Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Niet de games die echt high end graphics gebruiken maar elk jaar de nieuwe F1, en minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al, alleen het systeem nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 1TB nodig, misschien meer als het in het budget past misschien iets meer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alle merken mogen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekochte windows, niet over te discussiëren. Ook moet hij gelijk bij een webshop geassembleerd worden. Dit is namelijk omdat het systeem niet voor mij is maar voor een vriend.
Ga je overklokken?
nop
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard instellingen is goed, maar ik denk wel dat voor 1100 euro iets beters is te krijgen.
Ik dacht aan dit onegeveer. Aanvullingen/veranderingen?
Groeten Niels. Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Niet de games die echt high end graphics gebruiken maar elk jaar de nieuwe F1, en minecraft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alles al, alleen het systeem nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 1TB nodig, misschien meer als het in het budget past misschien iets meer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alle merken mogen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gekochte windows, niet over te discussiëren. Ook moet hij gelijk bij een webshop geassembleerd worden. Dit is namelijk omdat het systeem niet voor mij is maar voor een vriend.
Ga je overklokken?
nop
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Standaard instellingen is goed, maar ik denk wel dat voor 1100 euro iets beters is te krijgen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 206,98 | € 206,98 |
| 1 | Asus Z97-A | € 129,30 | € 129,30 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 275,45 | € 275,45 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Corsair Carbide 300R | € 59,05 | € 59,05 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 81,04 | € 81,04 |
| 1 | Scythe Mugen 4 | € 35,50 | € 35,50 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Corsair HX750i | € 136,50 | € 136,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.080,57 | |
Ik dacht aan dit onegeveer. Aanvullingen/veranderingen?
Groeten Niels. Alvast bedankt!
http://i.picasion.com/resize76/446eb2c88b2df1a089a17a9b8b734465.gif