DM's doorzoeken op inhoud en namen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het hoogst op mijn verlanglijstje staat de mogelijkheid om DM's te doorzoeken op inhoud en namen.

Aangezien ik zelf vaak als eerste een (V&A) DM conversatie start is een dergelijke functie erg welkom.

Deze feature wens is (ook) al eerder geuit door anderen maar destijds stond het niet op de planning.

Wellicht zijn er meer mensen die een dergelijke zoekfunctie graag zouden zien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Er zijn al wat verzoeken geweest voor een zoekfunctie voor DM's, maar is nooit wat van gekomen. :/

http://gathering.tweakers...ekoFSSmpwZnVqUqWRkaGNQCAA

Zoeken in je DM
Misha schreef op maandag 17 februari 2014 @ 09:23:
Wat Raven zegt. We hebben voornemens geen plannen om een search functionaliteit voor de DM's toe te voegen :)
edit: Dat had je dus al gelezen lees ik net :P

Mogelijk alternatief: Alle members van DM-threads op list_discussions weergeven
Helaas is daar nog niet door devvers op gereageerd.

[ Voor 83% gewijzigd door Raven op 26-08-2014 15:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had idd o.a. van jou een draadje gevonden.

Die list_discussions zou ik niet zo snel weten hoe dat er ongeveer uit zou moeten zien.

Wanneer standaard diegene waarmee je DM's uitwisseld als eerste in de lijst staat zou dat al veel schelen.
Dat ik zelf deel uitmaak van de DM conversatie weet ik immers wel...... (Duh.....).

Ipv:

Starter

trm0001
trm0001
trm0001
etc.

Zie ik dus liever:

DM met:

Nick0001
Nick0002
Nick0003
etc.

Wie de conversatie is gestart kun je altijd terug zien als bovenste in het draadje.

Met wie je DM's uitwisseld blijkt helemaal niet wanneer je vnl zelf als eerste start.

Dit heb ik altijd al waardeloos gevonden icm met het niet kunnen doorzoeken van DM's ben je zo 1 a 2 uurtjes kwijt met het vinden van persoon X met wie je ooit DM's hebt uitgewisseld over onderwerp Y.

Zoals gezegd in het nieuwstopic heb ik hier best wel een Coffeine donatie voor over :9 8)