Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KITT

Pagina: 1
Acties:
  • 243 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een idee voor een vette mod:
Kennen jullie Knight Rider, met die auto KITT? Als die gaat rijden gaan er een soort lampjes in een gat in de motorkap branden. Het is een soort lichtgevende strip die horizontaal is geplaatst, en ze gaan steeds om de beurt aan naar rechts tot ze niet verder kunnen en dan gaan ze weer naar links. Als je dat kan bevestigen aan je kast of monitor en activeren wanneer de computer opstart ofzo, of wanneer hij uit sleep mode komt dan heb je best een coole mod :P. Misschien klinkt het een beetje gaar, maar als je eens knight rider hebt gekekn is het echt heel cool :D

Verwijderd

Nou voer hem uit zou ik zeggen en post het resultaat.

• Brahman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:41
jah, hoe meer CPU load hoe sneller die heen en weer gaat :) word je naar een tijdje wel een beetje gek van als je er naar moet kijken, maar is ook wel erg kewl in het donker

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan je niet beter doen hoe lager de cpu load hoe minder snel, zou bij mij een stuk rustiger zijn.

I, for one, like Roman numerals

• MGP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 22:30

MGP

dat zegt die gast toch!

Verwijderd

cpu load meter is nutteloos want die is bij een tweaker altijd 100% }:O

• Petuhr
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:49

Petuhr

FreeBSD

[behulpzaam modus]

Afbeeldingslocatie: http://control.gsnu.ac.kr/~f007dan/cicuit/night_r.gif

Hier hebbie alvast een schema voor een "Night Rider" lichie :)

[/behulpzaam modus]

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op maandag 11 juni 2001 22:16 schreef Def_P het volgende:
Kan je niet beter doen hoe LAGER de cpu load hoe minder snel, zou bij mij een stuk rustiger zijn.

I, for one, like Roman numerals

• wipe-out
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 07:56

wipe-out

oud icon, geen zin in nieuwe:)

Op maandag 11 juni 2001 22:15 schreef Brahman het volgende:
jah, hoe meer CPU load hoe sneller die heen en weer gaat :) word je naar een tijdje wel een beetje gek van als je er naar moet kijken, maar is ook wel erg kewl in het donker
leuk met }:O :P

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:47
Bij www.conrad.nl kan je kant en klare kitjes bestellen met zon knightrider effect.

• Interstice
  • Laatst online: 20-03 16:51

Interstice

Hallo?

Kewl wil ik ook had er ook al aan gedacht maar ik ben niet zo'n enorme soldeer held :? . Het laatste wat ik met ledjes aangesloten heb was een gemodde 5 inch bay met vier leds, maar die gingen alleen uit :(

Of wat dacht je van een relais aan de suspend stekker van je moederbord en dan een zwaailicht met toeter op het lichtnet >:) Als je dan in slaap valt tijdens een lan kunnen andere je wakker maken :P

Proud member of Tacopsclan [CLS]

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-11 13:25
Op maandag 11 juni 2001 22:42 schreef RaZoRhEaD het volgende:
Bij www.conrad.nl kan je kant en klare kitjes bestellen met zon knightrider effect.
Weet ik alles van, heb er zelf ook een :)

Alleen heeft die 10 LEDs en de originele RUNNING LIGHT van KITT heeft 8 lampen.

Zie verder KITT-topic hiero:
Nostalgie: KnightRider V8

En hier een plaatje uit dat topic, wat heel goed aanduidt wat topicstarter bedoelt :P

Afbeeldingslocatie: http://knightregistries.com/merchandise/kott.jpg

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:39

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Je linkje klopt niet, het is Nostalgie: KnightRider V8

:Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Topicstarter
Nog serieuze reacties ook! Ja, vet plaatje en bedankt voor dat schema he :D

• SEFje
  • Laatst online: 15:52
kan iemand dan eens laten zien hoe dat eruit ziet?

(op zijn kast ofzow :? )

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Misschien kun je wat elco's over de ledjes heen zetten.. Dan krijg je het effect dat de ledjes nog wat gaan 'nagloeien'..

Verwijderd

Topicstarter
Ja, daar zat ik nog een beetje mee, maar vertel es... Wat zijn elco's?

Verwijderd

ALs ze een beetje "nagloeien" dan heb je idd meer het kitt effect...

NU nog een manier om een soort Vu-meter te maken net zoals in die auto, als ie praat :)

Verwijderd

Ik heb die knightrider kit gezien van Conrad, nou het enige wat overeen komt is de lampjes zijn rood en ze gaan heen en weer.

dat nagloeien doen ze dus niet en ze zitten te ver uit elkaar voor het mooi

• Twynn
  • Laatst online: 24-11 16:08
Op dinsdag 12 juni 2001 14:11 schreef Vipertje het volgende:
Ja, daar zat ik nog een beetje mee, maar vertel es... Wat zijn elco's?
Elco's zijn electrolytische condensatoren.. (die ronde condensatoren, die ook vlak bij je proc op je mobo zitten)..

Ze werken als een soort batterijtje.. Ze slaan dus spanning op, en zodra de schakeling de led uitschakelt zullen ze nog wat spanning over de led laten staan zodat deze nog zal nabranden..

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
condensators???

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Verwijderd

Als ik mijn natuurkunde lessen begreep kunnen die dingen een beetje stroom opslaan om et later af te geven...

Verwijderd

Op maandag 11 juni 2001 22:55 schreef Interstice het volgende:
Of wat dacht je van een relais aan de suspend stekker van je moederbord en dan een zwaailicht met toeter op het lichtnet >:) Als je dan in slaap valt tijdens een lan kunnen andere je wakker maken :P
Das een goed id ik ga meteen aan de slag ik maak gelijk ook een emmer op m'n kast vast die tegelijk met die toeter omgekieperd wordt dan ben ik ook gelijk gedoucht :p

Verwijderd

Weet ook iemand wat voor waarde die condensators nodig hebben om een beetje goed te werken???

Viper

Verwijderd

ik zou wel scheel zijn :? ! maare waar op conrad.nl? heb 30min gezocht :( RYÛ@^&W&IW%&*(#^%& WAAR O WAAR???

Verwijderd

Bestnr. 197327-89

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

http://control.gsnu.ac.kr/~f007dan/cicuit/page5.htm

Op deze pagina staat dus dat 16 kanaals looplicht, staat er ook nog eentje met 10 kanalen...

en wat uitleg.. is wel makkelijk! :)

• kazz1980
  • Laatst online: 19-08 22:44

kazz1980

Goh... Ik hier?

Afbeeldingslocatie: http://image01.conrad.nl/pix/117/GX/117498G2.JPG
deze soms?. Is een lijl met loopfunctie. Maar je kunt ze natuurlijk ook naast elkaar monteren, niet waar?

Ledpijl met looplichtfunctie. Te vinden bij bouwpaketten lichteffecten (Vul maar LED in bij search)zie je t vanzelf

hier stond iets interessants, maar het is even weg...

Verwijderd

Nee, ik weet 100% zeker dat het dat artikelnummer is wat ik aangewezen heb, er staat welliswaar niets meer bij over Knight Rider, maar dat was vroeger wel.

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Als je dan meteen ff zoiets maakt om aan je speakers te hangen...

(Aflevering van gisteravond met KARR)

Afbeeldingslocatie: http://petuhr.pozorjed.com:1025/karr1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://petuhr.pozorjed.com:1025/karr2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://petuhr.pozorjed.com:1025/karr3.jpg

• Doekoeman
  • Laatst online: 19-03 16:34
Michael Knight in Knight Rider.
Alleen de naam al.
Wel cool dat ervoor de A-team komt.
Ik vind de afleveringen van dhr. Hasselhof toch iets toffer dan die van Hannibal en kornuiten.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef Doekoeman het volgende:
Alleen de naam al.
Ik vind de afleveringen van dhr. Hasselhof toch iets toffer dan die van Hannibal en kornuiten.
:( hee geen negatieve opmerkingen over die shows he.... ;)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 10:03 schreef Petuhr het volgende:
Als je dan meteen ff zoiets maakt om aan je speakers te hangen...

(Aflevering van gisteravond met KARR)

[afbeelding]

He petuhr heb je ook een schema van dit effect? Is wel gaaf. Of is het een pakketje bij conrad ofzo? Graag meer info.

[afbeelding]

[afbeelding]

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 23:10
Op donderdag 14 juni 2001 20:22 schreef Viper3.5 het volgende:

[..]
Je moet leren quoten. NA de [/qu ote] wat gaan lullen. anders ziettut er raar uit.

Maar, dit zou je zelf kunnen maken met van die ELCO's dus. "gewoon" zo'n looplicht met elco's ertussen. En dan 3 naast elkaar.
* Mithrandir denkt dat het wel een :r karwij is om zoiets te maken...

Verbouwing

Verwijderd

Ja sorry van dat haastige getypt. had haast. Moest eten. ( Vader stond te flippen onderaan de trap ) Maar inderdaar een paar elco`s ertussen. Okee. Thanx.

Even zo maar tussendoor weet iemand wat voor waarde elco`s ik moet hebben?

Thanx Viper

Verwijderd

Ik heb al een goeie gevonde. 1500 Micro Fahrad !!! Perfect.

• Petuhr

Petuhr

FreeBSD

Op donderdag 14 juni 2001 20:22 schreef Viper3.5 het volgende:
He petuhr heb je ook een schema van dit effect? Is wel gaaf. Of is het een pakketje bij conrad ofzo? Graag meer info.
Nope.. dit zijn de screenshots van KARR zelf...

hmm misschien een idee om zelf ff te designen! :)

zal es kijken volgende week ofzo.. dan is school weer afgelopen! :)

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

Flotter

Pelipper!

Die Knightrider-led-pakketjes hebben allemaal 6 of 10 ledjes, heeft iemand misschien een schema om'm met 8 ledjes te maken?

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-07 09:51

HENNEP

Just Someone

Op woensdag 27 juni 2001 15:29 schreef Flotter het volgende:
Die Knightrider-led-pakketjes hebben allemaal 6 of 10 ledjes, heeft iemand misschien een schema om'm met 8 ledjes te maken?
Ik zou zeggen: Koop dat setje bij conrad bestelnummer : 197327-89 30piek en knip gewoon 2 ledjes ervan af ;)

Dan heb je er ook 8 .hoe het zit met die dod aansluitingen weet ik ook niet. :)

Verwijderd

Uhm het kan aan mij liggen hoor, maar ik had eerder vandaag een bericht gepost, maar die is nu weg hier!? maar goed, nog maar een keer dan..Kan iemand mij helpen aan Knight Rider afleveringen!? Te koop, of ergens een site ofzo?! bedankt..

Verwijderd

Heel simpel, loop naar de winkel (buurtsuper or whatever) koop voor 1 piek een gids en voila, daar staan alle afleveringen, klaar om op je videoband te gaan...

Verwijderd

Op woensdag 27 juni 2001 16:50 schreef Remco292 het volgende:
Uhm het kan aan mij liggen hoor, maar ik had eerder vandaag een bericht gepost, maar die is nu weg hier!? maar goed, nog maar een keer dan..Kan iemand mij helpen aan Knight Rider afleveringen!? Te koop, of ergens een site ofzo?! bedankt..
Bij dividence.nl kun je nu een dvd bestellen met afleveringen van Knight Rider, is wel de UK-versie, dus geen ondertiteling, maarja, zo moeilijk is het nou ook weer niet om te verstaan en te begrijpen ;)

• Flotter

Flotter

Pelipper!

Op woensdag 27 juni 2001 15:41 schreef HENNEP het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: Koop dat setje bij conrad bestelnummer : 197327-89 30piek en knip gewoon 2 ledjes ervan af ;)

Dan heb je er ook 8 .hoe het zit met die dod aansluitingen weet ik ook niet. :)
Da's niet cool, dan krijg je een pause als ie bij die 2 afgeknipte ledjes komt :(

14-led's looplichtje is trouwens ook goed.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-11 19:33

Diamon

The Weird One

Op donderdag 14 juni 2001 11:05 schreef Doekoeman het volgende:
Alleen de naam al.
Heeeee, Don't f#ck with B.A Baracus.

Yea, that's right, and don't f#ck with my dog Billy.

Shut up you fool, there is no dog.
And I dont want to see that dog in my van.

Wisten jullie dat de volledige naam van Mr T. "Laurence Terro" is.

And The Only One

• UDuckling5
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Kun je ook zo'n looplicht maken ZONDER IC's?
met een of twee transistors? (dus niet met net zoveel tot je toch weer een gigantische IC hebt gemaakt...)

Flap

Verwijderd

Is er dan niemand die een goede site weet met afleveringen van Knight Rider? ik zoek namelijk 1 aflevering!!! Al vast bedankt!

• Demo
  • Laatst online: 21-11 11:28

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 24 juli 2001 22:08 schreef UDuckling5 het volgende:
Kun je ook zo'n looplicht maken ZONDER IC's?
met een of twee transistors? (dus niet met net zoveel tot je toch weer een gigantische IC hebt gemaakt...)
Denk je dat iedereen het met IC's zou doen als het met 2 torren kon? Nou dan! |:(
Op dinsdag 07 augustus 2001 14:08 schreef Remco292 het volgende:
Is er dan niemand die een goede site weet met afleveringen van Knight Rider? ik zoek namelijk 1 aflevering!!! Al vast bedankt!
Dat is warez request, dat mag niet (van mij wel hoor, maar van de modjes niet ;) )

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Hee, als jullie zulke lichtjes willen hebben... moet je een Lexmark Marknet print servertje installeren... die van mij gaat de hele tijd van links naar rechts naar links enz.. Kun je gewoon op je kast plakken... >:)

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Ga ik een weekje op vakantie... is Knight Rider van de buis!!!

!!!!!!!!!!!!KUT V8!!!!!!!!

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op maandag 11 juni 2001 22:08 schreef Vipertje het volgende:Misschien klinkt het een beetje gaar, maar als je eens knight rider hebt gekekn is het echt heel cool :D
Hmm...

hoe oud was ik ook al weer toen ik voor het eerst Knight Rider in z'n Knights Industrials Two Thousand (KITT) op de TV heb gezien.... Da's lang geleden! David Haselhof was toen nog niet eens bekend.... (Tja, Baywatch bestond toen nog niet :) ).. Hmm, Knight rider stamt uit 1982 en eindigde in 1986. Zeg dat het twee jaar later uitkwam in Nederland... Nou, ik was dus rond de 11 jaar. En ik moet zeggen dat ik die serie geweldig vond. (net als BattleStar Galectica, Buck Rogers, The A Team...)

Laats heb ik op 'serieclub' (een of andere vage franse zender op de sateliet die alleen series uitzend) 'n aflevering gezien. Om te huilen.... Echt, dat ik dat ooit leuk heb gevonden.... Maar ja, ik was toen nog jong :)

Toch cool 9-) zo'n mod! Succes!

* Ralph Smeets voelt zich soms 'n ouwe lul met z'n 28 jaar...

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• Ralph Smeets
  • Laatst online: 10:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

Op vrijdag 29 juni 2001 00:18 schreef Diamon het volgende:

[..]

Heeeee, Don't f#ck with B.A Baracus.

Yea, that's right, and don't f#ck with my dog Billy.

Shut up you fool, there is no dog.
And I dont want to see that dog in my van.

Wisten jullie dat de volledige naam van Mr T. "Laurence Terro" is.
Ahhh, die goede ouwe tijd! Tja, 20 jaar geleden swapte ik geen PokeMon kaarten maar A-Team kaarten. Dat was pas 8-)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

• NightOwlNL
  • Laatst online: 02-10 21:19
geef mij maar knight rider, met kitt:) en ateam samen

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 11:11

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 07 augustus 2001 15:35 schreef Demoniac het volgende:
[..]

Dat is warez request, dat mag niet (van mij wel hoor, maar van de modjes niet ;) )
[knipoog]
Hij wil gewoon per crditcard betalen, en dan met een code die hij dan per mail krijgt toegstuurt kan hij de afleveringen downloaden :) op Mpeg2-formaat wel te verstaan
[/knipoog]

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
Op dinsdag 07 augustus 2001 21:14 schreef MR_WAZOO het volgende:
geef mij maar knight rider, met kitt:) en ateam samen
zo het niet mogelijk zijn om the a-team in KITT te proppuh ;)

Verwijderd

Nu we toch met ledjes in de weer zijn:
Ik ben vanplan om een VU meter in mijn kast te bouwen. Het is een InWinn kast, daar zitten allemaal ronde gaatjes (45!) onder in,
in middels al helemaal vol gepropt met rode, gele en groene leds.
Printje is in de bouw, maar waar sluit ik hem aan in de live drive 2 :?

• BrZ
  • Laatst online: 13:58

BrZ

Op woensdag 27 juni 2001 15:29 schreef Flotter het volgende:
Hmm... dat eerste schema in dit topic is voor 16... daar zou hij wel redelijk eenvoudig mee te maken moeten zijn...

(je kan bv elke 2 uitgangen aan 1 LEDje kunnen knopen, dan werkt het iig als je verder niets aan het schema wilt aanpassen...)

• Destruction
  • Laatst online: 20:31

Destruction

(ex-)Automonteur

Op dinsdag 07 augustus 2001 16:28 schreef Tampie2000 het volgende:
Ga ik een weekje op vakantie... is Knight Rider van de buis!!!

!!!!!!!!!!!!KUT V8!!!!!!!!
Inderdaad :(

had liever The A Team eraf dan Knight Rider.... :(

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

Verwijderd

Ik weet iemand die dit heeft en ik heb er een filmpje van als je icq of msn hebt dan stuur ik het wel effe ! :9

• Flotter

Flotter

Pelipper!

Op woensdag 08 augustus 2001 02:46 schreef BrZ het volgende:

[..]

Hmm... dat eerste schema in dit topic is voor 16... daar zou hij wel redelijk eenvoudig mee te maken moeten zijn...

(je kan bv elke 2 uitgangen aan 1 LEDje kunnen knopen, dan werkt het iig als je verder niets aan het schema wilt aanpassen...)
Is een idee, alleen blijven het eerste en laatste ledje 2 x zo lang branden... ('t is ook nooit goed ;))

edit:

Ik moet es leren lezen (en nadenken). Maar dan nog zouden het eerste en laatste ledje 1.5x zo lang branden als de rest. Ik denk (:?) dat ik gewoon maar es zo'n ic moet kopen en er mee gan prutsen. iig bedankt voor het idee.

Ik heb trouwens gehoord dat er een nieuwe serie gemaakt wordt van Knight Rider, Super Knight Rider 3000! Ik hoop alleen dat de serie beter wordt dan de titel...

• BrZ
  • Laatst online: 13:58

BrZ

Op woensdag 08 augustus 2001 14:39 schreef Flotter het volgende:
Is een idee, alleen blijven het eerste en laatste ledje 2 x zo lang branden... ('t is ook nooit goed ;))
1,5x zo lang maar hoor ;)

• NightOwlNL
  • Laatst online: 02-10 21:19
als er iemand nou es da ding bouwt... dan bouw ik em later ook:)

• Tusk
  • Laatst online: 12:56

Tusk

Sticky Bomb likes you!

is geen idee meer
is al veeeel vaker aan bod geweest

*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains

• bugs
  • Laatst online: 18-06-2024

bugs

www.bugs.nl

Het makkelijkste is zo'n bouwpaketje van velleman of de conrad. Dat schema aan het begin van deze thread is erg makkelijk om te bouwen naar een 8 led versie.
http://www.ics21.com/Davidw/krtheme.wav

Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Op woensdag 13 juni 2001 23:58 schreef Bill_Gatjes het volgende:

[..]

ik zou wel scheel zijn :? ! maare waar op conrad.nl? heb 30min gezocht :( RYÛ@^&W&IW%&*(#^%& WAAR O WAAR???
Dan heb je niet goed gekeken :o ik had hem in 1 min en ik kwam er nooit :D

http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/index.cgi
hier moet je dan zijn ;)

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20-11 22:14
ga gewoon naar www.conrad.nl en zoek naar artikel 197327. dan krijg je een 10-kanaals looplicht.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:27

ThaHandy

Discovery Channel

hiero..een elektronicaproject van school

#####################
KITTSCANNER 8 kanaals
#####################

kan schema niet vinden BOEHOE :(
Afbeeldingslocatie: http://www.geocities.com/handyman1818/kitt.jpg
[afbeelding]
(ff copy/paste)
printje en een 3e remlicht (aangepast,3 leds/kanaal)
en werkt PERFECT!!!
ennu van die elko's ej daar had ik nie aan gedacht :)....k dan

• Diamon
  • Laatst online: 09-11 19:33

Diamon

The Weird One

Je moet bij http://geocities.com/handyman1818/kitt.jpg effe http:// weg halen in IE en dan op enter rammen klik hier voor foto.

Wil dat schema wel hebben ja.

And The Only One

• sebastius
  • Laatst online: 19:16

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je kunt het natuurlijk ook met een micro-controllertje maken (zie elektuur zomernummer voor ééntje met 6 leds.) Echt miniatuur. Zie bladzijde 116.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01:27

ThaHandy

Discovery Channel

Op donderdag 09 augustus 2001 20:10 schreef Diamon het volgende:

Wil dat schema wel hebben ja.
jah....ik had em graag willen inscannen enzo
et ik ook al een tydje geleden....zoek zoek
:)

Verwijderd

Ik wil dit ook hebben maar dan voor mijn HDD activity indicator.

Maar dan wil ik natuurlijk niet dat ie gaat knipperen.
Zit ik goed als ik een "LED constante voedingsspanning"
(conrad.nl artikel 196010) tussen mijn Power supply en het looplichtje (conrad.nl artikel 197327) in doe ?

Of ben ik nu helemaal aan het hallucineren ?!

edit:
Ik probeer het gewoon, zo duur is het niet....tenzij ik de boel opblaas

Verwijderd

tja ja hallo all hier nog mensen zijn die kitt echt aan het maken zijn. :)
ik maak de orginele kitt scanner's kwa licht effect dan het nagloeien.
en dat komt door de hallogeen lampjes die er in moeten 12v 55w.
maak ook de kitt en bumpers / en dash stuur en de rest.
en een lol strak's. :)

mooi foto ik herken hem lol.

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 06:29
Ralph Smeets schreef op 07 augustus 2001 @ 17:07:
[...]...hoe oud was ik ook al weer toen ik voor het eerst Knight Rider in z'n Knights Industrials Two Thousand (KITT) op de TV heb gezien
Hoho..het is de Knight Industries Two Thousand, niet Knights Industrials.... zie ook de Knight Rider FAQ ;)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Leuke kick van een twee-en-een-half jaar oud topic. :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-11 06:29
ja, het moest er even uit , sorry :)
Het begon al met "kennen jullie KITT nog....?" Alle bejaarden hier (mijzelf incluis) moeten omhoog gesprongen zijn :D

ach...in een volgend leven lach je er om!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-10 08:25

shag-me

-n0n3-

ik heb hier nog een kit (lol :P) liggen, met daarin een printje en een beschrijving etc.. inclusief ledjes en andere componenten.. komt nog uit de winkel van me pa
edit, voor een knightrider looplicht.. kheb al een keertje eerder zo'n ding gemaakt, die had ik op me fiets.. :P

[ Voor 27% gewijzigd door shag-me op 21-08-2004 12:59 ]

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Verwijderd

Ik snap niet helemaal waarom deze oude koe uit de sloot getrokken is :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.