Elders is 't niet anders, distributed computing lijkt 'dood'.
Waarom?
Waarom?
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
Computing...
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dat ook, inderdaad. De mensen met een losse PC sterven ook zachtjes uit. In zo ongeveer elk huis ligt een tablet "gebruiksklaar". Bij hoeveel mensen is een PC de hele dag aan?Chaos schreef op zondag 07 september 2014 @ 12:26:
Vroeger was een idle CPU gewoon gratis rekentijd, maar ik denk dat iedereen zich tegenwoordig wat meer bewust is van de elektriciteitsrekening. Plus dat heel veel desktops sowieso zijn vervangen door laptops waar je geen DC clients op wilt draaien.
Whatever
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik denk inderdaad dat je (helaas) de spijker op z'n kop slaat. Minder interesse, dus minder drukte hier, waardoor minder lezers, dus minder drukte, dus minder terugkomers, etc...DigiK-oz schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:07:
Daarbij komt dat als de intresse eenmaal afneemt, dat dat steeds erger wordt omdat je minder "lotgenoten" tegenkomt. En mede hierdoor worden zowel de interne als externe competities minder leuk. En haken er nog meer mensen af, en dan is het cirkeltje rond.
Geen idee hoe dat te doorbreken, feit is dat ik nog wel zo'n 24/7 idioot ben, en ook nog een stats-site heb gemaakt waar ontzettend veel tijd in ging zitten, en die ik op eigen centen laat hosten, maar ook ik steeds vaker denk "waar doe ik het nog voor".
Dat klopt natuurlijk wel, maar:APClll schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 00:05:
[...]
Ik denk inderdaad dat je (helaas) de spijker op z'n kop slaat. Minder interesse, dus minder drukte hier, waardoor minder lezers, dus minder drukte, dus minder terugkomers, etc...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ik ben altijd blij met je websiteDigiK-oz schreef op maandag 08 september 2014 @ 16:07:
Geen idee hoe dat te doorbreken, feit is dat ik nog wel zo'n 24/7 idioot ben, en ook nog een stats-site heb gemaakt waar ontzettend veel tijd in ging zitten, en die ik op eigen centen laat hosten, maar ook ik steeds vaker denk "waar doe ik het nog voor".
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |
[ Voor 7% gewijzigd door EektheMan op 09-09-2014 18:21 ]
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
Er zijn volgens mij wel zulke projecten.EektheMan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:20:
Beetje aanhakend op rikdegraaff hierboven: Zijn er projecten die aansluiten bij een NGO als de kankerstichting? Nadeel natuurlijk is dat die het hoogstwaarschijnlijk onder de eigen team naam willen doen, tenzij we een overtuigende reden geven om het niet te doen ;-) . Links op dat soort grote crowdtrekkers is natuurlijk mooi. Zeker als het via een Windows 8 App kan (geen idee of die er al is voor BOINC).
Enne, dank digik-oz, gebruik het vrijwel dagelijks.
Hoozo vrijwel dagelijksEektheMan schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:20:
....
Enne, dank digik-oz, gebruik het vrijwel dagelijks.
[ Voor 10% gewijzigd door hansR op 09-09-2014 19:12 ]
Dat was er toch? WDO en FDO heb ik nog ergens in m'n bookmarks zweven. http://www.dutchpowercows.orgrikdegraaff schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 16:17:
(...)
Misschien een heel apart forum, met eigen URL, en dus losstaand van Tweakers.
Of gaat dat wel erg ver??
Let op: het zijn maar ideeën die mij te binnen schieten...
Dat merk je inderdaad erg. Daarom heeft het vrijwel geen zin om nog wat te doen. Dat is op zich wel erg jammer.Douweegbertje schreef op donderdag 11 september 2014 @ 01:37:
Ander punt is ook dat je vroeger nog wat had aan je CPU, terwijl bij de meeste projecten je er letterlijk 50x wordt uitgeblazen met een GPU
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Systeem van Joh14vers6 Team Joh14vers6 Gear: Sony 550, HS3600, Minolta 50mm/1.7, Tamron 10-24mm, Minolta 24-105, Minolta 100-300 (D) Te koop: Sigma 10-20mm KM 18-70mm
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Veni Vidi Foetsie
Hit 'em up, Moooh 'em out.
Veni Vidi Foetsie
Hit 'em up, Moooh 'em out.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
It never hurts to help | Only those who attempt the absurd will achieve the impossible. I think it's in my basement... let me go upstairs and check. M.C. Escher
¯\_(ツ)_/¯
De stampede begint niet als we er geen statsbakker voor hebben. En aangezien we die er nu niet voor hebben, moet je er niet op rekenen dat we in mei kunnen beginnen.EektheMan schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 20:08:
stampede begint waarschijnlijk pas in Mei
Ik hoop zelfs op 2 stampedes dit jaar. 1 CPU en 1 GPU. Zeker op GPU gebied zijn er tekorten, alhoewel we sinds kort nummer 1 staan in de DC Vault![]()
![]()
Stampede is een maand lang op een, door de community gekozen project door zoveel mogelijk mensen crunchen, waarin men in virtuele teams tegen elkaar strijd, en bovendien voor een flink verhoogte output op het project in z'n algemeenheid zorgt. Er zijn projecten geweest waar de stampede op was gevallen waarbij DPC voor 1/3e tot zelfs de helft van de totale (wereldwijde) output verzorgde.MasterPrutser schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 23:31:
Stampede, kan je dat eten?
Is dat een 24-uur crunchmarathon ofzo?
[ Voor 29% gewijzigd door Bubbles op 11-04-2015 09:50 ]
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
De stroomkosten in Nederland en Belgie zijn veel hoger dan in bijvoorbeeld de USA. Hardware is een stuk duurder door de BTW en rekening houdend met het aantal inwoners doen we het zo slecht helemaal nietAndy schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 19:55:
de stroomkosten en GPU concurrentie deden de boel ook geen goed.
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.
Verwijderd
Evo155 AKA Uplinksweetlake
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq