Voor zakelijke doeleinden heb ik een nieuw systeem nodig voor Solid Works
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor Product Ontwikkeling. Dat betekent dus het ontwerpen en renderen van producten in 3D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifieke prijs in gedachten. Het moet vooral goed werken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee neem niets mee. Monitor (24") toetsenbord etc moet er nog bijl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens de site van Solid Works heb ik iig een NVIDIA® Quadro® FX nodig. Verder lijkt me een snelle cpu en genoeg ram ook zeker een vereiste. Of er een voordeel te behalen is met een SSD durf ik niet te zeggen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Geen merkvoorkeur/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het een PC is in een kantoorruimte, is het geluid wel van belang. Hij hoeft niet fluisterstil te zijn, maar geen straaljager
Ga je overklokken?
Nee
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor Product Ontwikkeling. Dat betekent dus het ontwerpen en renderen van producten in 3D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb geen specifieke prijs in gedachten. Het moet vooral goed werken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee neem niets mee. Monitor (24") toetsenbord etc moet er nog bijl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volgens de site van Solid Works heb ik iig een NVIDIA® Quadro® FX nodig. Verder lijkt me een snelle cpu en genoeg ram ook zeker een vereiste. Of er een voordeel te behalen is met een SSD durf ik niet te zeggen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[Geen merkvoorkeur/i]
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien het een PC is in een kantoorruimte, is het geluid wel van belang. Hij hoeft niet fluisterstil te zijn, maar geen straaljager
Ga je overklokken?
Nee
PSN ID Binloading_nl