De nieuwe iPhone is wel erg geïnterlaced, en duidelijk bedoelt voor de chinese markt. Hij hapert ook nog eens, en dat durven ze 6 Plus te noemen. Ik geef het geen voldoende, meer een 3 Min.
Mensen die over de uitstekende camera zeiken: jullie hebben volgens mij nog niet door hoe dun deze is t.o.v. de 5.
Retina HD
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Die uitstekende camera is wel appart inderdaadTimDJ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:10:
bizar uitstekende camera. Hij pastte niet?
Cloud ☁️
Ik heb nu alweer een schurfthekel aan chinezen.
Retina HD scherm
[ Voor 28% gewijzigd door Uniciteit op 09-09-2014 19:11 ]
Refreshen helpt bij mij alleen die chinees is niet weg te krijgen XD
Die Plus is anders extra large tov de normale iPhone 6, dus wel zo logisch. Wat is de + aan de grootte van het toestel?
Nope. D'r is een belachelijke belangstelling voor deze shit. Daarom hebben ze dat HLS al uitgevonden (wat qua opzet hier echt wel voor gemaakt is) en zelfs daarmee redden ze 't zoals je ziet niet.Ethirty schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:10:
Ik krijg verdomme precies weer gehaper als de iPhone 6 geintroduceerd wordt.
Vorige keynotes was ook al zo'n gedoe met streamen. Kunnen ze daarvoor niet wat meer capaciteit inhuren ofzo.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Er worden straks wat mensen die verantwoordelijk zijn voor de stream ontslagen denk ik.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Kak.. hijs echt veel te groot
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Ik hoop die chineesTourniquet schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:11:
Er worden straks wat mensen die verantwoordelijk zijn voor de stream ontslagen denk ik.
CISSP! Drop your encryption keys!
Maar is het nou 4" en 4,7" of 4,7 en 5,5??
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Eindelijk Full HD, lol. 
4" is de 5(S).Donstil schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:12:
[ Voor 76% gewijzigd door S_Chief op 09-09-2014 19:12 ]
"Ion-strengtened glass", geen sapphire dus...
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Wat een aanfluiting dit haha
https://www.youtube.com/@droommotor
Haha, comedy gold dit. Daar krijgt iemand ontslag
Sneu. De stream van http://www.onemorething.n...note-kijk-1830u-omt-live/ is ook hilarisch, voor extra chaos
Full HD resolutie terwijl de concurrenten al juist nu naar de volgende stap gaan 
Balen
Balen
stream gaat de hele tijd terug naar een eerder punt
Net een haperende CD
Die lijnen, man man man ziet er niet uit tochDenzis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:12:
Wat een aanfluiting dit haha
Alle drie zo te zien?Donstil schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:12:
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Over naar http://live.theverge.com/apple-iphone-iwatch-live-blog/ dan maar.
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Net alsof je die pixels zal zien, nee dusJoostje123 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:12:
Full HD resolutie terwijl de concurrenten al juist nu naar de volgende stap gaan
Balen
ik had toch wel gehoopt dat ze allebei minimaal FullHD schermen zouden hebben...
die chinese chick ook.
Maar gaat Apple nu doen alsof ze FullHD hebben uitgevonden?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wie zet die Chinees uit, wat een amateurs...
De iPhone 6 Plus is dus de Samsung Galaxy Note.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Het is pas HD, als apple het HD noemtQuad schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:14:
Ik ga hier op m'n Apple TV maar naar het event van vorig jaar kijken denk ik. Dit is echt geen doen met die onderbrekingen en die afhaalchinees die de bestellingen aan het herhalen is
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Chinees er dwars doorheen.
Apple is weer eens super innovatief bezig.
Apple is weer eens super innovatief bezig.
Als je goed luistert hoor je dat ze met geen enkel woord pretenderen het uitgevonden te hebben.Quad schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:14:
Op de 6+ dus inderdaad ook andere display indeling mogelijk.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
zo moeilijk om een deftige stream te vinden ja hallo, apple doe er iets aan ! ik lees straks tweakers wel
Dit is best beschamend eigenlijk. Doen alsof alles heel tof is, terwijl alles al echt jaren in bijvoorbeeld een OS als Android zit. Horizontal dit, dat, zus, zo.
Full HD op 5.5"... revolutionair hoor. Dat kon vorig jaar al.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Apple is de ontdekker van synchroon vertalen

Dat niet, maar het is wel een incredible amount of pixels. Terwijl dat al geruime tijd wel gebruikelijk is.johnkeates schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:15:
[...]
Als je goed luistert hoor je dat ze met geen enkel woord pretenderen het uitgevonden te hebben.
gloeiende, weer testbeeld...
I am the great Cornholio!
64bit revolutionair hoor, dat kon vorig jaar alRichh schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:15:
Full HD op 5.5"... revolutionair hoor. Dat kon vorig jaar al.
"You double-touch the home button and the whole display just slides down, so you can reach the top buttons." Realy ???
Cloud ☁️
OK en nu dus een half uur de voordelen van een groter scherm? Denk wel dat iedereen dat al wel wist.
Ze zien er wel mooi uit en iOs 8 een verbetering
Ze zien er wel mooi uit en iOs 8 een verbetering
begint helemaal opnieuw?
Oef, dit is wel een beetje een jammer jammer jammer aan het worden.
Moet ik nou met zo'n lompe tablet in m'n broek.
Moet ik nou met zo'n lompe tablet in m'n broek.
Patent pending!Downloader_NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:16:
"You double-touch the home button and the whole display just slides down, so you can reach the top buttons." Realy ???
|| Vierkant voor Wiskunde ||
En nu begint de stream weer van voor af aan?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zelfs de reclame loopt vast.
Zit inderdaad al 10 jaar in m'n desktop.ZpAz schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:16:
[...]
64bit revolutionair hoor, dat kon vorig jaar al
[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 09-09-2014 19:17 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Vast een ddos van Android gebruikers.
Heb zo'n idee dat de iPhone 5S blijft bestaan. Heel slim, ze hadden de iPhone 5 er nooit uit moeten halen.
Kia EV3 GT LR iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2
Kut Chinees erdoorheen

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Nee mja ze doen wel alsof het spectaculair nieuw is alsof ze de eerste zijnjohnkeates schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:15:
[...]
Als je goed luistert hoor je dat ze met geen enkel woord pretenderen het uitgevonden te hebben.
Straks gaan ze vertellen dat die Chinees een live vertaling door Siri is, kan niet anders. Veel meer dan gokken kan ik niet want ik krijg er dus helemaal niks van mee
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Wat een kut stream, geen beeld, geen geluid, haperen, chinees..
Maar goed, Apple speelt catch-up dus, concurrent tegenover de Note 4, concurrent tegenover de S5 enzo en voor wie beide te groot vinden > 5S kopen voor een 5c prijskaartje?
Want to sell: Apple Streaming Tech. Eerste bod wordt geaccepteerd!
Mag die kut Chinees uit?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
wat moet ik met zon groot lomp ding
Knettergek wordt je van die Chinees plus stream die maar half werkt

Pfff ze vergelijken het toch met de vorige iPhone, niet met Android meuk. Homescreen in portrait kon niet, nu wel, dus ja.Dattack schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:15:
Dit is best beschamend eigenlijk. Doen alsof alles heel tof is, terwijl alles al echt jaren in bijvoorbeeld een OS als Android zit. Horizontal dit, dat, zus, zo.

Haha hij zegt, ' It just works' , en de stream hangt
Mijn naam is niet Peter!
Misschien hoort die stem er tussendoor wel? De relaunch van Siri?
''It's up to 50x faster than the original iPhone, and 84x faster.''
Joh...
Joh...
Jammer voor Apple dat Twitch.tv net door Amazon is gekocht, anders hadden ze snel even degelijke streaming tech in huis kunnen halen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Vat dat niet meteen de meeste features van iOS7 samen?Saven schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:17:
[...]
Nee mja ze doen wel alsof het spectaculair nieuw is alsof ze de eerste zijn
Ik mag op m'n Windows bak sowieso niet kijken maar blijkbaar mis ik niks. Zoveel geld maar geen fatsoenlijke stream kunnen opzetten, toch zonde.
5C is foetsie.. dus 5S nwe 5C?
Scheelt me wel geld, heb namelijk al een iPad, hoef er niet nog een.
Scheelt me wel geld, heb namelijk al een iPad, hoef er niet nog een.
"The one thing you're not getting on the livestream is the sound of 2000 people furiously typing and snapping shutters while all this is going on."
Jaja. We hebben hier geen stream hoor.
Jaja. We hebben hier geen stream hoor.
Deze doet het dan nog het beste: http://www.ustream.tv/cha...special-event-9-september
VLC => MEDIA => OPEN NETWORK STREAM => plak deze link... http://p.events-delivery....badfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8
Apple waardeloos shit bedrijf. Let maar op die scherm grootte brengen ze natuurlijk weer op de Apple manier. Dat het weer iets revolutionairs is.
hence the "ik"Downloader_NL schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:19:
[...]
Wat moet je met zoon klein ding, iedereen heeft een andere smaak
Moeten ze trots op zijn..bram1984 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:18:
[...]
Pfff ze vergelijken het toch met de vorige iPhone, niet met Android meuk. Homescreen in portrait kon niet, nu wel, dus ja.
Ja mooi test beeld hé!Dimitri.vdv schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 19:19:
VLC => MEDIA => OPEN NETWORK STREAM => plak deze link... http://p.events-delivery....badfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]