Resoluties bij video kaarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 26-09 15:23

markvt

Peppi Cola

Topicstarter
Met de opkomst van 4K is het wellicht handig om te kunnen filteren op de maximale resoluties die videokaarten aankunnen.

Bijvoorbeeld
code:
1
2
3
4
5
EVGA GeForce 210 DDR3
P/N: 01G-P3-1313-KR
http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=01G-P3-1313-KR
Max Analog : 2048x1536
Max Digital : 2560x1600 (Dual Link DVI Only)

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat is een hele goede, ik ga 'm toevoegen. Net als met alle nieuwe specs kan het eventjes duren voor het voor het gros is ingevuld en je dus een bruikbaar filter hebt :)

Edit: Specificatie staat erbij :)

[ Voor 9% gewijzigd door Glaanie op 16-09-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-09 23:57

Mappy

Piramide van Austerlitz

In dezelfde 4k-categorie: is het mogelijk om bij de aansluitingen van van videokaarten te vermelden of het om HDMI 1.x of HDMI 2.0 aansluitingen gaat?

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Daar hadden we het toevallig vandaag over en het grootste probleem is dat sommige fabrikanten dit heel slecht specificeren. Ook bij televisies is dat het geval. Volgende week heb ik een momentje gereserveerd om er dieper op in te gaan. Maar als de situatie hetzelfde is als een paar maanden geleden, zal het weer afgeschoten worden. Als er een update is, meld ik mij in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEPPI
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-09 08:45

PEPPI

Informatiemanager

Hetzelfde geldt eigenlijk ook voor (4K of 5K) monitoren.
Een monitor met HDMI2 of Displayport 1.3 gaat langzamerhand toch interessant worden.

There's no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ook monitoren zal ik tegen die tijd meenemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Vertel het eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Ik had een reactie gemaakt en die was verkeerd geplaatst, en toen ik hem plaatste zag ik het en heb ik het snel weg gedaan en mooi gemaakt met een mooie
-
-
-
-
-
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarom zet je de reden dan niet op de edit-pagina?
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/GoTredenvanedit.jpg

[ Voor 137% gewijzigd door Raven op 27-10-2014 10:14 . Reden: Daar is namelijk een tekstveld voor ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Bij videokaarten, televisies en monitoren is het vanaf nu mogelijk om aan te geven of deze HDMI 1.3, 1.4 of 2.0 heeft, alsmede opties voor DisplayPort 1.1, 1.2 en 1.3. Deze specificaties staan onder de opties voor Video In en Uit en heten "Hoogste [HDMI/Displayport] versie".

Voor videokaarten heb ik de eerste ~100 populairste uitvoeringen ingevuld met deze nieuwe specificaties en bij televisies alle Ultra HD tv's. Helaas kon ik bij de televisies van Samsung en Toshiba niets vinden over de versies HDMI, dus die heb ik moeten overslaan. Monitoren pak ik van de week nog op, ook daar zal ik mij richten op de 4K schermen en hoger.

Ook is er een koppeling met Icecat gemaakt, dus in de komende weken zullen er meer uitvoeringen zijn voorzien van deze nieuwe specificaties. Uiteraard staat het iedereen vrij om de producten waar het nog niet is ingevuld aan te melden via het meldpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Het grootste deel van de 4K monitoren zijn nu ook geupdate met deze nieuwe specs. Helaas is het voor monitoren nog vrij slecht te vinden, dus daar zullen meer monitoren deze specs voorlopig missen in vergelijking met de andere categorieën.
Pagina: 1