-
[ Voor 100% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:58 ]
[ Voor 0% gewijzigd door Dirk op 24-08-2021 23:46 . Reden: Nickchange ]
Knutsel'n met technologie -- Car Fanatic -- Football shirt collector --
Verwijderd
Let wel: Deze telefoon heeft Blackberry OS. Ik weet niet wat je broertje voor eisen heeft aan het besturingssysteem?Verwijderd schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:27:
1GB is het minimale wat je nodig hebt.
2GB is beter.
Deze telefoon heeft 2GB
pricewatch: BlackBerry Z10 Zwart
En hij kost ~160 euro na 50 euro Cash-Back.
[Actie] 50euro cashback op de BlackBerry Q5, Q10, Z10 of Z30
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Moet je altijd wel redelijk vroeg bij zijnOgWok schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:35:
Of de Wolfgang as. zaterdag bij Aldi € 129,-- : klik
[ Voor 15% gewijzigd door Momentumlol op 27-08-2014 16:48 ]
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ik zou toch liever een 2gb hebben en een andere OS dan 512mb op WindowsArthur-M. schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:58:
Met dit budget zal ik een Nokia Lumia nemen. Windows Phone werkt namelijk veel vloeiender en sneller op tragere hardware. Een Nokia Lumia 630 is bijvoorbeeld een prima ding. pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart
Ervaring met de support van de smartphones van Aldi? Laat het ons wetenPetervanakelyen schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:52:
Ik denk ook meteen aan de Moto G. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en betere support dan de smartphones van Aldi
MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
[ Voor 123% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:58 ]
Dit. Naar eigen ervaring kan ik zeggen dat mensen die op zoek zijn naar een smartphone prima uit kunnen met een Windows Phone. Het besturingssysteem draait vloeiend op lage specs wat weer scheelt in de uiteindelijke kosten.Arthur-M. schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:58:
Met dit budget zal ik een Nokia Lumia nemen. Windows Phone werkt namelijk veel vloeiender en sneller op tragere hardware. Een Nokia Lumia 630 is bijvoorbeeld een prima ding. pricewatch: Nokia Lumia 630 Zwart
Verwijderd
De S4plus, scoort >30% beter in de meeste benchmarks. De s400, bestaat uit 4 'zeer lichte' processorkernen.Murtown schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 16:57:
hmm, dus even als conclusie,
de Moto G is de beste android,
en de BlackBerry Z10 Zwart is de beste smartphone mits hij niet per se android wilt?
en Moto G is quadcore 1gb Ram
Z10 is Dualcore 2Gb Ram,
wlke zou dan sneller zijn?
Correct, maar er zitten toch nog enkele limitaties aan. Heb zelf een BB Q10 en Snap werkt goed, maar apps die de Play Services gebruiken (zoals de YouTube app, Ingress) en betaalde apps werken niet. Sommige hebben een native equivalent in de BlackBerry App Store, andere dan weer niet.Verwijderd schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 18:11:
[...]
Als je ook vrijwel alle android apps wilt spelen op de z10 moet je eerst snap downloaden, voor toegang tot alle apps in de playstore.
DitTMPJ schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 17:01:
[...]
Dit. Naar eigen ervaring kan ik zeggen dat mensen die op zoek zijn naar een smartphone prima uit kunnen met een Windows Phone. Het besturingssysteem draait vloeiend op lage specs wat weer scheelt in de uiteindelijke kosten.
People as things, that’s where it starts.
+1 ... Echt Bang for BucksVasZaitsev schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 19:14:
[...]
Dit![]()
Lowbudget, dan zou ik echt niet naar Android kijken, maar naar Lumia 630 in dit geval. Heerlijk smooth en krijgt nog wel de nodige updates de komende tijd.
512MB RAM is een probleem voor android, maar niet voor WP. 99% van de apps draait gewoon op 512mb.
People as things, that’s where it starts.
Dat is maar net wat je het belangrijkst vind. Aangezien de gebruiker al Android gewend is, ligt overstappen op WP niet direct voor de hand. Ook ligt het maar net aan je persoonlijke voorkeur.VasZaitsev schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:21:
Persoonlijk vind ik de lage Lumia's, de 520 en 620 heb ik ervaring mee, wat lekkerder, smoother, draaien dan de Moto E, maar ik vind WP zelf ook een veel fijner OS dan Android.
Mijn bullshit-detector gaat wel erg vaak af bij het lezen van deze post.Trishul schreef op donderdag 28 augustus 2014 @ 23:17:
Nou, in deze prijsklasse moet men zeker niet de moto e afschrijven, met zn superieure scherm (zowel helderheid als resolutie) ten opzichte van de lumia's. Die moto draait gewoon alle Android apps, omdat ie Android 4.4.4 draait en 1gb ram heeft. Enig compromis is de cpu, maar goed, hij doet zn werk. Zolang je geen snapdragon 8xx gewend bent is er niet zoveel aan de hand.
Ter vergelijking, de Nokia's hebben rond de 400 NITS,Too bad the screen registered a low 275 nits (241 lux) on our light meter. That's far lower than the smartphone category average of 340 nits, as well as the Moto G's score of 352 nits - See more at: http://www.laptopmag.com/...to-e#sthash.JMgV4BqR.dpuf
Ik denk dat je in deze prijsklasse om de motorola heen moet lopen moet kiezen tussen het Nokia met het MS os of als je alleen op de batterijtijd een compromis wilt sluiten, dan ~10 euro meer uit moet geven.In het dagelijks gebruik is het het effect van die relatief trage hardware merkbaar. Animaties schokken soms, scrollen door lange lijsten gaat lang niet altijd vloeiend en apps starten duurt soms even. Review Tweakers.net
| live and give like no one else |
Als je de 170 euro 3G versie neemt, en tegenover de Z10 zet heb je deze vergelijking.MarcoC schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:21:
Moto G is veruit de beste keus.
[ Voor 9% gewijzigd door 3x3 op 29-08-2014 10:30 ]
| live and give like no one else |
Dan kan je beginnen met wegstrepen. Kijk naar de zaken die je belangrijk vindt; dat kan bijvoorbeeld zijn:Murtown schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 15:13:
egt jammer dat er altijd meerdere keuzes blijven en nooit iedereen eens gelijkgestemd kan zijn
zo hebben we nu de Moto G 3G en de Moto G 4G en de Z10.
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:58 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Dreamvoid op 21-09-2014 17:01 ]
[ Voor 99% gewijzigd door Murtown op 07-01-2021 14:58 ]
Op een telefoon met een abonnement kan je geen prepaidtegoed zetten. Je kan wel aangeven dat je geen belbundel wilt, maar dan vallen al je minuten in het buitenbundel tarief. Bij tele2 kost een minuut bellen buiten de bundel 25 cent per minuut. Dus het is handig om te zien wat het verschil in kosten is met en zonder belbundel. Is het bijvoorbeeld 5 euro, dan kan moet je bij jezelf nagaan of je minder dan 20 minuten belt per maand.Murtown schreef op maandag 22 september 2014 @ 19:27:
hmm,
ook vroeg ik me af,
als ik bijv. dit abonnement zou nemen:
https://www.gsmwijzer.nl/...d=1241&sms=&speed=&voice=
en ik geef aan geen belbundel, kan je er dan evengoed prepaid beltegoed opzetten?
of als je dan toch wilt bellen is dit dan extra duur en wordt dit per maand berekend?
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq