Ingevuld, succes!
Volgens mij is dit meer jouw mening. Je zou namelijk hetzelfde kunnen zeggen over HTC, Samsung of Nokia.MenN schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
heb het even voor je ingevuld. Maar moet er wel bijzeggen dat de vragen behoorlijk gekleurd zijn, je proeft gewoon dat jij wil uitwijzen dat de apple mensen merk hoeren zijn.
Ingevuld, succes met het analyseren van de data!
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
De vragen en vooral het wording zijn grootendeels uit al bestaande onderzoeken overgenomen om zo vergelijken te kunnen trekken en omdat deze al redelijk goed getest zijn. Weet je nog bij welke vragen jij het gevoel had dat ze gekleurd zijn?MenN schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
heb het even voor je ingevuld. Maar moet er wel bijzeggen dat de vragen behoorlijk gekleurd zijn, je proeft gewoon dat jij wil uitwijzen dat de apple mensen merk hoeren zijn.
Mooi, dank je!Ypho schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:15:
Ingevuld, succes met het analyseren van de data!
Communicatiewetenschap met de focus op Media & Communication. Dank je voor het invullen!Sir Earl Grey schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
Enquete ingevuldIn welke richting studeer je af eigenlijk?
Ik vind je vraag over van welk merk je in de toekomst nog wel apparaten wilt gaan kopen wel een beetje apart met betrekking tot nokia, aangezien zij zover ik weet geen hardware meer uitbrengen.
Ik denk dat, wanneer je doelgroep Apple gebruikers is, je de vraag m.b.t salaris beter wat hoger kan inschatten. Het merendeel zal een maandsalaris hebben dat hoger ligt als €1800 netto p/m.
Deze heb ik afgelopen juli reeds ingevuld..
De vraag naar het salaris is er alleen maar vanuit een reden: om te checken of het aspect "affordability" een rol speelt. Uit voorafgaande onderzoeken hebben wij gezien dat dit grootstendeels alleen maar een probleem is bij een netto inkomen van minder dan 1.500€ per maand. Daarom hebben wij er deze grens bij gezet, omdat het voor ons geen verschil maakt of een persoon 2.000€ per maand krijgt of 4.500€, maar wel of hij 500€ per maand of 1.200€ verdiend.Draakje5 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:20:
Ik denk dat, wanneer je doelgroep Apple gebruikers is, je de vraag m.b.t salaris beter wat hoger kan inschatten. Het merendeel zal een maandsalaris hebben dat hoger ligt als €1800 netto p/m.
Een weloverwogen keuze zie ik, duidelijk!Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:27:
[...]
De vraag naar het salaris is er alleen maar vanuit een reden: om te checken of het aspect "affordability" een rol speelt. Uit voorafgaande onderzoeken hebben wij gezien dat dit grootstendeels alleen maar een probleem is bij een netto inkomen van minder dan 1.500€ per maand. Daarom hebben wij er deze grens bij gezet, omdat het voor ons geen verschil maakt of een persoon 2.000€ per maand krijgt of 4.500€, maar wel of hij 500€ per maand of 1.200€ verdiend.
Klopt, dit ligt er ook nog een beetje daaraan dat deze enquête afgelopen Mei geschreven werd en wij nu helaas niets meer mogen veranderen.RamonK schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:20:
Ik vind je vraag over van welk merk je in de toekomst nog wel apparaten wilt gaan kopen wel een beetje apart met betrekking tot nokia, aangezien zij zover ik weet geen hardware meer uitbrengen.
Nice, bedankt!bardi-1 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:25:
Ook hier ingevuld, succes met je studie!
Enquete ingevuld.
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Dat is inderdaad mogelijk, dankje voor het invullen in ieder geval!Birelissimo schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:25:
Deze heb ik afgelopen juli reeds ingevuld..
Awesome, dank je!HellStorm666 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:30:
Enquete ingevuld.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2014 12:33 ]
Ingevuld. Mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk weer een Apple omdat ik daar al m'n (betaalde) meuk nu op heb staan. Zou graag eens wat anders proberen maar heb geen zin om de boel om te zetten. Of om uit te zoeken hoe ik dat zou moeten doen. Dat is voor mij met stip de belangrijkste reden. Ik heb het idee dat dat nu een beetje ondergesneeuwd is door de rest van de vragen. Hope it helps 
Succes met je onderzoek verder!
Hallo met Tim
Ik ga ervan uit, dat dit wel duidelijk wordt. "Switching Costs" en "Effort Expectancy" zijn twee heel belangrijke constructen die een belangrijke rol spelen in het door ons ontworpen model.Pkunk schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:44:
Ingevuld. Mijn volgende telefoon wordt waarschijnlijk weer een Apple omdat ik daar al m'n (betaalde) meuk nu op heb staan. Zou graag eens wat anders proberen maar heb geen zin om de boel om te zetten. Of om uit te zoeken hoe ik dat zou moeten doen. Dat is voor mij met stip de belangrijkste reden. Ik heb het idee dat dat nu een beetje ondergesneeuwd is door de rest van de vragen. Hope it helps
Helemaal bedankt voor het invullen!
Ook ingevuld.
Ik ben geen wetenschapper (slechts een eenvoudige BSc
) maar zou je de verwachte uitkomsten niet voor je houden? Door uitspraken als deze beïnvloed je wellicht de volgende respondenten...
Succes met het onderzoek. Interessant onderwerp, ook gezien de vele verhitte discussies en flamewars rondom dit onderwerp.
Ik ben geen wetenschapper (slechts een eenvoudige BSc
Succes met het onderzoek. Interessant onderwerp, ook gezien de vele verhitte discussies en flamewars rondom dit onderwerp.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
In het algemeen klopt dat. Hier vondt ik het niet zo belangrijk, omdat ik niets vertel, wat niet ook in de survey staat. Zoals je zeker hebt gezien wordt er duidelijk gevraagd wat mensen verwachten hoeveel tijd en geld zij voor een wissel van brand / operating system moeten besteden.MrTinux schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 13:10:
Ook ingevuld.
Ik ben geen wetenschapper (slechts een eenvoudige BSc) maar zou je de verwachte uitkomsten niet voor je houden? Door uitspraken als deze beïnvloed je wellicht de volgende respondenten...
Bedankt maar in ieder geval voor het invullen ;-)
Enquete ingevuld!
Het viel mij dat de vragen erg merkgericht zijn en in sterk mindere mate OS gericht. In mijn geval heeft dat tot wat grappige antwoorden geleidt. Ik ben als het op telefoons aankomt namelijk een OS gebonden consument, en niet zo zeer een merk gebonden consument. ==> als het maar Windows Phone is :-)
Succes met je onderzoek!!!
Het viel mij dat de vragen erg merkgericht zijn en in sterk mindere mate OS gericht. In mijn geval heeft dat tot wat grappige antwoorden geleidt. Ik ben als het op telefoons aankomt namelijk een OS gebonden consument, en niet zo zeer een merk gebonden consument. ==> als het maar Windows Phone is :-)
Succes met je onderzoek!!!
Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.
Ik ben zelf redelijk pro Apple maar ik voel met totaal niet gehoereerd door deze vragenlijst. Ik vind de vragen allemaal merk neutraal.MenN schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
Idem. Als Apple gebruiker kan ik dat rustig zeggen....Remz schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:14:
[...]
Volgens mij is dit meer jouw mening. Je zou namelijk hetzelfde kunnen zeggen over HTC, Samsung of Nokia.
* DiedX voelt zich hoer

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards
Eindelijk een manier om mijn mening mee te kunnen laten tellen i.v.m. die Samsung en Apple monopolie die in deze tijden geld, is het geen Samsung of Apple dan tel je niet mee
Ik blijf wel gewoon lekker bij mijn Nexus toestellen, ik hoef nooit te zeiken over een traag apparaat.
Het is gewoon een merk-neutrale vragenlijst en dat is prima, er word wel erg naar al die "moet je hebben" merken gesuggereerd maar dat is ook goed, kan ik ineens aangeven hoe belachelijk dat is, don't judge me, het is gewoon belachelijk.
Het is gewoon een merk-neutrale vragenlijst en dat is prima, er word wel erg naar al die "moet je hebben" merken gesuggereerd maar dat is ook goed, kan ik ineens aangeven hoe belachelijk dat is, don't judge me, het is gewoon belachelijk.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Verwijderd
Precies hetzelfde hier. Hoor regelmatig klagen over hoe langzaam hun Samsung weer is, maar de volgende telefoon word elke keer weer een Samsung. En ik zit daar zo van: Android is not slow, your non-nexus device is.kuusj98 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 15:47:
Eindelijk een manier om mijn mening mee te kunnen laten tellen i.v.m. die Samsung en Apple monopolie die in deze tijden geld, is het geen Samsung of Apple dan tel je niet meeIk blijf wel gewoon lekker bij mijn Nexus toestellen, ik hoef nooit te zeiken over een traag apparaat.
Overigens ook even de enquete ingevuld.
Heb het ingevuld.
Opmerkingen:
Bij de vraag "Op een schaal van 1 (laagste) tot 7 (hoogste), hoe zou je de volgende merken in het algemeen beoordelen?" gebeurde niets wanneer ik op de sterren klikte.
Bij de vraag "Als ik mijn volgende smartphone gratis zou krijgen, zou ik een apparaat kiezen van:" staat Sony Ericsson bij, maar Dit is veranderd naar Sony.
Opmerkingen:
Bij de vraag "Op een schaal van 1 (laagste) tot 7 (hoogste), hoe zou je de volgende merken in het algemeen beoordelen?" gebeurde niets wanneer ik op de sterren klikte.
Bij de vraag "Als ik mijn volgende smartphone gratis zou krijgen, zou ik een apparaat kiezen van:" staat Sony Ericsson bij, maar Dit is veranderd naar Sony.
Ingevuld, zou je indien mogelijk je rapport met ons kunnen delen ben namelijk ook heel erg benieuwd naar de uitkomsten.
Succes met je studie verder
Succes met je studie verder
Enquete ingevuld, ik zie en ik ken nauwelijks mensen met een HTC telefoon.
Trein?
Is het niet heel gevaarlijk een grote groep Tweakers hier aan mee te laten doen? Ik kan me voorstellen dat onder deze groep meer kennis van dergelijke technologie aanwezig is?
als je sommige post's is leest of ziet....Ronald_ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:21:
Is het niet heel gevaarlijk een grote groep Tweakers hier aan mee te laten doen? Ik kan me voorstellen dat onder deze groep meer kennis van dergelijke technologie aanwezig is?
Helaas stopt het al op pagina 2
Ik zie namelijk de Z30 er niet bij staan na het selecteren van BlackBerry als huidige telefoon :-/
Ik zie namelijk de Z30 er niet bij staan na het selecteren van BlackBerry als huidige telefoon :-/
Bijdrage geleverd. Een puntje: Mijn vader kan zijn leeftijd niet naar waarheid invullen... Loopt de leeftijdsgrens bewust tot 70?
Vreemd. Hier werkte het prima met Firefox 32.0 op win7.Downloader_NL schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:37:
Ingevuld, Helaas werkte hij niet goed met Firefox (dus overnieuw begonnen in chrome)
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Ingevuld. Leuk onderzoek naar de rationele en emotionele kanten van dit soort aankopen
Succes met afstuderen!
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Ik heb hem ook ingevuld.
Het ging echt over de namen zelf en niet over functionaliteiten.
Ik had eigenlijk meer vragen in een andere richting verwacht, bijvoorbeeld over wat je aan functionaliteit mist en wat een fabrikant moet doen om jou over te laten stappen.
Verder succes met het onderzoek.
Het ging echt over de namen zelf en niet over functionaliteiten.
Ik had eigenlijk meer vragen in een andere richting verwacht, bijvoorbeeld over wat je aan functionaliteit mist en wat een fabrikant moet doen om jou over te laten stappen.
Verder succes met het onderzoek.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Ingevuld.. Alleen een beetje onduidelijk bij "zou je in de toekomst een apparaat kopen van het volgende merk". Een Samsung TV zou goed kunnen maar een telefoon (huidig aanbod) zou ik nooit kopen..
I served in a company of heroes.
Dat was maar ook inderdaad de bedoeling. Wij willen echt weten in hoeverre je ervaringen met een smartphone van deze brand je aankoopgedrag voor producten van het merk in het geheel beinvloeden.Vuvuzela schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 22:01:
Ingevuld.. Alleen een beetje onduidelijk bij "zou je in de toekomst een apparaat kopen van het volgende merk". Een Samsung TV zou goed kunnen maar een telefoon (huidig aanbod) zou ik nooit kopen..
Ah, jammer. Heb je de survey op je mobiel of op een laptop ingevuld?ObiTewodros schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 16:23:
Heb het ingevuld.
Opmerkingen:
Juist niet. Ik track natuurlijk welke antwoorden waar vandaan komen en kan dit dan in de analyse goed beordelen.Ronald_ schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 18:21:
Sorry voor het ongemak, eigenlijk had dit echt moeten werken. De platform waar deze survey op uitgevoerd wordt is maar van een extern bedrijf en kan ik dus helaas hier weinig aan doen...Downloader_NL schreef op zaterdag 06 september 2014 @ 09:37:
Ingevuld, Helaas werkte hij niet goed met Firefox (dus overnieuw begonnen in chrome)
Alsjeblieft. Ingevuld.
Succes met je onderzoek en uitwerking ervan!
Succes met je onderzoek en uitwerking ervan!
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ingevuld, kon niet echt lekker mijn beweegredenen voor mijn keuzes motiveren maar daar is een enquete ook niet de tool voor.
Tip: vraag naar de persoonlijke gegevens van iemand aan het einde van de enquete, dan is de inspanning al geleverd en is de kans kleiner dat iemand afhaakt.
Tip: vraag naar de persoonlijke gegevens van iemand aan het einde van de enquete, dan is de inspanning al geleverd en is de kans kleiner dat iemand afhaakt.
Ingevuld. Kleine opmerking in de tekst.
Zou ik even aanpassen.Wat is het mark van je huidige smartphone?
[ Voor 30% gewijzigd door hdtracer op 07-09-2014 16:55 ]
Ingevuld en succes met je onderzoek
Ook ingevuld en succes! Ben erg benieuwd naar de uitslag!
Bij elke pagina foutmelding dat pagina niet bereikbaar is:(! #helaas! maar succes met je studie!
ingevuld! succes ermee
..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
Ingevuld, hoop dat je niet zo zeer richt op het besturingssysteem vanuit de vragen. Mijn telefoon is crap, maar daar heeft Android op zich niks mee te maken maar wel hoe Sony-Ericsson het vernaggeld heeft samen met de net niet b-merk hardware.
Aan het einde had ik nog een vraag neergezet, welk merk zou je nooit kopen en welk merk wel met dan een lijst merken die je aan het einde laat zien.
Aan het einde had ik nog een vraag neergezet, welk merk zou je nooit kopen en welk merk wel met dan een lijst merken die je aan het einde laat zien.
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Done, helaas heb ik wel een "op en aanmerkingen" veld gemist aan het einde van het onderzoek om een paar vragen toe te lichten..
eveneens ingevuld, ik miste het vragen en opmerkingen boxje ook.
I have the body of a god, shame it's a buddha......
Zojuist ook ingevuld, maar mijn telefoon was niet in het lijst
, Sony SP (ik heb dan maar soortgelijk betere z1 compact genomen).
Ingevuld
PADDAP - E-commerce - Conversieverhoging
Ingevuld
[ Voor 16% gewijzigd door Mektheb op 08-09-2014 10:55 ]
Dat proefde ik er ook in.MenN schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 12:12:
Ben zelf geen Apple fanboy, maar ben wel gewoon tevreden over de iPhone en de diensten zoals iCloud. Ik zie dan zelf ook geen reden om over te stappen. (Behalve die bizar grote schermen die er aan komen!)
Ik heb hem ook ingevuld!
Nou, inderdaad zegRedesign1 schreef op vrijdag 05 september 2014 @ 19:07:
[...]
als je sommige post's is leest of ziet....

Enquete ingevuld. Spelfouten daargelaten vond ik de vraag over het inkomen opmerkelijk. De hoogste inkomens in de lijst liggen in mijn optiek namelijk toch wel vrij laag, terwijl daaronder een grote differentiering gemaakt is. Beter had m.i. geweest iets in de trent van:
0 - 800 / maand
800 - 1200 / maand
1200 - 1500 / maand
1500 - 2000 / maand
2000 - 2500 / maand
2500 - 3500 / maand
3500 - 4500 / maand
4500+ / maand
Dat geeft m.i. een realistischer beeld van de inkomensverdeling in de samenleving.
0 - 800 / maand
800 - 1200 / maand
1200 - 1500 / maand
1500 - 2000 / maand
2000 - 2500 / maand
2500 - 3500 / maand
3500 - 4500 / maand
4500+ / maand
Dat geeft m.i. een realistischer beeld van de inkomensverdeling in de samenleving.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Paar dagen geleden in laten vullen door iemand die niet in de tweakers doelgroep valt (denk ik) 
Die vulde in bij volgende telefoon zeer waarschijnlijk Apple: ja en met hetzelfde besturingssysteem: zeer waarschijnlijk nee.
Dat ljkt tegenstrijdig, maar de logica was: die gene zit nu (bewust) op iOS 6 en een nieuwe iPhone zal dus een nieuwer besturingssysteem (wel iOS, maar niet 6), hebben. Eigenlijk altjd wel leuk, dit soort dingen. Mensen die een enquete invullen interpreteren dingen toch altijd weer anders, tenzij je in de vraagstelling iets enorm overdreven duidelijk beschrijft...
Die vulde in bij volgende telefoon zeer waarschijnlijk Apple: ja en met hetzelfde besturingssysteem: zeer waarschijnlijk nee.
Dat ljkt tegenstrijdig, maar de logica was: die gene zit nu (bewust) op iOS 6 en een nieuwe iPhone zal dus een nieuwer besturingssysteem (wel iOS, maar niet 6), hebben. Eigenlijk altjd wel leuk, dit soort dingen. Mensen die een enquete invullen interpreteren dingen toch altijd weer anders, tenzij je in de vraagstelling iets enorm overdreven duidelijk beschrijft...
Ingevuld. Veel succes, en ik ben benieuwd wat de uitkomst van het onderzoek is.
I can tell by your lack of interest that I was kidding.
Ingevuld. Succes!
Opmerking:
"Ik ben vertrouwd met de volgende merken:" Dit is een beetje dubbelzinnig: bedoel je 1/ ik weet waar de merken voor staan en wat voor producten ze maken 2/ ik heb ze zelf in handen gehad?
"Hoe belangrijk zijn andere mensen bij je keuze van een smartphone?" Dit kan betekenen 1/ ik luister naar de ervaringen van mijn kennissenkring om een geïnformeerde keuze te maken 2/ de mijne moet beter zijn dan de hunne omdat ik een kleine pik heb 3/ ik lees reviews op Tweakers alvorens te kopen.
Opmerking:
"Ik ben vertrouwd met de volgende merken:" Dit is een beetje dubbelzinnig: bedoel je 1/ ik weet waar de merken voor staan en wat voor producten ze maken 2/ ik heb ze zelf in handen gehad?
"Hoe belangrijk zijn andere mensen bij je keuze van een smartphone?" Dit kan betekenen 1/ ik luister naar de ervaringen van mijn kennissenkring om een geïnformeerde keuze te maken 2/ de mijne moet beter zijn dan de hunne omdat ik een kleine pik heb 3/ ik lees reviews op Tweakers alvorens te kopen.
Hier legt hij het uit:AllSeeyinEye schreef op maandag 08 september 2014 @ 11:13:
Enquete ingevuld. Spelfouten daargelaten vond ik de vraag over het inkomen opmerkelijk. De hoogste inkomens in de lijst liggen in mijn optiek namelijk toch wel vrij laag, terwijl daaronder een grote differentiering gemaakt is. Beter had m.i. geweest iets in de trent van:
0 - 800 / maand
800 - 1200 / maand
1200 - 1500 / maand
1500 - 2000 / maand
2000 - 2500 / maand
2500 - 3500 / maand
3500 - 4500 / maand
4500+ / maand
Verwijderd in "Waarom blijven smartphonegebruikers loyaal tegenover Apple?"
Ik heb 'm ingevuld.
Ik had wel het idee dat bij een flink aantal vragen de keuze voor slechts Apple / Samsung / Nokia / HTC een stevige beperking van het assortiment was, ik had bijv. Sony vaker willen kunnen antwoorden, maar dat ging niet.
Ik had wel het idee dat bij een flink aantal vragen de keuze voor slechts Apple / Samsung / Nokia / HTC een stevige beperking van het assortiment was, ik had bijv. Sony vaker willen kunnen antwoorden, maar dat ging niet.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ingevuld, eens met Ramzzz, maar dan zou ik liever de platformen scheiden en eer BlackBerry tussen zetten.
Misschien had een vraag naar 'werkveld' of 'vakgebied' van de invuller een aardige extra correlatie kunnen opleveren.
Ik zie bijvoorbeeld veel ICT-mensen met een HTC of een Nokia (vanwege WP), veel MBO'ers met een Samsung, veel mensen die gaan voor 'de goedkoopste' met de 'whatever Android' die toevallig op het moment van aanschaf het goedkoopste was, veel fanboys in de lagere echelons, die 'insert merk' belangrijker vinden dan kwaliteit an sich, en veel academici, waaronder opportunisten en pragmatici 'toch' vaak met een Apple.
Blackberry kom ik dan weer werkelijk nooit tegen, ook niet op straat. Zelfs LG zie ik bijvoorbeeld vaker...
Ik zie bijvoorbeeld veel ICT-mensen met een HTC of een Nokia (vanwege WP), veel MBO'ers met een Samsung, veel mensen die gaan voor 'de goedkoopste' met de 'whatever Android' die toevallig op het moment van aanschaf het goedkoopste was, veel fanboys in de lagere echelons, die 'insert merk' belangrijker vinden dan kwaliteit an sich, en veel academici, waaronder opportunisten en pragmatici 'toch' vaak met een Apple.
Blackberry kom ik dan weer werkelijk nooit tegen, ook niet op straat. Zelfs LG zie ik bijvoorbeeld vaker...
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
En toch zie ik juist nog massa's mensen met de oude Blackberries rondlopen. Genoeg bedrijven die daar nog steeds aan vast houden.Ramzzz schreef op maandag 08 september 2014 @ 13:18:
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
ingevuld, succes !
29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."
Bij 'What is the brand of your current smartphone?" kan ik niet doorklikken
Ingevuld en benieuwd naar de conclusies!
"Time changes everyting." "That's what people say, it's not true. Doing things changes things. Not doing things leaves things exactly as they were." - Dr. Gregory House
Ingevuld!
Windows Mobile onbrak nog wel in je lijstje met operating systems
Windows Mobile onbrak nog wel in je lijstje met operating systems
Sorki#2242
Ingevuld en succes er mee
I am the great Cornholio!
Prijs komt wel erg laat in het verhaal voor, terwijl dat voor mij toch veruit de belangrijkste eigenschap van een telefoon is. Ik heb nu een lg g2 en dat is op zich prima, maar als ik een 5s voor hetzelfde bedrag had kunnen kopen was het natuurlijk een hele makkelijke keuze geweest.
Verder mist lg/sony in de meeste lijstjes terwijl htc er wel bij staat, terwijl htc zo'n beetje de kleinste speler in smartphone land aan het worden is.
Verder mist lg/sony in de meeste lijstjes terwijl htc er wel bij staat, terwijl htc zo'n beetje de kleinste speler in smartphone land aan het worden is.
Ingevuld, wat ik mis zijn vragen over het ecosysteem van de leverancier, en de connectiviteit van verschillende producten.
Ingevuld
This space is occupied
Ik was altijd loyaal tegenover Apple, tot iOS7 uitkwam en mijn iPhone 4 traag werd.
Vanaf de eerste iPhone alle modellen tot aan de 4 gehad, maar de 4S was niks en de 5 had mankementen (scuff gate) en toen de 5S uitkwam was ik er klaar mee, veel te duur en veel goede functies die in NL nooit het licht zullen zien.
Overgestapt naar een Nexus, omdat die in de Android wereld het meeste gemeen heeft met iPhone en iOS, clean systeem en up-to date laggloos systeem.
Ik mis alleen eigenlijk de iTunes maar tegelijk heb ik dingen ontdekt die iOS niet heeft en die ik nu na een avontuur aan Android wel erg zou missen.
Ik was loyaal, maar het overslaan van NL voor bepaalde dingen en de constant te hoge prijs hebben ervoor gezorgd dat ik Apple de rug keerde.
Vanaf de eerste iPhone alle modellen tot aan de 4 gehad, maar de 4S was niks en de 5 had mankementen (scuff gate) en toen de 5S uitkwam was ik er klaar mee, veel te duur en veel goede functies die in NL nooit het licht zullen zien.
Overgestapt naar een Nexus, omdat die in de Android wereld het meeste gemeen heeft met iPhone en iOS, clean systeem en up-to date laggloos systeem.
Ik mis alleen eigenlijk de iTunes maar tegelijk heb ik dingen ontdekt die iOS niet heeft en die ik nu na een avontuur aan Android wel erg zou missen.
Ik was loyaal, maar het overslaan van NL voor bepaalde dingen en de constant te hoge prijs hebben ervoor gezorgd dat ik Apple de rug keerde.
Ingevuld, succes!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ingevuld! Ben wel een Apple fan, al pretendeer ik soms van niet...
MacBook Air M2 Apple TV 4 64GB HomeKit iPhone 13 Pro Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130
Ingevuld, hopelijk heb je er iets aan.
It's All In The "Mix"
Ingevuld. Viel me op dat ik volgens de vraagstelling niet zozeer een apple gelovige ben (ik vind niet per se dat apple spullen beter zijn dan samsung of htc, integendeel qua aanpassen aan persoonlijke voorkeuren denk ik dat android misschien wel hoger zou scoren) echter, ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Ik vind het fijn om met iOS en OSX te werken.
Ik krijg gewoon geen klik met samsungs (heb zelf een Galaxy tab 7.7 voor m'n werk) of Sony Experia of HTC of BB toestellen (die m'n broers o.a. hebben) zowel qua design, bediening, als qua software.
Qua levensduur van het toestel heb ik ook veruit de netste en oudste telefoon van al mijn broers (zowel qua gebruiksduur als bouwjaar). Die plastic behuizingen worden toch wel erg lelijk na zoveel jaar.
Ik durf wel toe te geven dat ik een (gelukkige) 'gevangene' ben van het eco systeem (AirPlay, FaceTime etc) waar ik dankbaar veel gebruik van maak.
Ik krijg gewoon geen klik met samsungs (heb zelf een Galaxy tab 7.7 voor m'n werk) of Sony Experia of HTC of BB toestellen (die m'n broers o.a. hebben) zowel qua design, bediening, als qua software.
Qua levensduur van het toestel heb ik ook veruit de netste en oudste telefoon van al mijn broers (zowel qua gebruiksduur als bouwjaar). Die plastic behuizingen worden toch wel erg lelijk na zoveel jaar.
Ik durf wel toe te geven dat ik een (gelukkige) 'gevangene' ben van het eco systeem (AirPlay, FaceTime etc) waar ik dankbaar veel gebruik van maak.
Op mijn Windows 8 Laptop en heb chrome als browser gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:48:
[...]
Ah, jammer. Heb je de survey op je mobiel of op een laptop ingevuld?
Enquete ingevuld! Ben zeer benieuwd naar de uitkomst van dit onderzoek. Is het mogelijk de resultaten te delen hier, of heb je liever dat de geinteresseerde een mail sturen.?
Succes met je studie!
Succes met je studie!
Het is nu ruim een maand geleden dat het topic is geopend. Heeft de TS misschien uitkomsten die hij kan delen? Ik ben wel benieuwd.