Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen, office pakket, fotobewerking in Photoshop. Wellicht nog een beetje videobewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond / tot 800 - 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel systeem met beeldscherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lees en zie veel adviezen over de intel i5 4590. Lijkt me prima en kan ik nog wel een tijd mee vooruit. Twijfel over HD: een WD of Seasonic. Gaat mij om de stilte en betrouwbaarheid. 1 TB is voldoende. Er zal ook een SSD inkomen voor OS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet stil zijn. Twijfel nog over de voeding. Wellicht een Seasonic Platinum Fanless 400 W. Die is nl echt helemaal stil. Maar wellicht overdone als je een Coolermaster V450 Semi Modulair in een Fractal R4 zet?
Ga je overklokken?
Nee
Ben benieuwd of ik nu een juiste keuze maak en er geen gekke dingen tussen zitten en/of er andere tips zijn. Er zit geen videokaart in, omdat ik niet ga gamen. Wellicht de kinderen ooit, maar dan kan er altijd nog een instapmodel in.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen, office pakket, fotobewerking in Photoshop. Wellicht nog een beetje videobewerkingen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond / tot 800 - 900
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geheel systeem met beeldscherm.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Lees en zie veel adviezen over de intel i5 4590. Lijkt me prima en kan ik nog wel een tijd mee vooruit. Twijfel over HD: een WD of Seasonic. Gaat mij om de stilte en betrouwbaarheid. 1 TB is voldoende. Er zal ook een SSD inkomen voor OS.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
PC moet stil zijn. Twijfel nog over de voeding. Wellicht een Seasonic Platinum Fanless 400 W. Die is nl echt helemaal stil. Maar wellicht overdone als je een Coolermaster V450 Semi Modulair in een Fractal R4 zet?
Ga je overklokken?
Nee
Ben benieuwd of ik nu een juiste keuze maak en er geen gekke dingen tussen zitten en/of er andere tips zijn. Er zit geen videokaart in, omdat ik niet ga gamen. Wellicht de kinderen ooit, maar dan kan er altijd nog een instapmodel in.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 172,50 | € 172,50 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 66,45 | € 66,45 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,99 | € 47,99 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Arctic White | € 85,95 | € 85,95 |
| 1 | Iiyama ProLite E2483HS-B1 Zwart | € 146,10 | € 146,10 |
| 1 | Logitech LS21 | € 23,99 | € 23,99 |
| 1 | Thermalright True Spirit 140 Power | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,85 | € 67,85 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,75 | € 12,75 |
| 1 | Cooler Master V450 Semi-Modular | € 67,96 | € 67,96 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 89,80 | € 89,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 821,29 | |
[ Voor 51% gewijzigd door gs77 op 28-08-2014 10:50 . Reden: toevoegen producten ]