Toon posts:

Waarom blijven smartphonegebruikers loyaal tegenover Apple?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ingevuld, succes!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17-09 07:10

Hokkie

Hello

Ingevuld! Ben wel een Apple fan, al pretendeer ik soms van niet...

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filosofem
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-04-2021
Ingevuld.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:58
Ingevuld, hopelijk heb je er iets aan. :)

It's All In The "Mix"

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:09
Ingevuld. Viel me op dat ik volgens de vraagstelling niet zozeer een apple gelovige ben (ik vind niet per se dat apple spullen beter zijn dan samsung of htc, integendeel qua aanpassen aan persoonlijke voorkeuren denk ik dat android misschien wel hoger zou scoren) echter, ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Ik vind het fijn om met iOS en OSX te werken.
Ik krijg gewoon geen klik met samsungs (heb zelf een Galaxy tab 7.7 voor m'n werk) of Sony Experia of HTC of BB toestellen (die m'n broers o.a. hebben) zowel qua design, bediening, als qua software.
Qua levensduur van het toestel heb ik ook veruit de netste en oudste telefoon van al mijn broers (zowel qua gebruiksduur als bouwjaar). Die plastic behuizingen worden toch wel erg lelijk na zoveel jaar.

Ik durf wel toe te geven dat ik een (gelukkige) 'gevangene' ben van het eco systeem (AirPlay, FaceTime etc) waar ik dankbaar veel gebruik van maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
Verwijderd schreef op zondag 07 september 2014 @ 14:48:
[...]

Ah, jammer. Heb je de survey op je mobiel of op een laptop ingevuld?
Op mijn Windows 8 Laptop en heb chrome als browser gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeshua9
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 22:03
Enquete ingevuld! Ben zeer benieuwd naar de uitkomst van dit onderzoek. Is het mogelijk de resultaten te delen hier, of heb je liever dat de geinteresseerde een mail sturen.?

Succes met je studie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blottle
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-09 20:45
Het is nu ruim een maand geleden dat het topic is geopend. Heeft de TS misschien uitkomsten die hij kan delen? Ik ben wel benieuwd.
Pagina: 1 2 Laatste