Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Hoe kan iets uitgesteld zijn als er nooit een officiële datum is gegeven?Draakje5 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:07:
Op alle recente video's heb ik volgens mij maar 1 maar iPhone gezien, de 4,7 inch, klopt dat en is de 5.5 dus waarschijnlijk uitgesteld zoals geruchten aangaven?
Uitgesteld lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vanavond is dé avond voor Apple. Hierin kunnen ze hun fiscale jaar maken of breken. Ze zullen de 5.5" in ieder geval aankondigen, hoewel hij misschien later pas beschikbaar zal zijn.Draakje5 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:07:
Op alle recente video's heb ik volgens mij maar 1 maar iPhone gezien, de 4,7 inch, klopt dat en is de 5.5 dus waarschijnlijk uitgesteld zoals geruchten aangaven?
(waar ik nog altijd op hoop is een iPhone met een OSx mode waarbij je via een extern scherm OSx kan draaien
Dat bedoel ik eigenlijk inderdaad, dat de 5.5 inch later beschikbaar zou zijn i.v.m. productieproblemen met bijv. het nieuwe type glas.brick5492 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:10:
[...]
Uitgesteld lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vanavond is dé avond voor Apple. Hierin kunnen ze hun fiscale jaar maken of breken. Ze zullen de 5.5" in ieder geval aankondigen, hoewel hij misschien later pas beschikbaar zal zijn.
(waar ik nog altijd op hoop is een iPhone met een OSx mode waarbij je via een extern scherm OSx kan draaienmaar deze zal er wel wéér niet komen
)
Kun je niet gewoon de apple stream pagina op een device met chrome en deze dan casten naar je tv?Gangster93 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:26:
Is er een manier om de apple stream te bekijken via een chromecast?
Nee.. wordt alleen op Apple apparaten ondersteund. iOS of OS X 6.8 of hoger.Gangster93 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:26:
Is er een manier om de apple stream te bekijken via een chromecast?
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
Mijn gevoel zegt ook dat het een slechte presentatie gaat worden..
Blizzard: Smilyfox#21203
[ Voor 11% gewijzigd door mprkooij op 09-09-2014 17:46 ]
www.apple.com
Ben wel heel erg benieuwd.. nog nooit gezien dat Apple zelf zo ontzettend veel hype opbouwt.. Ze moeten we heel erg zeker zijn van hun zaak om de verwachtingen zo hoog op te laten lopen.
[ Voor 53% gewijzigd door Eswip op 09-09-2014 17:48 ]
Ach, de verwachtingen zijn altijd zo hooggespannen dat er niemand meer blij van kan worden.ismilyfox schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:41:
[...]
Mijn gevoel zegt ook dat het een slechte presentatie gaat worden..
We'll see!
Leuk leuk leuk!
Denk niet dat ik hem per direct ga bestellen maar de iPhone met 4.7'' scherm zal er zeker komen.
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe reso van het scherm... weer zwarte balken bij de apps of hebben ze er nu misschien wat langer over nagedacht, resolutie is de helft van de iPad mini ofzo? :-)
Eswip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:46:
Wel madness als zelfs Apple haar eigen event gaat live-bloggen..
www.apple.com
Ben wel heel erg benieuwd.. nog nooit gezien dat Apple zelf zo ontzettend veel hype opbouwt.. Ze moeten we heel erg zeker zijn van hun zaak om de verwachtingen zo hoog op te laten lopen.
Power to the beat.
Daar heb ik niet eens aan gedacht. Ben benieuwd!ronaldm3 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:52:
Weet iemand hoe het zit met de nieuwe reso van het scherm... weer zwarte balken bij de apps of hebben ze er nu misschien wat langer over nagedacht, resolutie is de helft van de iPad mini ofzo? :-)
Wtf, inderdaad.Eswip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 17:46:
Wel madness als zelfs Apple haar eigen event gaat live-bloggen..
www.apple.com
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat er daarnaast een "wearable" gaat worden gepresenteerd, lijkt zeer waarschijnlijk. Dat het een horloge-achtige gaat worden ook. De productieketen hiervan is tot nu toe echter vrijwel lekvrij, dus de verwachtingen lopen hoog op. Ben nog wel benieuwd hoe ze het ding gaan noemen. De meest genoemde naam is natuurlijk "iWatch", maar ik zit zelf te denken aan "iPulse" of iets dergelijks (een naam beginnend met "iP" past beter in het rijtje iPod/iPad/iPhone en iets met "Pulse" verwijst naar de focus op Health-toepassingen). De koppeling van dit apparaat aan HealthKit ligt natuurlijk erg voor de hand.
Ik verwacht verder eigenlijk ook nog wel nieuws rondom apparatuur met HomeKit-ondersteuning.
1 uur, 0 minuten en 20 seconden...
[ Voor 4% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 09-09-2014 18:16 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
1
| http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvkjnfvpijhabdfvpijbadfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8 |
Bron en uitleg
Nee, daar staat U2.CyBeR schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:00:
Onder dat witte ding staat een iAuto. Wedden?
Dankje wel. Wou er net om gaan vragen. Eindelijk de link.Enes_81 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:04:
De link die je nodig hebt om in VLC te kunnen bekijken:
code:
1 http://p.events-delivery.apple.com.edgesuite.net/14pijnadfpvkjnfvpijhabdfvpijbadfv09/m3u8/atv_mvp.m3u8
Bron en uitleg
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Staat een tikfoutje in...
Interpolis, glashelder!
Hierin mis ik toch de 128 GB versie die in de geruchten voorbij kwam...
Fotonerd
Erg geloofwaardig. Dit kan het wel eens zijn
Blizzard: Smilyfox#21203
I served in a company of heroes.
Ontopic: Als een echte Apple fanboy zit iedereen hier natuurlijk achter zijn scherm gekluisterd
[ Voor 49% gewijzigd door TweakedTea op 09-09-2014 18:28 ]
Spoilers? Geruchten bedoel je. Er wordt nou een keer van alles geroepen, doe je weinig aan.D-TECH schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:25:
Willen jullie alsjeblieft geen spoilers plaatsen. Het is nog maar een half uurtje.
Hopelijk kan iedereen zich tijdens de live-stream een beetje inhouden, zodat we niet de inhoud van elke slide ook nog drie tot vijf keer in dit topic voorbij zien komen...
"Ooh, nieuwe iPhone!"
"Nieuwe iPhone confirmed!!!11!!"
"En daar is ie: de iPhone6!!!"
Dat werk...

Chrome ondersteunt geen HTTP Live Streaming (HLS)lasharor schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:28:
Mag Safari weer eens wat gaan doen vandaag. Wel idioot dat je geen chrome kan gebruiken voor die live stream.
Doet het volgens mij wel (sinds een tijdje) want ik krijg in FF geen videos te zien op http://nec.shell8.net/projects/embedapi/videotag.html, terwijl dat bij chrome wel het geval isoohh schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:29:
[...]
Chrome ondersteunt geen HTTP Live Streaming (HLS)
M.b.t. spoilers: daar kan natuurlijk geen sprake van zijn in een thread over een event waar zaken worden aangekondigd. Als je niet wilt weten wat er aangekondigd gaat worden, moet je deze thread niet lezen.
Maar als iedereen klakkeloos de slides uit de presentatie gaat overtypen in deze thread, wordt het wel erg vervelend lezen...
Hier meer informatie over die foto: http://www.macrumors.com/2014/09/05/china-telecom-iphone-6/Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:36:
Die foto zal wel echt zijn, maar dat maakt het nog geen officieel Apple-materiaal. De vraag is of die Chinese shop zo goed geïnformeerd is... De plaatjes zijn mock-ups en de namen, specs en prijzen zijn ook nog nergens bevestigd.
Maar dat gaat sowieso gebeuren, dus als je dat vervelend vindt raad ik je aan om dit topic niet te gaan volgenHerko_ter_Horst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:36:
Maar als iedereen klakkeloos de slides uit de presentatie gaat overtypen in deze thread, wordt het wel erg vervelend lezen...
The devil is in the details.
Zo gaat het elk jaar inderdaadHahn schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:38:
[...]
Maar dat gaat sowieso gebeuren, dus als je dat vervelend vindt raad ik je aan om dit topic niet te gaan volgen
Edit: Maar even voor de goeie orde, ik wil dus wel een gouden

[ Voor 19% gewijzigd door Donstil op 09-09-2014 18:42 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Altijd een witte gehad maar toch eigenlijk ook weer altijd spijt van gehadDonstil schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:41:
Haha als je de posts als "Ik wil de gouden" of " zo he dat ziet er strak uit" wilt vermijden dan is dit topic weg klikken misschien een betere optie.
Edit: Maar even voor de goeie orde, ik wil dus wel een gouden
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Bedanktnickbouwhuis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:35:
Twitch gooide me offline. Zit nu op Ustream: http://www.ustream.tv/cha...special-event-9-september
Pak je rust!
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb nu een Space gray en daarvoor een hoop zwarte telefoons gehad.Famous schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:42:
[...]
Altijd een witte gehad maar toch eigenlijk ook weer altijd spijt van gehadDit jaar komt er een zwarte in elk geval.
Ik ga nu eens voor wat anders, of zilver of goud.
Edit: Nu vond ik de gouden 5s al mooi alleen het "ringetje" rond de home knop vind ik niet mooi.
Ik hoop dat ze dat skippen.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 09-09-2014 18:44 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Twitch is niet voor dit soort dingen. Nogal wiedes dat je er dan vanaf wordt gegooidnickbouwhuis schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:35:
Twitch gooide me offline. Zit nu op Ustream: http://www.ustream.tv/cha...special-event-9-september
Geluid mag wel wat zachter trouwens. Klinkt nogal schel en vervormd volgens mij door het volume (+ hij staat hier op 10 om een beetje normaal volume te krijgen)
en natuurlijk bedankt!
830keanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:44:
Ik hoop dat de prijs een beetje meevalt en niet straks op 799,- gaat uitkomen voor een 16GB variant
Ben benieuwd hoe soepel de streams gaan lopen zo. Oh nu net aangezet. en soepel nog
[ Voor 6% gewijzigd door Vuvuzela op 09-09-2014 18:46 ]
Die prijs heb ik inderdaad ook voorbij zien komen, we'll see!Vuvuzela schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:45:
[...]
830
Ben benieuwd hoe soepel de streams gaan lopen zo.
Noop.Omnia love schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:46:
Hoop echt op een Nederlandse Siri. Wat denken jullie? Is de kans groot?
Prijsontwikkeling van laatste iPhones spreken niet in je voordeelkeanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:44:
Ik hoop dat de prijs een beetje meevalt en niet straks op 799,- gaat uitkomen voor een 16GB variant
Alhoewel, in de VS is de 16Gb van alles vanaf de 4 649usd voor simvrij geweest zie ik hier:
http://aaplinvestors.net/stats/iphone/pricing/
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 09-09-2014 18:49 ]
Prijs op die Chinese poster hierboven is omgerekend 667 euro.keanu_ schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:44:
Of je moet Mavericks installerenVuvuzela schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:49:
oh fuck.. nu weet ik weer waarom ik safari niet gebruik.. bij fullscreen op 2e scherm wordt m'n de rest grijstoch maar vlc stream nemen dan.
Van mij mag het basis model wel eens een 32GB worden. Heb hier altijd een 16GB tot nu toe gehad (vanaf 3G) maar op mijn 5S heb ik nu vaker dan eens dat ik te weinig ruimte heb
[ Voor 21% gewijzigd door ZpAz op 09-09-2014 18:50 ]
In azie is hij altijd goedkoper, gok op +/- 100,- meer in EuropaRonaldMcDonald schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:49:
[...]
Prijs op die Chinese poster hierboven is omgerekend 667 euro.
Huh? Ik heb Safari full screen op een tweede scherm en ik kan m'n eerste scherm nog gewoon gebruiken... Heb je wel Mavericks?Vuvuzela schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:49:
oh fuck.. nu weet ik weer waarom ik safari niet gebruik.. bij fullscreen op 2e scherm wordt m'n hoofdscherm grijstoch maar vlc stream nemen dan.
Ok, had net even verder moeten kijken. Voor andere geïnteresserden, dat zal hier zijn:Felyrion schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:48:
Bij het iOS event was er ook een stream met commentaar beschikbaar via een amerikaanse zender meen ik... iemand enig idee welke dit was en of die dit ook coveren? Vond dat wel leuker dan kaal de presentatie kijken.
http://www.ustream.tv/ltktv
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
Power to the beat.
Yes Mavericks en alles gewoon geupdate..Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:50:
[...]
Huh? Ik heb Safari full screen op een tweede scherm en ik kan m'n eerste scherm nog gewoon gebruiken... Heb je wel Mavericks?

Jep.Eswip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:51:
Heeft iedereen twee nummers door elkaar bij de stream?
me2 waarom dat ?Famous schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:51:
Ook fijn, krijg in Chrome een Malware melding als ik op deze pagina zit
[afbeelding]
And as final touch god created the Dutch
Ja daar mogen ze wel mee kappen imoEswip schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:51:
Heeft iedereen twee nummers door elkaar bij de stream?
Volgens mij staat heel free.fr op de Chrome blacklist.
www.apple.com of www.theverge.comjapie06 schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:52:
Iemand een link naar een goede live blog?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Nu doet die het wel weer, zal wel verkeerd linkje gestaan hebben.
Power to the beat.

Kan je die nog eens posten?SidewalkSuper schreef op dinsdag 09 september 2014 @ 18:54:
Stream is 720p op VLC
Kan de pagina's niet bekijken omdat ik dan een malware melding krijg
Dit topic is gesloten.
~~~[html]In dit topic is de zogenaamde 'kroeg-mode' actief. Dat wil zeggen dat slowchat toegestaan is. Verder is het GoT beleid wél gewoon van toepassing, dus wat normaal niet mag (afgezien van slowchat), mag nu ook niet.
Houd het leuk, dan kunnen we dit ook bij toekomstige Apple Events blijven doen.
<b>
Flamen, holy wars rondom Android/iOS en vergelijkbaar ongewenst gedrag zal notes en eventueel verdere maatregelen tot gevolg hebben. Respecteer elkaar, laat de flamewars achterwege, en dan hoeven wij als crew ook niet voortdurend puin te ruimen.
</b>~~~[/html]