Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en internetten zijn de 2 dingen die ik het meest doe. daarnaast maak ik soms wel eens Videos en photoshop ik ook wel eens wat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag max 900 euro kosten, ietsje meer maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste keer dat ik een systeem samenstel dus heb nog niets om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goed internet en grafische kaart zijn een must have ook houdt ik van snel opstarten en afsluiten dus dat is ook een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil niets van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat mijn pc snel is daarom heb ik er een ssd bijgedaan. LET OP! : De Producten Moeten Te Vinden Zijn Bij MyCom.nl want daar laat ik mijn pc Bouwen. Ook wil ik nog een optischedrive erin voor cd`s en backups
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Hier is mijn lijstje laat me weten wat jullie ervan denken en of dit wel kan niet te kleine behuizing enzo en/of dit kan er niet in. heb de product prijsen veranderd naar de prijzen van MyCom.nl want hier is alles goedkoper enzo
Gamen en internetten zijn de 2 dingen die ik het meest doe. daarnaast maak ik soms wel eens Videos en photoshop ik ook wel eens wat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag max 900 euro kosten, ietsje meer maakt niet uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Dit is mijn eerste keer dat ik een systeem samenstel dus heb nog niets om mee te nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goed internet en grafische kaart zijn een must have ook houdt ik van snel opstarten en afsluiten dus dat is ook een must.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil niets van AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dat mijn pc snel is daarom heb ik er een ssd bijgedaan. LET OP! : De Producten Moeten Te Vinden Zijn Bij MyCom.nl want daar laat ik mijn pc Bouwen. Ook wil ik nog een optischedrive erin voor cd`s en backups
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken
Hier is mijn lijstje laat me weten wat jullie ervan denken en of dit wel kan niet te kleine behuizing enzo en/of dit kan er niet in. heb de product prijsen veranderd naar de prijzen van MyCom.nl want hier is alles goedkoper enzo
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus PCE-N15 | € 23,- | € 23,- |
| 1 | CM Storm Enforcer | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Cooler Master B600 | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 185,- | € 185,- |
| 1 | ICIDU Value DDR3,1333-8GB KIT | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 174,- | € 174,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING | € 138,- | € 138,- |
| 1 | MSI Z87-G45 Gaming | € 117,- | € 117,- |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 40,- | € 40,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 49,- | € 49,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 902,- | |