Even grommen en zeuren over mijn oude MacBook uit 2007. De oorspronkelijke batterij heeft er uiteindelijk de brui aan gegeven. Wilde niet meer opladen. Die had zo'n 1000 cycles achter de rug dus het zij hem vergeven. Ik heb voor een schofterig bedrag een oorspronkelijke Apple-accu ter vervanging gekocht en die zit nu na 204 cycles nog op een maximum van 73% van de capaciteit (aldus coconutBattery).
De vorige ging veel langer mee en gaf me ook behoorlijk wat werktijd. Deze is na 1,5 uur wel weer zowat leeg. Nu weet ik niet of deze nieuwe slecht presteert of dat de vorige een groot geluk was...
Iemand een idee hierover?
N.B. Ik realiseer me ook dat dit een oud beestje is maar hij doet het verder nog lekker. Ik zou het nog willen volhouden tot de Broadwells ergens in 2015 langskomen.
De vorige ging veel langer mee en gaf me ook behoorlijk wat werktijd. Deze is na 1,5 uur wel weer zowat leeg. Nu weet ik niet of deze nieuwe slecht presteert of dat de vorige een groot geluk was...

N.B. Ik realiseer me ook dat dit een oud beestje is maar hij doet het verder nog lekker. Ik zou het nog willen volhouden tot de Broadwells ergens in 2015 langskomen.