Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Extra kolom in productoverzicht

Pagina: 1
Acties:

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-11 20:28
Bij deze heb ik een suggestie voor de Pricewatch. Ik weet niet of het al eerder voorgesteld is, maar ik kan het in ieder geval niet vinden.

Het lijkt me handig om het mogelijk te maken om kolommen toe te kunnen voegen in het productoverzicht. Nu is dit aantal kolommen slechts 2. Als ik bijvoorbeeld naar het productoverzicht van de categorie processors ga, zie ik standaard de twee kolommen snelheid en turbo frequentie. Ik merk dat ik er behoefte aan heb om meer informatie tegelijkertijd te zien zonder de vergelijkfunctie te gebruiken. Deze functie is namelijk niet geschikt om door een grotere hoeveelheid producten te scrollen. Dus via een button een extra kolom tevoorschijn laten springen waar vervolgens op dezelfde manier een producteigenschap geselecteerd kan worden. En hier kan dan ook weer op gesorteerd worden. Voor de programmeurs van Tweakers lijkt het me prima te doen, er moet eigenlijk alleen een scriptje gemaakt worden waarmee kolommen tevoorschijn getoverd kunnen worden. Tevens beïnvloedt het de eenvoud van de Pricewatch niet.

Ik hoop dat er meer mensen zijn die hier wel wat in zien. :)

[ Voor 9% gewijzigd door JoepD op 20-08-2014 23:36 ]

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:16
En nog een idee, maak het aantal te vergelijken producten wat tegelijk in beeld is variabel aan de schermbreedte. Nu staan er max 3 in beeld en moet je voor de rest scrollen, ongeacht de resterende scherm ruimte.

• JoepD
Bedankt voor de reactie, jopie. :)

Ik heb mijn Paint-skills aan het werk gezet om even een idee te geven hoe het er uit kan zien:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/5xpcuw.jpg

En als er op de button geklikt is:

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/rr44de.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door JoepD op 21-08-2014 00:02 ]

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-10 14:00
Bedankt voor de feedback, ik zal het voorleggen aan onze product manager.

-

Op verzoek verplaatst naar Mooie Features

[ Voor 25% gewijzigd door Euphanasia op 21-08-2014 11:09 ]

Welcome to the League of Draven

• JoepD
Bedankt, ik ben benieuwd wat ze er bij Tweakers van vinden.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:55

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

De layout biedt geen ruimte om een extra speckolom weer te geven. De kolom met de productbeoordeling of prijs zou moeten wijken of de productnaam en specline worden zo smal dat producten niet meer van elkaar onderscheiden kunnen worden.

• maartenvdezz
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-07 15:08
Is het niet mogelijk dat de tabel gewoon wat breder word op het moment dat je een kolom toevoegt? Ik mis de functie erg, omdat je nu bijvoorbeeld niet CPU, RAM, SSD/HDD en GPU kan vergelijken zonder dat je een uitgebreid overzicht laat zien via de "vergelijken" functie.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Deze draad is iets recenter: Terugkeer van de derde kolom.

[ Voor 21% gewijzigd door .oisyn op 22-01-2015 17:58 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:02

rob_erwt

What does this button do?

Lijkt me handiger om het centraal te houden idd. Dus deze gaat naar het archief en updates mogen/komen in het topic dat .oisyn noemt.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1