I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ik kan dat wel, it's you.Firesphere schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 00:10:
Ehhh, ik kan m'n mogelijkheden niet wijzigen, en Aanmelding aanpassen geeft een error. Gebruik ik de verkeerde encoding?
Ik kan zonder problemen mijn data aanpassen, en zonder problemen mijn locatie aanpassen.
Ben je wel ingelogd? (dan zou het linkje geen 'aanmelding aanpassen' mogen heten btw, maar ok)
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ja ik was ingelogd. Ja ik heb aanmelding aangepast gedaan. Ja ik heb m'n aanmelding aangepast. Nee, het resultaat voldoet niet aan de verwachtingen, zoals je kunt zienF.West98 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Ik kan dat wel, it's you.
Ik kan zonder problemen mijn data aanpassen, en zonder problemen mijn locatie aanpassen.
Ben je wel ingelogd? (dan zou het linkje geen 'aanmelding aanpassen' mogen heten btw, maar ok)
Terug naar de tekentafel dus
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Kan hij zonder inloggen 4 keer inschrijven met zijn account op dezelfde meeting?F.West98 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 15:05:
[...]
Ik kan dat wel, it's you.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Misschien maar eens een redirect inbouwen. Als ik thuis ben en tijd heb (dus eind oktober, begin november)
Ohja, FTFY
[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 16-10-2014 16:53 ]
Hoezo "terug" gaan? Ik ging naar "Aanmelding bewerken", tenzij ik dat alleen mag doen als ik m'n bureaustoel 180 graden draai, wtf is "terug gaan" als ik op een link klik?F.West98 schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 16:49:
Oh. Je moet ook niet TERUG gaan. De edit-link is anders
Misschien maar eens een redirect inbouwen. Als ik thuis ben en tijd heb (dus eind oktober, begin november)
Ohja, FTFY
Als je daarentegen naar de 'aanmelden'-pagina gaat kan je je wel opnieuw aanmelden, sta je er twee keer in (zie mij) en werkt de bewerk-pagina daarna ook niet meer. Dat moet ik fixen.
Haal je de extra entry ook weer weg dan?F.West98 schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 23:42:
Ik nam aan dat je in de browser terug ging in je geschiedenis. Als je op het bewerk-linkje klikt zou het moeten werken (doet het bij mij though).
Als je daarentegen naar de 'aanmelden'-pagina gaat kan je je wel opnieuw aanmelden, sta je er twee keer in (zie mij) en werkt de bewerk-pagina daarna ook niet meer. Dat moet ik fixen.
Samen met alle andere dingen, en een "Verwijder aanmelding" gemaakt (Aanmelding aanpassen -> dropdown naast de titel)
[ Voor 69% gewijzigd door F.West98 op 20-10-2014 20:52 ]
20/man ofzo?F.West98 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:48:
Groepsdonatie? Hoe duur is een ticket? Delen door 10 en je bent er
Trouwens, als het doorgaat de 13e, dan moet je geen ticket inleggen: http://puu.sh/cjWtG/fe685f479c.png
[ Voor 21% gewijzigd door azerty op 20-10-2014 23:10 ]
Op een andere noot:F.West98 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:48:
Groepsdonatie? Hoe duur is een ticket? Delen door 10 en je bent er
Feature-request: Niet alleen het totaal aantal "Ja" tonen, maar ook het aantal "Ja & misschien" en het aantal "Ja & weet niet" onderaan.
Of een combinatie zelfs? J/N, J, ? als totaal tonen?
Het is niet "misschien" of "weet niet", maar "onbekend" (?) en verder heb je nog "Liever niet" (YN)Firesphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 22:50:
[...]
Op een andere noot:
Feature-request: Niet alleen het totaal aantal "Ja" tonen, maar ook het aantal "Ja & misschien" en het aantal "Ja & weet niet" onderaan.
Of een combinatie zelfs? J/N, J, ? als totaal tonen?
En nee, dan wordt die tabel nóg groter
[ Voor 4% gewijzigd door F.West98 op 20-10-2014 23:00 ]
Het is een feature-request.F.West98 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:00:
[...]
Het is niet "misschien" of "weet niet", maar "onbekend" (?) en verder heb je nog "Liever niet" (YN)
En nee, dan wordt die tabel nóg groter
Dus, zoek maar uit hoe je't WEL goed kan implementeren en kom daarna met een antwoord?
Het is een requestFiresphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:30:
[...]
Het is een feature-request.
Dus, zoek maar uit hoe je't WEL goed kan implementeren en kom daarna met een antwoord?
Het is meer dat het dan helemaal onduidelijk wordt (YN & Y, Y & ?, Y & YN & ?) en dat ik atm echt geen tijd meer heb (deze bugfixes waren al een tijdje klaar maar nog niet gepublished)
Of anders kan ik het ook zo zeggen: als je zelf met een goede implementatie komt mag je 't melden en dan heb je grote kans dat ik het implementeer
Hoe kan een multiline "Y,Y/N,M,N" (4 regeltjes) moeilijk zijn? Het is maar een programma, het is niet alsof je iets ingewikkelds gratis weggeeft!F.West98 schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:34:
[...]
Het is een request
Het is meer dat het dan helemaal onduidelijk wordt (YN & Y, Y & ?, Y & YN & ?) en dat ik atm echt geen tijd meer heb (deze bugfixes waren al een tijdje klaar maar nog niet gepublished)
Of anders kan ik het ook zo zeggen: als je zelf met een goede implementatie komt mag je 't melden en dan heb je grote kans dat ik het implementeer
Het is niet moeilijk, maar onduidelijker voor de gebruiker.Firesphere schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 23:55:
[...]
Hoe kan een multiline "Y,Y/N,M,N" (4 regeltjes) moeilijk zijn? Het is maar een programma, het is niet alsof je iets ingewikkelds gratis weggeeft!
Ik kijk misschien dit weekend, anders volgend weekend wel wat ik kan frutselen
Maar 6-12 heeft dan weer veel meer Sinterklaas-uitval-potentieNMe schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:11:
13-12 heeft meer harde "nee's" dan 6-12. Zou ik ook in overweging nemen.Een ? kan altijd nog een ja worden, een nee waarschijnlijk niet.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Lijkt me sterk, gezien de doelgroep?Firesphere schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:12:
[...]
Maar 6-12 heeft dan weer veel meer Sinterklaas-uitval-potentie
IT'ers vieren geen Sinterklaas
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Blijkbaar niet.
Een dag na dato doe je dat hooguit als je zelf kinderen hebt en daar hebben zich niet al te veel mensen van aangemeld volgens mij.
edit:
Als ik wat beter kijk heb ik dit. Meeting in: Utrecht (meeste stemmen).
06/12: 3N (Rubinski (enkel Eindhoven), wsitedesign (komt toch niet) en ik), 2? en 8Y
13/12: 3N (Rubinski, wsitedesign & Creepy), 1? en 9Y
[ Voor 75% gewijzigd door F.West98 op 30-10-2014 18:32 ]
Veel plezier dus
Jij [hebt dus geen / viert dus nooit Sinterklaas met] vrienden, duidelijkNMe schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 17:21:
[...]
Een dag na dato doe je dat hooguit als je zelf kinderen hebt en daar hebben zich niet al te veel mensen van aangemeld volgens mij.
Ik kan dan niet btw, maar niet vanwege Sinterklaas.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 09-11-2014 16:36 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Gaat dat lukken qua reizen? Ik heb geen zin in auto enzo.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Jij [hebt dus ook geen / viert dus ook geen Sinterklaas met] vrienden?.oisyn schreef op zondag 09 november 2014 @ 16:33:
[...]
Ik kan dan niet btw, maar niet vanwege Sinterklaas.
Om een of andere reden ben ik niet verrast.
Ik zie maar één iemand die zich wel had ingeschreven die zegt dat hij misschien niet kan. Lijkt me wat vroeg om van afhakers te spreken.Firesphere schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:56:
Weet je zeker dat de 13e niet een beter idee is? Als er nu al afhakers zijn...
Wel stel ik voor om de meet te hernoemen naar "Wintermeet", om het nu nog najaar te noemen
Maar ik heb serieus "Sinterklaasverplichtingen" zonder kinderen
Ik laat de keuze voorbijgaan, omdat het wellicht nog afhangt van mijn keuze. Ik zou nu de 13e bijv. wel kunnen en dan blijkt dat ik de 11e toch weer vlieg
Maar 6e kom ik zeker weten niet
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
En daar komt bij dat als ik de 6e niet kan ik ook de 13e niet kan. Momenteel lijkt het er op dat de trip niet door gaat en ik dus wel kan maar voor de 6e weet ik meer.NMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:59:
[...]
Ik zie maar één iemand die zich wel had ingeschreven die zegt dat hij misschien niet kan. Lijkt me wat vroeg om van afhakers te spreken.Daarbij, als een datum eenmaal gekozen is moet je niet blijven schuiven, daar krijg je alleen maar meer afhakers van.
Afh. of FS nu Ealanrian afhaakt wel of niet kan, staat het saldo van de 13e toch op +2 vergeleken bij de 6e

Daar heb ik ook wel eens last van ja, dat ik zomaar ineens ga vliegen...BtM909 schreef op maandag 10 november 2014 @ 13:03:
[...]
Maar ik heb serieus "Sinterklaasverplichtingen" zonder kinderen
Ik laat de keuze voorbijgaan, omdat het wellicht nog afhangt van mijn keuze. Ik zou nu de 13e bijv. wel kunnen en dan blijkt dat ik de 11e toch weer vlieg
Maar 6e kom ik zeker weten niet
Ik vier dit jaar waarschijnljik geen Sinterklaas met vrienden. Maar ik ben niet de enige die op een of andere manier denkt dat je Sinterklaas alleen maar met kinderen kunt vieren, en dat dat dus niet in de doelgroep pastNMe schreef op maandag 10 november 2014 @ 12:53:
[...]
Jij [hebt dus ook geen / viert dus ook geen Sinterklaas met] vrienden?

[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 10-11-2014 17:09 ]
Wat moet Firesphere met mij? Ik snap er niks vanF.West98 schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:03:
Hmm.
Afh. of FS nu Ealanrian afhaakt wel of niet kan, staat het saldo van de 13e toch op +2 vergeleken bij de 6e
Jij was toch taxi of niet?Ealanrian schreef op maandag 10 november 2014 @ 17:08:
[...]
Wat moet Firesphere met mij? Ik snap er niks van
[ Voor 9% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 17:23 ]
0, maar dat kon je ook zelf controleren he.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 18:29:
Hoeveel vrouwen hebben zich inmiddels aangemeld?
Je hebt bij deze wel een hoop nerds in totale staat van paniek gebracht he?!Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:25:
Nou, bij deze dan de eerste. Datum en plaats maken mij niet uit.
* Firesphere pakt de popcorn er bijF.West98 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:52:
Moet je je wel even bij de meetingmanager toevoegen hè
Volgens mij.... heb je dit tegen de verkeerde persoon gezegd
Verwijderd
Moet dat? Ik dacht dat ik wel met NMe als +1 mee kon huppelenF.West98 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:52:
Moet je je wel even bij de meetingmanager toevoegen hè
Oh jee, waarom?Firesphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:28:
[...]
Je hebt bij deze wel een hoop nerds in totale staat van paniek gebracht he?!
Heeft NMe niet al een +1?Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:01:
[...]
Moet dat? Ik dacht dat ik wel met NMe als +1 mee kon huppelen.
Voorgevoel.[...]
Oh jee, waarom?
Verwijderd
Oh, geen idee. +2 of 3 of 4, dan.Firesphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:04:
[...]
Heeft NMe niet al een +1?
[...]
Voorgevoel.
Nee, maar FTFYVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:01:
[...]
Moet dat? Ik dacht dat ik wel met NMe als +1 mee kon huppelen.
Hoezo?Firesphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 20:01:
[...]
* Firesphere pakt de popcorn er bij
Volgens mij.... heb je dit tegen de verkeerde persoon gezegd
Oh ik kan opeens toch welVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 19:25:
Nou, bij deze dan de eerste. Datum en plaats maken mij niet uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Styxxy op 15-11-2014 21:58 ]
Hmmm, ik had eigenlijk verwacht dat San hier vol cynisch op in zou gaan.
Verwijderd
Ben je dan niet bang voor me? Zelfs niet als ik een jurkje en hoge haken draag? En m'n haar los heb?
Cynisch? IkFiresphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:19:
[...]
Hmmm, ik had eigenlijk verwacht dat San hier vol cynisch op in zou gaan.
Verwijderd
Oh my. Ik zal een broek aan doen en een strakke bandage over m'n borsten wikkelen om ze af te plattenP-Storm schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:28:
Lang haar zijn ze wel gewend van sommige mannen, de rest is twijfel geval inderdaad

Schrik'm nou niet af! De opkomst is al niet super deze meetup!Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:27:
[...]
Ben je dan niet bang voor me? Zelfs niet als ik een jurkje en hoge haken draag? En m'n haar los heb?
Totaal niet, nooit geweest, toch?[...]
Cynisch? Ik?

Ehhhh, kun je dan niet beter je buik dikker maken? Dat valt minder op en lijkt me makkelijkerVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:29:
[...]
Oh my. Ik zal een broek aan doen en een strakke bandage over m'n borsten wikkelen om ze af te platten![]()
. Alles om de nerds niet te laten schrikken
.
[ Voor 33% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 22:33 ]
Verwijderd
Ja, ja, ik zei al dat ik een broek aan zou doen en m'n boobs zou verbergen. Voor zover dat lukt.Firesphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:32:
[...]
Schrik'm nou niet af! De opkomst is al niet super deze meetup!
[...]
Totaal niet, nooit geweest, toch?
[...]
Ehhhh, kun je dan niet beter je buik dikker maken? Dat valt minder op en lijkt me makkelijker
Damn, you

Tja, dikkie-dik spelen is meestal makkelijker toch?Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:34:
[...]
Ja, ja, ik zei al dat ik een broek aan zou doen en m'n boobs zou verbergen. Voor zover dat lukt.
Damn, you.
Ow ja, en verf je haar zwart, trek een zwarte jas aan en kijk alsof je elk moment dood kan gaan, helpt ook
Verwijderd
Zou het helpen als ik gewoon niet komFiresphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:41:
[...]
Tja, dikkie-dik spelen is meestal makkelijker toch?
Ow ja, en verf je haar zwart, trek een zwarte jas aan en kijk alsof je elk moment dood kan gaan, helpt ook
Misschien Rubinski, maar anders geloof ik niet dat er nog Belgen gaan deze keer.Styxxy schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 21:57:
Belgen of personen op het traject Antwerpen-Utrecht: ik heb momenteel nog 3 plaatsen vrij (in de auto dus).
Gewoon gaan! En niet teveel aantrekken van mijn flauwe opmerkingenVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:45:
[...]
Zou het helpen als ik gewoon niet kom?
Trouwens, laat ff weten als je met de trein wil gaan, ik denk dat je dan met Ealanrian kan meereizen, dus 40% korting
[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 22:53 ]
Verwijderd
Ik zit tegenwoordig in België (nabij Turnhout), dus ik denk niet dat het handig is wanneer ik via Enschede gaFiresphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:48:
[...]
Gewoon gaan! En niet teveel aantrekken van mijn flauwe opmerkingen
Trouwens, laat ff weten als je met de trein wil gaan, ik denk dat je dan met Ealanrian kan meereizen, dus 40% korting(Of DM hem zelf ff, makkelijker dan dat ik weer tegen mensen moet gaan praten enzo)
Misschien kun je wel mee met StyxxyVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:57:
[...]
Ik zit tegenwoordig in België (nabij Turnhout), dus ik denk niet dat het handig is wanneer ik via Enschede ga.
Dan moet je inderdaad bij 1 van de belgen zijn ipv EnschedeVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:57:
[...]
Ik zit tegenwoordig in België (nabij Turnhout), dus ik denk niet dat het handig is wanneer ik via Enschede ga.
En hoe de fuck kom je op't idee om in België te gaan uithangen!?????
Maar dat terzijde
Ik ben dan ook geen prototype nerd (wel een nerd, maar geen prototypeVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:27:
[...]
Hmm schijnbaar kan ik toch weer niet...Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:57:
Ik zit tegenwoordig in België
Deze had ik compleet over't hoofd gezienVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:27:
[...]

Ik ben sowieso al bang voor jou, daar hoef je geen jurkje of hoge hakken voor aan te trekken, laat staan je haren los te hebben
Verwijderd
Dat betekent niet dat ik een Belg ben, hoor.oisyn schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:08:
[...]
Ik ben dan ook geen prototype nerd (wel een nerd, maar geen prototype).
[...]
Hmm schijnbaar kan ik toch weer niet...

WerkFiresphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:01:
[...]
Dan moet je inderdaad bij 1 van de belgen zijn ipv Enschede
En hoe de fuck kom je op't idee om in België te gaan uithangen!?????
Maar dat terzijde
Wie weet

Cool! Gewoon voor je werk buiten Twente moeten!Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:23:
[...]
Dat betekent niet dat ik een Belg ben, hoor.
[...]
Werk.
*Ik ga even niks zeggen*[...]
Wie weet. Als hij dat niet eng vindt
.
Verwijderd
Jij vond me hartstikke leuk!Firesphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:28:
[...]
Cool! Gewoon voor je werk buiten Twente moeten!
[...]
*Ik ga even niks zeggen*
FTFY
En dat weet je zelf ook best
Ik ga alleen ook verder met m'n leven
En ik ben en blijf een onsubtiele klootzak
[ Voor 26% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 23:38 ]
Verwijderd
Oh, ik bedoel als in aardig, niet eng en zulksFiresphere schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:36:
[...]
FTFY
En dat weet je zelf ook best
Ik ga alleen ook verder met m'n leven
[ Voor 83% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 23:40 ]
Volgens mij bedoelen we hier hetzelfde hoorVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:38:
[...]
Oh, ik bedoel als in aardig, niet eng en zulks. Niet leuk, leuk
.
En ik moet beter opletten.
Mijn bank is het er mee oneens qua liquide middelenVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:39:
[...]
Nee, oké. Dan zitten we op één lijn.
Waarom kom je niet naar de meet?
[ Voor 37% gewijzigd door Firesphere op 15-11-2014 23:42 ]
Mocht NMe willen.
Wat dat betreft hebben Tweakers-meetings en jij een leuke track record van mensen die niet weten waar ze hun ogen moeten laten.Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:27:
Ik ook (gek he?Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:41:
Heee, ik vind Eindhoven ook oké. Meer oké zelfs, is dichterbij.
Verwijderd
Och ja, Utrecht is ook niet verkeerd. Tijdje terug nog lekker geslapen bij 't NH hotel op 't jaarbeursplein. Wordt het de StairwayNMe schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:57:
[...]
Mocht NMe willen.
[...]
Wat dat betreft hebben Tweakers-meetings en jij een leuke track record van mensen die niet weten waar ze hun ogen moeten laten.
[...]
Ik ook (gek he?) maar ik geloof dat Utrecht redelijk vaststaat.
Ik heb geen track record
Explain? Huh? Wut?
Is "halverwege" niet goed genoeg?[...]
Wat dat betreft hebben Tweakers-meetings en jij een leuke track record van mensen die niet weten waar ze hun ogen moeten laten.
Utrecht is vrij ver, maar ik ga níet naar Eindhoven. Ja, ik kan waarschijnlijk ook en zonder +1......NMe schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 23:57:
[...]
Ik ook (gek he?) maar ik geloof dat Utrecht redelijk vaststaat.
Wat valt er uit te leggen aan het feit dat ik geen +1 heb?

Jij hebt toch een +1??????NMe schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:01:
[...]
Wat valt er uit te leggen aan het feit dat ik geen +1 heb?
Of ben ik nou gek? (En ja, ik ben gek, maar toch... whut?)
[ Voor 12% gewijzigd door Firesphere op 16-11-2014 00:05 ]
Langs Turnhout kan ik ook rijdenVerwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 22:57:
[...]
Verwijderd
AwesomeStyxxy schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:13:
[...]
Langs Turnhout kan ik ook rijden. Is een klein ommetje, maar free gas, doesn't matter
.
Als MueR dit leest verslikt 'ie zich in z'n koffie.
Verwijderd
Zeg even dat je een +1 hebt, dan.NMe schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:18:
[...]
Weddenschap of wat?NMe schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:18:
[...]
Ik ben MueR dus een vers bakkie schuldig, begrijp ikNMe schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:18:
[...]
Of 518435414 aannemen....
[ Voor 5% gewijzigd door Firesphere op 16-11-2014 00:38 ]
Wat bedoel je daarmee?Firesphere schreef op zondag 16 november 2014 @ 00:24:
[...]
Ik ben MueR dus een vers bakkie schuldig, begrijp ik
Of 510045 aannemen....