Nadat mijn ELRO AB440S de geest heeft gegeven (denk dat een redelijk complete HT met Onkyo Receiver, Playstation 3, LG LCD TV (van voor 2010), BlueTooth Receiver, Dune HD Smart D1, etc. de 1000watt in het schakelkastje toch teveel is geworden). Wil ik nu een nettere oplossing (door de onmogelijkheid een vertraging in te bouwen bij het inschakelen van apparaten in een Activity, moest ik middels een andere Activity eerst zorgen dat mijn Stekkerblok van stroom was voorzien, dit moet efficienter kunnen).
Ik kwam erachter dat de "Power Switch" die als foefje in de Harmony Software gebruikt kan worden toch ook een "Hardware Apparaat" betreft.
De lezing die bij een dergelijk apparaat veelal gegeven wordt is:
Echter dacht ik een dergelijk apparaatje gevonden te hebben bij Hornbach, maar deze reageert specifiek op het IR signaal van één apparaat (bijvoorbeeld TV PowerToggle), wanneer dit signaal ontvangen wordt, gaat het blok aan, dit is echter te laat om te kunnen communiceren met mijn Harmony.
Voor een Master/Slave Stekkerdoos geldt volgens mij hetzelfde, een van de apparaten dient ingeschakeld te worden waarna de overige apparaten te benaderen zijn.
Heeft iemand een idee waar de Standby Killer uit mijn quote aangeschaft kan worden of beter nog, heeft iemand ervaring met een dergelijke aansturing die ook in de Logitech vanuit 1 activity werkt
?
Ik kwam erachter dat de "Power Switch" die als foefje in de Harmony Software gebruikt kan worden toch ook een "Hardware Apparaat" betreft.
De lezing die bij een dergelijk apparaat veelal gegeven wordt is:
Vanaf dat punt kan ik de signalen van mijn Harmony versturen.Een Standby Killer reageert op ieder willekeurig IR signaal en schakelt dan de Stekkerdoos in.
Echter dacht ik een dergelijk apparaatje gevonden te hebben bij Hornbach, maar deze reageert specifiek op het IR signaal van één apparaat (bijvoorbeeld TV PowerToggle), wanneer dit signaal ontvangen wordt, gaat het blok aan, dit is echter te laat om te kunnen communiceren met mijn Harmony.
Voor een Master/Slave Stekkerdoos geldt volgens mij hetzelfde, een van de apparaten dient ingeschakeld te worden waarna de overige apparaten te benaderen zijn.
Heeft iemand een idee waar de Standby Killer uit mijn quote aangeschaft kan worden of beter nog, heeft iemand ervaring met een dergelijke aansturing die ook in de Logitech vanuit 1 activity werkt
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Hier mijn instellingen, vertragingen moet ik even uitzoeken aangezien ik hier me al jaren niet meer in heb verdiept. Dus hier kom ik later op terug.