Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Waarschijnlijk via 1 app of ab te bedienen. Of via internet.
PSN: plexforce (ps4)
Precies dat, vooral het feit dat met de uitknop van mijn Harmony 1100 zo'n 10 apparaten na circa 30 seconde volautomatisch uitgaan.WeHoDo schreef op zondag 07 september 2014 @ 16:17:
Waarschijnlijk via 1 app of ab te bedienen. Of via internet.
Gemak dient de mens =)!
kan je de harmony niet gewoon de "uit code" van de living colors leren ? of werkt die niet ook op 433 mhz ?en alleen infrarood / wifi (/me ziet een gat in de markt)
Nee helaas, de Living Colors werken met een apart protocol.Ray schreef op zondag 07 september 2014 @ 23:04:
kan je de harmony niet gewoon de "uit code" van de living colors leren ? of werkt die niet ook op 433 mhz ?en alleen infrarood / wifi (/me ziet een gat in de markt)
Afhankelijk van de generatie van Living Colors werkt het op 2.4ghz, en een eigen Living Colors protocol, zijn nog wel wat hobbyprojecten van te vinden met een CC2500.
2nd gen werkt met ZigBee LightLink.
2nd gen werkt met ZigBee LightLink.
De hele lichtsterkte en diverse kleuren hoef ik niet perse te bedienen. Dat verander ik toch niet heel vaak.
Iemand die uitsluitsel kan geven over eventuele schade die het "abrupt" schakelen met KlikAanKlikUit teweeg kan brengen?
Iemand die uitsluitsel kan geven over eventuele schade die het "abrupt" schakelen met KlikAanKlikUit teweeg kan brengen?
Pagina: 1