Ik heb een praktisch probleem, waar een hele simpele oplossing voor moet zijn, alleen kan ik het niet vinden 
Ik heb dus de volgende 'hardware':

Als ik mijn statief wil gebruiken moet ik elke keer de riem losmaken, en de Quick release plate van Manfrotto vastmaken aan mijn camera..

Daarna wil ik weer weglopen, en dan moet ik het spul weer omwisselen.
Super irritant dus
De draagriem is heel fijn, en wil ik blijven gebruiken. Voordat ik de riem had zat de quick release plate gewoon altijd in de camera, maar dat kan nu dus niet
Nou moet dit volgens mij vrij simpel op te lossen zijn door een soort ijzeren plaat onderin je camera te schroeven, en die plaat heeft dan weer twee schroefgaten waar ik dus beide in kan aansluiten.
Ik heb flink gezocht, maar kan niks vinden.
iemand anders een zelfde probleem, en een goede oplossing gevonden?
Dank alvast!
Ik heb dus de volgende 'hardware':
- Canon EOS camera
- Manfrotto statief
- Blackrapid rs-7 draagriem

Als ik mijn statief wil gebruiken moet ik elke keer de riem losmaken, en de Quick release plate van Manfrotto vastmaken aan mijn camera..

Daarna wil ik weer weglopen, en dan moet ik het spul weer omwisselen.
Super irritant dus
De draagriem is heel fijn, en wil ik blijven gebruiken. Voordat ik de riem had zat de quick release plate gewoon altijd in de camera, maar dat kan nu dus niet
Nou moet dit volgens mij vrij simpel op te lossen zijn door een soort ijzeren plaat onderin je camera te schroeven, en die plaat heeft dan weer twee schroefgaten waar ik dus beide in kan aansluiten.
Ik heb flink gezocht, maar kan niks vinden.
iemand anders een zelfde probleem, en een goede oplossing gevonden?
Dank alvast!