Alle members van DM-threads op list_discussions weergeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Topicstarter
Het komt nog wel eens voor dat ik op zoek ben naar een DM-thread. De enige mogelijkheid om op list_discussions te zoeken is dmv ?limit=999 en CTRL+F.

Nou zou ik graag willen CTRL+F'en op de members van een DM-thread, voor als ik de titel niet meer weet, maar dat gaat nogal lastig omdat alleen de starter van de thread wordt weergegeven.

Featreq: Zou het mogelijk zijn om alle members van een DM-thread op list_discussions weer te kunnen geven? In het geval van epicDMthread zal dat gezien het aantal wat lastig gaan :+ , maar over het algemeen zijn er max 10 members toch? Dat vereist niet zo heel veel ruimte.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 03-04-2014 11:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Raven schreef op donderdag 03 april 2014 @ 10:47:
Het komt nog wel eens voor dat ik op zoek ben naar een DM-thread. De enige mogelijkheid om op list_discussions te zoeken is dmv ?limit=999 en CTRL+F.

Nou zou ik graag willen CTRL+F'en op de members van een DM-thread, voor als ik de titel niet meer weet, maar dat gaat nogal lastig omdat alleen de starter van de thread wordt weergegeven.

Featreq: Zou het mogelijk zijn om alle members van een DM-thread op list_discussions weer te kunnen geven? In het geval van epicDMthread zal dat gezien het aantal wat lastig gaan :+ , maar over het algemeen zijn er max 10 members toch? Dat vereist niet zo heel veel ruimte.
Zeker, momenteel staat er alleen de starter. Aangezien ik zelf vaak de starter ben :| zou mij dit dus zeer goed uitkomen.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!