Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Prijsindicatie laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-11 08:21
Beste Tweakers,

Ik heb een Surface pro 3 besteld, en ben van plan mijn huidige laptop dan te verkopen.
Ik heb privé al een aantal mensen die interesse hebben, maar ik wil ze niet afzetten of juist teveel matsen.
Daarom de vraag of jullie een indicatie kunnen geven van wat mijn huidige laptop op dit moment waard is.

Het gaat om deze machine: pricewatch: Lenovo IdeaPad Y580-M772CMH

Hij ziet er nog netjes uit, met enkel wat kleine krasjes op de behuizing door normaal gebruik. De laptop zelf werkt nog helemaal prima. De laptop is in september 2 jaar oud. De accu is ondanks de leeftijd nog goed voor vier uur werken (was 6). Hij was toen ik hem kocht erg scherp geprijsd, maar ik heb niet helemaal helder in welke prijsklasse ik nu moet denken. Op Ebay zie ik ze voor 600-800 dollar staan, dus ik dacht zelf aan 500-550 euro. Is dit een beetje realistisch?

Alvast bedankt voor de reacties.

[ Voor 3% gewijzigd door iAdema op 26-08-2014 16:48 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Pak Howto: prijsbepaling (oude) hardware er eens bij, daar staan een boel tips in om de waarde te bepalen.

• iAdema
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-11 08:21
TERW_DAN schreef op dinsdag 26 augustus 2014 @ 16:46:
Pak Howto: prijsbepaling (oude) hardware er eens bij, daar staan een boel tips in om de waarde te bepalen.
Ah, naar zoiets was ik op zoek. Wist niet helemaal waar ik moest zoeken. Ik ga er even naar kijken.

Dank!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-11 15:31

Bolletje

Moderator Harde Waren
TERW_DAN heeft je al op de goede weg geholpen. Verder is slim om te kijken in Vraag en Aanbod naar wat gangbare prijzen zijn.

Waardebepalingen mogen niet op het forum, vandaar dat ik je topic sluit.

Dit topic is gesloten.