Ik heb hier na 4 jaar rond te zwerven een account aan gemaakt omdat ik jullie hulp nodig heb. want ik ga mijn oude pc upgraden.!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en Office meer doe ik niet met een pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: Nvidea 560GTX (Upgrade ik later)
Voeding: 750watt (Type weet ik niet. maar als er andere nodig is, is het niet anders
Behuizing: Fractal Design R4 Windowl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Proccesor (Geen i7 omdat die gewoon te duur is) ik dacht aan i5 4690
- Moederbord (ik wil in de toekomst 2 video kaarten er op aan sluiten)
- Geheugen 8gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee eigenlijk niet, heb er niet veel verstand van maar moederborden van msi (Blauw) vondt ik wel tof zodat ik de hele PC blauw wit kon maken (er is ook blauw geheugen strips zag ik)
Geluids kaart los of onboard?
Wat zijn de voordelen van een losse geluidskaart? ten opzichte van een onboard 5.1? en is het nodig?mijn speakers zijn Logitech Z906
Ga je overklokken?
Merk je veel verschil? zo ja. gaan zeker de onderdelen korter mee?
Alvast super bedankt voor de hulp als er verder vragen zijn beantwoord ik ze.
P.S Stel ik koop nog een nvdiea 560GTX zo dat ik er 2 heb presteerd hij dan beter als de 770GTX? als ik daar eerst 1 van koop later?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en Office meer doe ik niet met een pc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Videokaart: Nvidea 560GTX (Upgrade ik later)
Voeding: 750watt (Type weet ik niet. maar als er andere nodig is, is het niet anders
Behuizing: Fractal Design R4 Windowl
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
- Proccesor (Geen i7 omdat die gewoon te duur is) ik dacht aan i5 4690
- Moederbord (ik wil in de toekomst 2 video kaarten er op aan sluiten)
- Geheugen 8gb
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee eigenlijk niet, heb er niet veel verstand van maar moederborden van msi (Blauw) vondt ik wel tof zodat ik de hele PC blauw wit kon maken (er is ook blauw geheugen strips zag ik)
Geluids kaart los of onboard?
Wat zijn de voordelen van een losse geluidskaart? ten opzichte van een onboard 5.1? en is het nodig?mijn speakers zijn Logitech Z906
Ga je overklokken?
Merk je veel verschil? zo ja. gaan zeker de onderdelen korter mee?
Alvast super bedankt voor de hulp als er verder vragen zijn beantwoord ik ze.
P.S Stel ik koop nog een nvdiea 560GTX zo dat ik er 2 heb presteerd hij dan beter als de 770GTX? als ik daar eerst 1 van koop later?