ook verrekte weinig resultaten opleveren.
http://tweakers.net/categ...4Lbai8ET--nRRwu8DF5hRa_0C
Het lijkt mij dat ik niet de enigste ben die geen smart TV nodig heeft.
Eisen aan de TV
1 HDMI ARC
200Hz +
goed beeld (duh)
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan ik beter door blijven zoeken om iets zonder smart tv te nemen zodat ik dan goedkoper uit ben.
Of kan ik me er beter bij neerleggen dat ik een TV moet komen met smart TV.
Ik heb wat geld gespaard voor een nieuwe TV, maar loop zelf een beetje vast op het "smart tv" idee.
Ik vind het zelf compleet onnodig aangezien ik al een media center heb, die praktisch iedere functie ook kan + nog meer.
Dus van daar mijn zoektocht, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan een nieuwe tv. Want de huidige oude 32" is op dit moment toch wel aan de kleine kant
Ik zoek een?
TV van 43" tot 50"
Wat is je budget?
ongeveer 600 max 700
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv te kijken
Media center
Gamen (PS4)
heb zelf al een mooie AV receiver inc goede speakers, dus geluid maakt mij niet veel uit op de tv.
ook heeft mijn AV receiver genoeg ingangen qua HDMI, dus dat is ook geen limiet.
wat ik wel wil is ARC op 1 HDMI poort.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al veel gekeken, en wil eigenlijk niet veel uitgeven voor een TV, kan het geld goed gebruiken voor andere dingen.
Omdat ik al een media center heb zie ik het nut niet in van al die "o zo geweldige" smart TV's. vandaar ben ik gaan zoeken naar TV's zonder "smart" in de hoop wat goedkoper uit te komen.
veel winkels hebben ze niet eens meer staan zonder smart, dus dat is ook wat lastiger vergelijken.
ik ben zelf op de volgende uitgekomen:
pricewatch: LG 47LA6134 Zilver
pricewatch: Toshiba 48L1433DG Zwart
pricewatch: LG 50PB560V Zwart
Voor nu even de kleuren van de behuizing genegeerd. (wil het liefst zwart, maar kwaliteit gaat voor)
Nu zit ik een beetje met het probleem dat mijn zoek acties ook verrekte weinig resultaten opleveren.
http://tweakers.net/categ...4Lbai8ET--nRRwu8DF5hRa_0C
Het lijkt mij dat ik niet de enigste ben die geen smart TV nodig heeft.
Eisen aan de TV
1 HDMI ARC
200Hz +
goed beeld (duh)
Welke vragen heb je hier nog over?
Kan ik beter door blijven zoeken om iets zonder smart tv te nemen zodat ik dan goedkoper uit ben.
Of kan ik me er beter bij neerleggen dat ik een TV moet komen met smart TV.