Terugkeer van de derde kolom.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Vroeger hadden we 3 kolommen waar we konden selecteren welke informatie werd weer gegeven.

Die derde kolom is vervangen door imho vaak nuteloze review kolom.

Kunnen we die derde kolom niet terug brengen en de reviews een keuze maken?

Mijn voorkeur zou zelfs uitgaan om de prijs kolom ook een keuze kolom te maken, sommige producten zoals bv mobiels, monitors en mobo's hebben veel variabele welke (tijdelijk) interessanter kunnen zijn dan de prijs.

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Waarom zou je 3 (of meer) kolommen willen gebruiken? We zijn juist teruggestapt naar 2 kolommen omdat de derde kolom toch nauwelijks werd gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Maak zelf ook zelden gebruik van meer dan 2 kolommen, maar er zijn zo als ik al zij bepaalde producten waar meer nuttig is, daarnaast veranderd er niks aan de layout van de pagina, het geeft alleen de extra mogelijkheid om het te benutten indien gewenst.
player-x schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 11:40:
sommige producten zoals bv mobiels, monitors en mobo's hebben veel variabele welke (tijdelijk) interessanter kunnen zijn dan de prijs.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UHQktBFZD7zVdGNnO2LIDG2c/full.jpg

Imho is dit typisch een optie die onder categorie "baadt het niet schaad het niet" valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-09 09:40
Bij het web vind ik het eerder baadt het niet dan ruist het meer. Ik mis hem zelf eerlijk gezegd niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 20:50
+1
Idd, niet vaak gebruikt, maar standaardwaarde review en dan kunnen mensen zoals player-x en ik toch nog wat extra weergeven en sorteren.

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-09 21:18

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De reviews kun je prima tonen onder "Merk Productnaam" en korte omschrijving, zodat je een derde kolom met informatie kunt weergeven. Ten aanzien van baadt het niet dan ruist het meer (kiss) is gezien de informatie dichtheid van productinformatie niet correct toegepast, review info is eveneens "ruis".

Je kunt beter de informatie voorziening, wat de derde kolom in essentie is, tweaken zodat je beter aansluit op de verwachtingen en behoeften van de gebruiker. Dat het niet gebruikt werd/wordt, ligt eraan dat jer uitsluitend wordt gemeten of de kolom wordt aangepast of niet. Dat wil niet zeggen dat hij niet gebruikt werd.

Tevens kun je vraagtekens zetten bij de kort omschrijving, er kan niet op gesorteerd worden, dus voegt het uitsluitend "ruis" toe. Of een dergelijk minimale omschrijving zonder sorteer mogelijkheden een essentiële (non-ruis) toevoeging is, is maar zeer de vraag. SEO technisch is een dergelijk korte omschrijving in een categorie overzicht eveneens een vraag.

Mijns inziens kun je de korte omschrijving beter vervangen door de reviews, waarmee je ruimte voor de derde kolom creëert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Misha schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 15:07:
Ik mis hem zelf eerlijk gezegd niet
Dat jij hem niet mist betekend niet dat iedereen hem niet mist, ik mis hem zeer regelmatig, en zou zelfs een vierde kolom zeer waarderen!
Bij het web vind ik het eerder baadt het niet dan ruist het meer.
Kan nou niet echt zeggen dat de twee extra selectie boxen naast de andere twee echt veel extra ruis geeft, zeker niet omdat die andere twee er ook al staan, ziet het er imho er gewoon nagenoeg het zelfde uit, zeker niet drukker of chaotischer of zo.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93rpRi6FfZAZVS3e51k6czyq/medium.jpg

Het is net zo iets als de start knop in W8, dat ik hem maar 2 of 3x per week gebruik, betekend niet dat ik het hebben er van als ruis zie, weinig gebruik staat niet meteen gelijk aan nutteloos of onbemind.

Hoewel ik ook een groot gelover ben van "minder is meer", is het een vuist regel, en niet een wet, en de uitzondering bevestigt de regel.

[ Voor 8% gewijzigd door player-x op 16-11-2013 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Laatst online: 26-09 20:50
Goeie mockup player-x!

[ Voor 33% gewijzigd door Jogai op 16-11-2013 09:42 ]

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xSNAKEX
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-06 12:37
Gaan we hier nog iets mee doen Tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Laatst online: 22:57

rob_erwt

What does this button do?

Wellicht, maar sowieso is het dan beter op zijn plek in Mooie features want daar komen de mensen die daar over gaan. Ik verplaats hem dus even.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Ik zat vandaag 2x wat te zoeken in de PW, en ergerde me weer dood aan het gebrek aan bruikbare kolommen.

Was DDR4 geheugen aan het zoeken, en wilde een overzicht hebben van module grote + Prijs / GB + Spec. + ECC/Reg, en eigenlijk had ik zelfs een 5de en 6de kolom kunnen gebruiken voor CL + Volt.

Voor de tablet die ik aan het zoeken was, was het het zelfde.

Daar had ik best Snelheid + Opslag + Geheugen + Resolutie + Camera + Gewicht willen zien.

Het kan toch niet zo hard zijn om dit door te voeren. |:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/93rpRi6FfZAZVS3e51k6czyq/full.jpg

En als dat geen goede optie is, zou misschien een [+ Kolom] knop een betere optie zijn, de meeste schermen zijn 1920 pixels breed, een extra kolom maakt echt niet uit in de breedte, iedereen heeft horizontaal genoeg ruimte.

En de review kolom is imho echt super irritante ruimte verspilling!, over ruis gesproken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-09 02:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Glaanie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 12:34:
Waarom zou je 3 (of meer) kolommen willen gebruiken?
Omdat ik naar producten zoek waarbij er meer dan 2 kolommen relevant zijn.
We zijn juist teruggestapt naar 2 kolommen omdat de derde kolom toch nauwelijks werd gebruikt.
Nauwelijks is niet hetzelfde als nooit :). Ik vind het ook knap irritant. Dat ik daarmee in de minderheid ben staat daar verder los van en betekent niet dat ik het dus ook niet wil gebruiken.

.edit: oh jesus christ anders reageer ik op een post van meer dan een jaar oud |:(

Maar eens met bovenstaande post. Ik zocht vandeweek op monitoren. Daarbij wil ik minstens zien: diameter, resolutie, refresh rate en paneel type.

[ Voor 17% gewijzigd door .oisyn op 05-01-2015 12:59 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

player-x schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:27:

Het kan toch niet zo hard zijn om dit door te voeren. |:(
Even los van de wenselijkheid, maar als het niet zo moeilijk is, neem ik aan dat je alvast de code voor ons geschreven hebt? Anders is het misschien niet zo zinvol om dit soort uitspraken te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
.oisyn schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:57:
.edit: oh jesus christ anders reageer ik op een post van meer dan een jaar oud |:(
Ja ik was een redelijk oude koe uit de sloot aan het halen. :+

oude koe uit de sloot halen

Maar ik irriteerde me weer ongelooflijk, en ergerde me er zo aan, dat ik de oude post een bump gaf, sorry. ;)
rob_erwt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:59:
Even los van de wenselijkheid, maar als het niet zo moeilijk is, neem ik aan dat je alvast de code voor ons geschreven hebt? Anders is het misschien niet zo zinvol om dit soort uitspraken te doen...
Als het wiel op nieuw uitgevonden moest worden dan zou ik je gelijk geven, maar +95% van de code is er al, daar die gebruikt wordt voor de twee andere kolommen.

En hoewel ik weinig web dev ervaring heb, weet ik van C++ dat voor dergelijke herhaalde functies je maar zeer weinig extra code hoef te schrijven, of heb ik daar ongelijk in voor web oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

rob_erwt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:59:
[...]

Nonsens, je kunt redelijk goed inschatten dat de gewenste feature niet heel moeilijk zou moeten zijn. De mogelijkheid om willekeurige kolommen te selecteren is er al, en in het verleden werden meer dan 2 kolommen ondersteund. Dus tenzij jullie code een enorme spaghettibrij is en vrij statisch in elkaar zit, zou het niet heel veel werk zijn om de mogelijkheid tot extra kolommen toe te voegen.

Als ik handmatig 2 extra kolommen toevoeg aan die HTML lijkt alles in ieder geval wel vrij goed mee te schalen.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt

rob_erwt

Een kleine (en waarschijnlijk niet complete opsomming) wat er zou moeten gebeuren:

- in de backend moet een derde kolom instelbaar worden (en ja, de DSP is voor delen nog spaghettiebrij)
- in de communicatie naar de PW engine moet de 3e kolom meegenomen worden (bij ophalen, filteren, opslaan enz.)
- in de html moet hij getoond worden en de css moet ervoor worden aangepast op sommige punten
- de header waarin je de kolommen kiest moet worden aangepast (en gezien de beperkte ruimte aldaar zal er iets designed/ontworpen moeten worden)
- er moet gekeken hoe dit uitpakt in alle RWD varianten en eventuele oplossingen moeten hiervoor bedacht worden, zowel in de DOM als in CSS
- dit alles moet geverifieerd, geUAT-ed en gereleased worden.

Dat wil absoluut niet zeggen dat het het wellicht niet waard is, daar ga ik verder niet over en eigenlijk ben ik er niet eens tegenstander van om het wel aan te passen. Het gaat mij echter om de, vaker voorkomende, argumentatie dat het 'niet veel werk is' en 'zo toegevoegd'. Dat is simpelweg gewoon niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

rob_erwt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:00:
Een kleine (en waarschijnlijk niet complete opsomming) wat er zou moeten gebeuren:

- in de backend moet een derde kolom instelbaar worden (en ja, de DSP is voor delen nog spaghettiebrij)
Dat hoeft dus niet, je kunt je beperken tot de huidige twee kolommen als default.
- in de communicatie naar de PW engine moet de 3e kolom meegenomen worden (bij ophalen, filteren, opslaan enz.)
Je vergeet even dat die functionaliteit vroeger al bestond. Ik wil de aanname wel maken dat de developers bij tweakers.net niet zo achtelijk zijn dat ze die code de nek omgedraaid hebben :)
- in de html moet hij getoond worden en de css moet ervoor worden aangepast op sommige punten
- de header waarin je de kolommen kiest moet worden aangepast (en gezien de beperkte ruimte aldaar zal er iets designed/ontworpen moeten worden)
- er moet gekeken hoe dit uitpakt in alle RWD varianten en eventuele oplossingen moeten hiervoor bedacht worden, zowel in de DOM als in CSS
Dit is waar de bulk van het werk zit, en quite frankly, is dat gewoon niet zo heel erg veel. Niet dat het morgen af is, maar wel dat er er uiteindelijk niet heel veel manuren aan developer-werk in zal zitten.

Niet dat ik verder wil beredeneren dat het dús weinig werk is en dús het geïmplementeerd moet worden, maar net als dat jij niet graag de aanname ziet hoeveel werk iets is, zie ik niet graag de aanname dat ik dat niet zou kunnen inschatten met 15 jaar ervaring in software development ;) (waaronder onder andere een blauwe maandag bij tweakers.net zelfs :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

player-x schreef op maandag 05 januari 2015 @ 12:27:
de meeste schermen zijn 1920 pixels breed, een extra kolom maakt echt niet uit in de breedte, iedereen heeft horizontaal genoeg ruimte.
Onjuist: reviews: Gelukkig nieuwjaar! Tweakers blikt terug in cijfers laat zien dat 73% een lagere resolutie heeft dan dat.

Desalniettemin: soms is meer kolommen erg handig. Zeker nu ik maar een laptop met 1920x1080-scherm heb gekocht :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 05 januari 2015 @ 15:48:
Tweakers blikt terug in cijfers laat zien dat 73% een lagere resolutie heeft dan dat.
Dat zijn mobiele bezoekers, denk persoonlijk als mensen echt onderzoek doen met meerdere kolommen, men wel even achter een PC gaat zitten met een behoorlijke muis, keyboard en scherm.

Dat is wat ik iig altijd doe als ik aan het shoppen ben, als ik de Pricewatch op mijn mobiel gebruik is het meestal in de winkel, als ik online prijzen controleer tegenover de winkel prijs of die niet te veel scheelt, en dan heb ik de extra kolommen niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmoKramer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-06 14:53
Even los van de technische implementatie is het een bewuste keuze geweest om de pagina overzichtelijker te maken. Daar hebben we veel goede feedback op gekregen, maar helaas kunnen we het niet iedereen naar de zin maken met de huidige pagina opzet (er is simpelweg te weinig ruimte om een derde kolom op overzichtelijke wijze toe te voegen).

Toch zijn we zeker nog niet 100% tevreden over de pagina (we nemen deze feedback serieus) en hebben wel wensen om de pagina toch te voorzien van meer functionaliteit (bijvoorbeeld ook filteren op zachte specs als accuduur of draagbaarheid). Hoe dat er uit moet zien is het grote vraagteken. Staat op de planning voor Q2,

I'm at the corner of first, and first. Wait a minute. How can the same street intersect with itself? I must be at the nexus of the universe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:37

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de huidige layout zitten we vast aan een breedte van 980 pixels inclusief filterkolom, waarbinnen we al weinig ruimte hebben voor de productafbeelding en de productnaam. Zolang we vast zitten aan die breedte van 980 pixels zie ik als enige nette en logische mogelijkheid om de productbeoordeling + reviewaantallen in een kolom te stoppen waarvan je de inhoud kunt selecteren. Je zou dan een derde spec kunnen kiezen (maar dan verlies je de beoordeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Persoonlijk kan ik absoluut niet inzien hoe die 1 of 2 extra opties de pagina overzicht verstoren, maar dat is een persoonlijke mening.

Maar om het overzichtelijk te houden, zou er een [+] kolom knop als een goede, en misschien zelfs betere optie zien.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1y0S1pn4sIe8vWgYyUmRbmYG/full.png

Hoe die knop er uit moet zien is natuurlijk aan andere, dit is een snelle 2min copy>paste mock-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

player-x schreef op maandag 05 januari 2015 @ 17:12:
Persoonlijk kan ik absoluut niet inzien hoe die 1 of 2 extra opties de pagina overzicht verstoren, maar dat is een persoonlijke mening.
Dat hangt o.a. af van hoe lang de productnamen en "speclines" bij die producten zijn. Alle ruimte voor extra kolommen zal in de huidige variant ten koste gaan van die twee elementen.
En bij smartphones is de "specline" nu al te lang om helemaal te passen en een naam als "Samsung Galaxy Note 4 (N910F) Zwart" past ook maar net.

Kortom, zodra er een derde kolom bij getoond wordt, zal je veel namen met 'ellipsis' aan het einde zien. En dat zal wel degelijk nadelig zijn voor de overzichtelijkheid gok ik zo :)
rob_erwt schreef op maandag 05 januari 2015 @ 14:00:
Geen complete, maar nu ook geen correcte :P

De functionaliteit van meerdere kolommen is technisch gezien eigenlijk niet weg (er kan tenslotte in bijzondere gevallen ook maar 1 kolom zijn). Volgens mij is het zelfs zo simpel als een cijfertje verhogen van 2 naar 3, maar dan introduceren we natuurlijk het probleem van de beperkte ruimte. En dat is een stuk minder eenvoudig opgelost.
Het optioneel tonen van een 3e kolom is uiteraard niet ook zo triviaal als simpelweg dat cijfer verhogen. Dat vereist diverse wijzigingen in de presentatie van die kolommen en de informatie die we bewaren in en uitlezen uit de 'hash'.
Dat gebeurt automatisch omdat er niet aangegeven wordt wat de 1e en 2e kolom is, maar gewoon een volgorde (en alles wat niet past is als optie instelbaar).
Irrelevant, alle specificaties worden meegegeven. De engine weet niet welke kolommen er wel of niet getoond worden, dat bepaalt de php-code :)
Als de review- en/of prijs-kolom vervangbaar moet worden, dan mis je hier juist nog wat:
- De review-kolom moet uitwisselbaar worden met specificatiekolommen. Dat betekent een verschuiving van de complexiteit (nu is de review-kolom gewoon een los en vrij eenvoudig element). Door de review-kolom uitschakelbaar te maken, dwingen we ons effectief om de reviewkolom toe te voegen als "specificatie"-kolom en als 3e optie standaard op reviews te zetten...
De specificatiekolom-code is al de meest complexe variant die we daar hebben, daar een heel ander type informatie aan toevoegen betekent vast een vrij significante refactor (relatief tov de hoeveelheid code die verantwoordelijk is voor het (mooi) presenteren van de specificaties).
Sterker nog, nu worden de specificatiekolommen vanaf "grade C" weggelaten, maar de review-kolom niet... Dat wordt dus een rewrite van de RWD-rules om dan die 3e kolom te laten staan. En als we de kolom-wijzig-header erboven willen laten ook dat die functionaliteit in RWD moet werken.
Dat wil absoluut niet zeggen dat het het wellicht niet waard is, daar ga ik verder niet over en eigenlijk ben ik er niet eens tegenstander van om het wel aan te passen. Het gaat mij echter om de, vaker voorkomende, argumentatie dat het 'niet veel werk is' en 'zo toegevoegd'. Dat is simpelweg gewoon niet zo.
Eens :)

Zo zijn er sim-only en toestelabonnementen waar de prijs-kolom veel breder is en er nu al geen review-kolom is (je kan er vooralsnog ook geen review van schrijven). Die weer een uitzondering vormt en dus een extra complicatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ACM schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:05:
Zo zijn er sim-only en toestelabonnementen waar de prijs-kolom veel breder is en er nu al geen review-kolom is (je kan er vooralsnog ook geen review van schrijven).
Wel hoor ;)
En dat is niet eens een gekunstelde link, hij is klikbaar vanuit pricewatch: Youfone Sim Only Eindeloos 1000 MB Internet (1 jaar) (rechts bovenin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
ACM schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 08:05:
Zo zijn er sim-only en toestelabonnementen waar de prijs-kolom veel breder is en er nu al geen review-kolom is (je kan er vooralsnog ook geen review van schrijven). Die weer een uitzondering vormt en dus een extra complicatie :P
Dat isn imo een non+argument, want wat is het probleem om het daar zo te houden, op die pagina's, want op die pagina's heb je helemaal geen extra kolommen nodig.

Uniform houden is ook geen argument, want die pagina's zijn nu toch al anders dan de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

.oisyn schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 12:31:
Wel hoor ;)
En dat is niet eens een gekunstelde link, hij is klikbaar vanuit pricewatch: Youfone Sim Only Eindeloos 1000 MB Internet (1 jaar) (rechts bovenin)
Dat er een paar zijn komt meer doordat we het niet helemaal goed hadden tegengehouden, niet doordat het de bedoeling is dat we bij (dat soort) abonnementen de reguliere reviews erg passend vinden.

Daar zou je zowel de provider willen beoordelen als de aspecten die dat abonnement uniek maken en dus de prijs en daarmee de prijs/kwaliteitverhouding beinvloeden.
Maar omdat er toch nauwelijks reviews over geschreven werden en het nu erg vreemd is dat je een bepaald specifiek abonnement beoordeeld en dan o.a. dingen over de provider zou moeten melden (bereik binnenshuis, klantenservice, etc) die meer bij een shopreview zouden passen zou moeten beoordelen hebben we het maar helemaal geblokkeerd...
player-x schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:10:
Dat isn imo een non+argument, want wat is het probleem om het daar zo te houden, op die pagina's, want op die pagina's heb je helemaal geen extra kolommen nodig

Uniform houden is ook geen argument, want die pagina's zijn nu toch al anders dan de rest.
Het was uberhaupt niet echt bedoeld als argument voor of tegen een dergelijke wijziging. Maar wel een extra punt waar rekening mee gehouden moet worden. Typisch ook een van de dingen die (ook door onszelf) wordt vergeten als er gesteld wordt dat iets "niet zoveel werk" is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

ACM schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 13:52:
[...]

Dat er een paar zijn komt meer doordat we het niet helemaal goed hadden tegengehouden, niet doordat het de bedoeling is dat we bij (dat soort) abonnementen de reguliere reviews erg passend vinden.
Het was ook meer grappig bedoeld: jij zegt dat het niet kan, terwijl het wel kan ;). Dat het niet zou moeten kunnen is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

.oisyn schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 15:02:
Het was ook meer grappig bedoeld: jij zegt dat het niet kan, terwijl het wel kan ;). Dat het niet zou moeten kunnen is wat anders.
Als het goed is kan het ook niet meer ;) Maar ik zal idd even een ticket maken dat we dat ook goed controleren of duidelijker melden :X

[ Voor 14% gewijzigd door ACM op 06-01-2015 15:38 ]

Pagina: 1