Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:32
upgrade van 17/05 naar 23/05 geeft spontane reboots en batterij is niet best. ( stock kernel )
Probeer nu een 23/05 clean install . 8)7

[ Voor 84% gewijzigd door Punkbuster op 23-05-2015 17:32 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Ook even 23/05 geprobeerd maar heb toch wat probleempjes ( video's kon ik niet afspelen, na het unlocken krijg ik voor 1 sec een zwart scherm en daarna pas mijn lockscreen)

Ben niet echt een perfecte ROM van Cyanogen tegengekomen zonder problemen :/

Eigenlijk ben ik geen perfecte ROM tegengekomen voor de Oneplus :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 17:13
Het geheim is vaak de clean install.
Ik ontving een week terug een gloednieuwe OPO. Rond die tijd was de "fix der fixen" net uit en ingebakken in de night van 15052014. Leek me wel een goed idee om die te installeren, vooral omdat CM12 gewoon functies mist die in 12.1 weer terugkeren

Toestel unlocked, volledig gewiped, CM12.1 en gappss geflashed. Toestel draait echt solid as a rock, al heb ik het pas zo'n 8 dagen in gebruik natuurlijk...

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Nightly 18 en 23 zijn beide een drama, 18 niets dan reboots, 23 heeft erg veel andere vreemde dingen.
Bijvoorbeeld twee keer op de powerknop moeten drukken.
De eerste keer om de verlichting aan te doen, scherm reageert dan niet op aanraken, pas na de tweede keer drukken reageert het scherm.

Had gelukkig nog een nandroid backup staan van twee weken geleden

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 16:14

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Nergens last van hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:23

HaTe

haat niet

Hier ook geen problemen. Draait erg stabiel

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Clean install werkt nu wel lekker op 23.05, batterij lijkt ook weer goed.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Oxellaar schreef op zondag 24 mei 2015 @ 08:42:
Nightly 18 en 23 zijn beide een drama, 18 niets dan reboots, 23 heeft erg veel andere vreemde dingen.
Bijvoorbeeld twee keer op de powerknop moeten drukken.
De eerste keer om de verlichting aan te doen, scherm reageert dan niet op aanraken, pas na de tweede keer drukken reageert het scherm.

Had gelukkig nog een nandroid backup staan van twee weken geleden
Geen problemen hier, sterker nog de 18 nightly build is het meest stabiele wat ik tot nu toe heb gedraaid op de One.

Je bedoelt dat tikken op het scherm, oppakken, V-tekenen enzo? Die 'onzin' zet ik meestal uit, omdat die toch nooit goed werken. Dit was al met de S3, waar functies als naar het scherm kijken nog in de kinderschoenen stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxellaar
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Gestures gebruik ik niet en tikken om te ontwaken werkt perfect, nooit problemen mee gehad.
Ik update een aantal keren per week en ervaar nooit problemen, pas na de 18 en helemaal na de 23.
Instellingen voor unlock van het scherm heb ik niet gewijzigd, dus daar kan het niet door komen.
Waar het aan ligt weet ik niet, maar stabiel was het niet.

De functie op de S3 waar jij het over hebt werkt niet via het scherm, maar via de frontcamera.
Ookal werkte het slecht, voor vervelende bugs zorgde het iig niet.

Ga vanavond nog een keer de nieuwe nightly proberen....

[ Voor 17% gewijzigd door Oxellaar op 24-05-2015 18:12 ]

Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Even een andere vraag, als jullie een delta installeren maken jullie gaan altijd een nandroid? Ik kijk nu een beetje naar een online nandroid, meer mensen die dat gebruiken?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:35

TommieW

Numa numa.

Punkbuster schreef op zondag 24 mei 2015 @ 22:34:
Even een andere vraag, als jullie een delta installeren maken jullie gaan altijd een nandroid? Ik kijk nu een beetje naar een online nandroid, meer mensen die dat gebruiken?
Eens in de twee weken upgrade ik naar de nieuwste nightly. Voordat ik de nightly flash, maak ik een Nandroid back-up naar m'n externe HDD via USB OTG. Als een nightly rot is en voor bootloops zorgt, kan ik zonder een enkel probleem m'n Nandroid terug zetten.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Jij update niet elke nightly? Ik meestal wel, vandaar dat ik ook naar een online nandroid zocht. En dit werkt erg mooi: https://play.google.com/s...m.h3r3t1c.onnandbup&hl=nl Werkt ook met een schema, dit is zeer handig :D

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Dan ben ik waarschijnlijk ook een van de enige die geen backup van zijn ROM maakt, voor het flashen? :X

Met de huidige Google Play Store restore functie, is alles binnen no-time weer terug.

Ik flash niet elke dag de nieuwste, kijk ook eerst op cmlog (bacon) wat zo tussen de changelog staat. Woorden als fixed crash/loop herken ik dan wel. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik ben terug naar de 2015023 nightly vanaf 2015025 nightly omdat mijn proximity sensor het daar niet deed. Nu weer wel.
Iemand het zelfde gehad?

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:35
Volgens http://www.cmxlog.com/12.1/bacon/ is dat inderdaad gefixt in de 26 mei nightly. Ik heb wat versies overgslagen omdat ik niet echt enthousiast was over de gevolgen van de synaptic firmware rollback...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik zit nu een aantal dagen op de nightly's en het (positieve) batterijverbruik valt me erg op. Ook geen touchscreen issues meer. Het lijkt allemaal flink de goede kant uit te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:12
Zijn de meest recente CM12.1 nightlies nu weer voorzien van de nieuwe Synaptic drivers? Ik zit nu nog op de 1705 build maar de batterijduur daarop kan toch wel een heel stuk beter.

Also, wat doet die badge naast mijn gebruikersnaam? :D

[ Voor 13% gewijzigd door BleuZ op 26-05-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Weet iemand hoe ik het scherm op kan laten lichten bij notificaties?

Ik vind in de nightlies wel een optie "Ambient Display" maar die laat het scherm ook oplichten wanneer ik het toestel oppak. Of eigenlijk constant wanneer het ook maar enigszins beweegt.
J.Appleseed schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:20:
Zijn de meest recente CM12.1 nightlies nu weer voorzien van de nieuwe Synaptic drivers? Ik zit nu nog op de 1705 build maar de batterijduur daarop kan toch wel een heel stuk beter.
Ik draaide de nightlies 15, 18 en nu 26 mei met uitstekende accuduur (volgens GSAM gemiddeld 5,5 uur SOT). Al kan ik over die laatste natuurlijk nog niet veel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
J.Appleseed schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:20:

Also, wat doet die badge naast mijn gebruikersnaam? :D
Staat het in de cmlog? Zo ja, dan is het voorzien. :)

Over die badge.. lees een van de recente .plans even door. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 19:07
pimsaint schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 14:01:
Weet iemand hoe ik het scherm op kan laten lichten bij notificaties?

Ik vind in de nightlies wel een optie "Ambient Display" maar die laat het scherm ook oplichten wanneer ik het toestel oppak. Of eigenlijk constant wanneer het ook maar enigszins beweegt.

[...]

Ik draaide de nightlies 15, 18 en nu 26 mei met uitstekende accuduur (volgens GSAM gemiddeld 5,5 uur SOT). Al kan ik over die laatste natuurlijk nog niet veel zeggen.
"Weet iemand hoe ik het scherm op kan laten lichten bij notificaties?

Ik vind in de nightlies wel een optie "Ambient Display" maar die laat het scherm ook oplichten wanneer ik het toestel oppak. Of eigenlijk constant wanneer het ook maar enigszins beweegt."

Dat is inderdaad "Ambient Display": Wake screen when you pick up device or receive notifications.

Moet verder zeggen dat ik echt tevreden ben met de laatste AOSPA-L (ParanoidAndroid) nightly's, ik haal nu met gemakt 5h SOT terwijl ik op CM12.1 nightly's altijd maar 3-4h SOT had. Mis nog een paar extra functionaliteiten, maar die komen er (hopelijk) nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
jimmy_dg schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:25:
[...]

"Weet iemand hoe ik het scherm op kan laten lichten bij notificaties?

Ik vind in de nightlies wel een optie "Ambient Display" maar die laat het scherm ook oplichten wanneer ik het toestel oppak. Of eigenlijk constant wanneer het ook maar enigszins beweegt."

Dat is inderdaad "Ambient Display": Wake screen when you pick up device or receive notifications.

Moet verder zeggen dat ik echt tevreden ben met de laatste AOSPA-L (ParanoidAndroid) nightly's, ik haal nu met gemakt 5h SOT terwijl ik op CM12.1 nightly's altijd maar 3-4h SOT had. Mis nog een paar extra functionaliteiten, maar die komen er (hopelijk) nog.
Zijn die ook te updaten via CyanDelta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
Pistolebob schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 16:30:
[...]

Zijn die ook te updaten via CyanDelta?
Voor zover ik kan zien ondersteunt CyanDelta alleen CyanogenMod ROMs. AOSPA-L werkt alleen met weeklies voor zover ik zie, dus elke week dat bestand downloaden en zelf flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Update van 23 naar 26/05 zorgt erbij mij voor dat mijn telefoon warm wordt. Boven aan het scherm.. snel weer terug naar 2305, of zijn er mensen die geen probleem hebben met een clean install?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazterroulz
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-04 08:54
GurbY{nl} schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 13:18:
Ik zit nu een aantal dagen op de nightly's en het (positieve) batterijverbruik valt me erg op. Ook geen touchscreen issues meer. Het lijkt allemaal flink de goede kant uit te gaan!
Helaas heb ik niet hetzelfde geluk :'( Draai nu de 2605 nightly, met nog steeds touchscreen problemen! Ietsjes minder, dat wel, maar weg niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Punkbuster schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:50:
Update van 23 naar 26/05 zorgt erbij mij voor dat mijn telefoon warm wordt. Boven aan het scherm.. snel weer terug naar 2305, of zijn er mensen die geen probleem hebben met een clean install?
mazterroulz schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:27:
[...]

Helaas heb ik niet hetzelfde geluk :'( Draai nu de 2605 nightly, met nog steeds touchscreen problemen! Ietsjes minder, dat wel, maar weg niet
Ik ben bang dat de touchscreen problemen niet zijn op te lossen door allemaal tweaks/clean-install. Volgens comments is het probleem echt de hardware, schijnbaar iets met de lijm.

Tot nu toe heb ik geen last van de bovenstaande issues, maar dit kan dus veranderen. Merk wel op dat het touchscreen weleens niet 'wilt luisteren'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
HollowGamer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:51:
[...]

[...]

Ik ben bang dat de touchscreen problemen niet zijn op te lossen door allemaal tweaks/clean-install. Volgens comments is het probleem echt de hardware, schijnbaar iets met de lijm.

Tot nu toe heb ik geen last van de bovenstaande issues, maar dit kan dus veranderen. Merk wel op dat het touchscreen weleens niet 'wilt luisteren'.
Ik had goed last van de touchscreen issues (als de telefoon warm was dan kon ik nagenoeg niet mijn telefoon ontgrendelen etc).

Nu draai ik de franco kernel met touchscreen driver erin (die teruggetrokken was) en heb nooit meer last van touchscreen issues. Dus ik weet niet wat het veroorzaakte, maar met de software update is het iniedergeval voor mij volledig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
incomer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:10:
[...]

Ik had goed last van de touchscreen issues (als de telefoon warm was dan kon ik nagenoeg niet mijn telefoon ontgrendelen etc).

Nu draai ik de franco kernel met touchscreen driver erin (die teruggetrokken was) en heb nooit meer last van touchscreen issues. Dus ik weet niet wat het veroorzaakte, maar met de software update is het iniedergeval voor mij volledig opgelost.
Franco kernel doet veel aan energie besparing naar mijn weten, zoals uitschakelen van sommige 'boosten' en meer.
Dit zou ook weleens kunnen verklaren waarom het wel goed werkt.

Heb je bijvoorbeeld al eens een 'power' game gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
HollowGamer schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:19:
[...]

Franco kernel doet veel aan energie besparing naar mijn weten, zoals uitschakelen van sommige 'boosten' en meer.
Dit zou ook weleens kunnen verklaren waarom het wel goed werkt.

Heb je bijvoorbeeld al eens een 'power' game gespeeld?
Klopt hij is wel energie zuiniger. Al was het werken met Franco Kernel R42 niet te doen voor mij. R43 (waar dacht ik alleen de touchdriver ingeupdate was) loste alle problemen op.

Dus denk dat die driver wel echt verbetering bracht voor het touchscreen. Merk wel dat mijn accu iets minder lang mee gaat dan vroeger maar ik heb er vertrouwen in dat de officiele update straks dat ook oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Ivm touchscreen problemen ben ik aan het kijken naar een andere kernel, Franco. Nu kwam ik deze guide tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2788632

Ik las over dat ik moet rooten. Klopt het dat ik niet hoef te unlocken? Kan ik bij stap 3 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:46
Als je al unlocked bent hoef je het niet nog eens te doen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb nog niks gedaan, draai stock 5.0.2 en Cyanogen 12.0

Maar las net ergens dat ik wel gewoon bij stap 1 moet beginnen.

[ Voor 36% gewijzigd door Vos op 27-05-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:46
Als je dat nooit hebt gedaan, moet je hem inderdaad even unlocken. Is eitje maar kost wel je data.
Is daarom ook het eerste wat ik doe met mijn telefoons, unlocken zodra het toestel binnen is.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat las ik ja, back-up is zo gemaakt :). Dan ga ik die stappen volgen in die guide. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Laatst online: 08-09 19:46
Met de laatste CM12.1 werkt 5GHz wifi eindelijk zonder die fix ook te flashen.

[ Voor 3% gewijzigd door Pistolebob op 27-05-2015 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb de stappen doorlopen van deze guide: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2788632

Echter bij punt 3 moet ik naar de recovery mode, ik kom echter gewoon de Cyanogen recovery mode. Maar ik moet volgens mij in die van TWRP komen. Iemand een idee wat fout gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Welke build heb je nu draaien?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Android 5.0.2
Cyanogen 12.0 YNG1TAS17L
Build number LRX22G

Heb openrecovery-twrp-2.8.5.1-bacon en openrecovery-twrp-2.8.5.0-bacon geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ah dat was het :). Moest volume down + power inhouden na fastboot reboot. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cellkuh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-09 23:09

cellkuh

Tesla referral: marcel333963

Hallo Tweakers,

Ik wil graag mijn 1+ rooten maar hij blijft hangen op ''waiting for device''
Alle stappen van de topicstart heb ik doorlopen, Android Debug Bridge version blabla is ook gelukt
maar bij het volgende:

Open nu CMD (Windows toets + R) en voer het volgende in:
code:
1
cd Desktop/android-sdk-windows/platform-tools

code:
1
fastboot device

krijg ik de melding: < waiting for device >

Weten jullie misschien wat er aan de hand is?
Geavanceerd herstarten heb ik al aan gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:22
cellkuh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:29:
Hallo Tweakers,

Alle stappen van de topicstart heb ik doorlopen, Android Debug Bridge version blabla is ook gelukt
maar bij het volgende:

code:
1

code:
1
fastboot device

Drivers opnieuw installeren (of de juiste) met toestel fastboot modes, die staat al in fastboot modes neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Dat kan verschillende oorzaken hebben, zoals schumi2004 al schrijft vermoedelijk de drivers.
Wat ik zou doen:

1. Laatste versie van de USB-drivers downloaden. (Inderdaad, samsung drivers. Zelfde hardware)
2. Drivers installeren
3. Nogmaals proberen

Werkt dat niet en heb je de telefoon in fastboot mode verbonden met je PC, ga dan naar via het naar configuratiescherm Apparaatbeheer (Device Manager), daar zou je ergens de OnePlus moeten zien (al dan niet met een geel uitroepteken). Klik op drivers bijwerken en navigeer naar de map met sasmung drivers.

Ik gok erop dat het nu wel werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:07

Pierre

Van nature lui!

Of je gebruikt een tool, er zijn er voldoende die alles voor je doen

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 18:19
Hallo Tweakers,

maar bij het volgende:

code:
1

code:
1
fastboot device

Even wisselen tussen de verschillende USB modi op de Oneplus. Wanneer ik wissel van de standaard USB modus naar de camera-modus werkt adb bij mij direct!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Laatst online: 26-08 03:28
Op zoek naar wat anders zit ik de voorbije dagen op deze rom.

http://forum.xda-develope...cyanogenmod-12-1-t3120259

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Hallo Tweakers,

maar bij het volgende:

code:
1

code:
1
fastboot device

Heb je de telefoon opnieuw opgestart in fastboot modus?
Zo niet, dan eerst beginnen met "adb device" en als je hem daar ziet "adb reboot fastboot" en dan verder met waar je was.

Mocht dat niet lukken moet je misschien CMD als admin draaien, wil ook nog wel eens verschil uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Die toolbox werkt zo makkelijk, voor het unlocken,rooten en flashen van recovery.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_8519
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-09 14:51
Mijn touchscreen werkt eindelijk weer lekker snel na de nightly update van vanochtend. Hoop echt dat het zo blijft alles gaat soepel nu zelfs het typen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
De laatste nightly build (0206) heeft een touchscreen patch, meedere mensen al zeer te vrede over.
Ben hem nu met een clean install aan het installeren.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polleke-01
  • Laatst online: 08-08 08:53
Zit zelf nu ook op de CM12.1 nightly van vandaag (0602). Voor het eerst sinds de 15-18mei nightlies dat ik geen extra kernel nodig heb om touchscreen issues op te lossen... Lees elders ook hoopvolle berichten over de nightly van vandaag: nieuwe touchscreen drivers die goed lijken te werken en minder battery drain.

Heb over het geheel ook het gevoel dat het soepeler werkt... Double tap to wake is bijvoorbeeld nu weer veel sneller en vrijwel 100% correct. De afgelopen 2 weken was dat zeker niet het geval.

Batterij duur kan ik nog niks over zeggen, maar hoop oprecht dat die beter is dan met die aangepaste kernels die ik draaide om de touchscreen issues weg te werken. Die hadden ook bij mij een duidelijk negatief effect op de batterij.

Voorlopig hoopvol dus!
Btw gewoon "dirtyflash" via Cyandelta over die van gisteren en over de AK-Kernel heen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik had al geen touchscreen issues meer sinds de 0523 nightly, maar lees inderdaad dat nu in de 0602 synaptics aanpassingen zitten. Zal em er eens opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Morgen ontvang ik mijn One Plus :
https://download.cyanogenmod.org/?device=bacon

Zou deze build erop zetten de eerste link van boven.

Is dit een goeie keuze en moet ik nog dingen doen of is deze ROM stabiel ?

Eerste keer dat ik zo iets doe :)

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Blijft een nightly. Dus stabiel? Laat ik het zo zeggen: tot dusver heb ik met de nightly's geen enkele ellende (meer). Maar het is geen stable release. Er kunnen dus bugs inzitten. Nogmaals: tot dusver geen last van gehad; ik ben er ERRUG blij mee. Overigens pak ik niet iedere nightly mee; doorgaans om de 2 of 3 dagen of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
sturtiebe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:09:

Alvast bedankt
je moet sowieso eerst je bootloader unlocken. En customs roms zijn meestal niet 100% stabiel/zuinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
sturtiebe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 01:09:

Alvast bedankt
CM12.1 nightly's zijn enorm stabiel. Sinds de eerste dag dat ik CM12.1 draai heb ik nooit een random reboot, fc, enorme battery drain of iets in die richting gehad.
Ik zou eerst even stock CM12s aanvoelen, wellicht bevalt je dat wel super goed. Een bootloader unlock kan nooit kwaad omdat die een full wipe van al je data gaat doen.

Als je dat hebt gedaan kan je altijd nog switchen van ROM naar ROM. Ik kom altijd weer terug bij CM12.1 en ik vermoed dat dit voorlopig ook gaat blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
Als je dan toch overgaat op Custom ROMs, dan is XDA natuurlijk het walhalla.
Als je bij CM12.1 blijft is CyanDelta een handige app, die kijkt naar welke veranderingen in de nieuwe nightly zijn, download alleen die veranderingen en installeert ze op je telefoon. Dat doet ie bijna helemaal automagisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Enige nadeel van de Nightlies is dat het zo aantrekkelijk is om (al dan niet elke dag) een update te installeren. En juist dat veroorzaakt vaak de problemen als battery drain, randon reboots, forced closed apps, etc.

Tot nu toe heeft een clean install van een CM12.1 nightly (en daarna CM updates uit) mij nog nooit problemen opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sturtiebe
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-09 14:02
Wat download ik dan juist ? Ben hier echt een leek in :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
sturtiebe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:58:
Ga je eerst eens goed inlezen. Op het oneplus forum en XDA staat écht alles wat je moet weten.

Begin hier eens
https://forums.oneplus.ne...-recovery-and-root.64487/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:32
sturtiebe schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 11:58:
Download niks voordat je weet waar je mee bezig bent. De risico's zijn niet heel groot, maar als je niet weet waar je mee bezig bent is de kans best aanwezig dat je wat kapot maakt. Maar laat je hier niet door afschrikken, het is best makkelijk met de OPO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
Als je vanaf een windows PC werkt schijnt het met dit allemaal nóg wat makkelijker t worden
Punkbuster schreef op zondag 31 mei 2015 @ 19:33:
Die toolbox werkt zo makkelijk, voor het unlocken,rooten en flashen van recovery.
Edit: linkje

[ Voor 18% gewijzigd door pimsaint op 04-06-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:07

Pierre

Van nature lui!

Gewoon de toolkit van Wugfresh downloaden werkt als een speer

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
gewoon handmatig doen, stelt geen donder voor :)
en dan weet je tenminste wat je doet mocht het ooit een keer fout gaan

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Zijn er meer mensen die slechte accuduur hebben met de laatste CM12 nightlies? Sinds de laatste paar CM12.1 nightlies staat er bij accugebruik steevast een 'app' bovenaan, die iets weg lijkt te hebben van Cyanogenmod system of instellingen, of zoiets. In de vorige nightly was het een soort settings icoontje waar verder geen info bij stond, en nu staat er dit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cAAOLzK.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9GRrnte.png

Iemand enig idee wat dit is, en of dit daadwerkelijk de oorzaak is van matige accuduur?

[ Voor 4% gewijzigd door Gabliboeba op 04-06-2015 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
Bij mij is 't vandaag de stock e-mail. 27 min CPU-totaal, 36 min ingeschakeld houden. 2u16min mobiele radio actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Wat is jullie SOT (Screen On Time)? Dit probleem begint vervelend te worden, en het is niet gerelateerd aan het toestel. Heb er met de Nexus 5 ook last van, heb al een aantal clean flashes gedaan maar het lost weinig op! Haal momenteel 2 - 2.5 uur aan SOT, daarna is het afgelopen. Schijnt momenteel een bug in CM te zitten, zie ook dit topic http://www.reddit.com/r/c...7xfwi/cm121_eats_battery/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Vanmiddag haal ik mijn telefoon uit mijn broekzak. Is cm12.1 opnieuw opgestart en is ALLES weg. Apps, foto's... Schrok me dood.

Reboot en alles was weer terug. What The fuck..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodevs
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-09-2024
Beste,

Ik bezit een OnePlusOne en heb dus last van de bug van het touchscreen. Nu ik heb al wat gelezen over een release van CyanoGen die blijkbaar een oplossing zou kunnen bieden. De volgende release cm-12.1-20150606-NIGHTLY-bacon zou een oplossing bieden.

Momenteel heb ik als versie Cyanogen 12.0 draaien op mijn OnePlusone.
Nu ik zou die nieuwe nightly release willen installeren maar weet niet goed hoe te beginnen. Kan ik dit eenvoudig doen met de CyanogenMod Installer? Is er een mogelijkheid dat ik gewoon mijn phone backup net zoals ik vroeger deed bij mijn iPhone?

Ben nogal leek in deze materie vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
lodevs schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 03:39:
Beste,

Ik bezit een OnePlusOne en heb dus last van de bug van het touchscreen. Nu ik heb al wat gelezen over een release van CyanoGen die blijkbaar een oplossing zou kunnen bieden. De volgende release cm-12.1-20150606-NIGHTLY-bacon zou een oplossing bieden.

Momenteel heb ik als versie Cyanogen 12.0 draaien op mijn OnePlusone.
Nu ik zou die nieuwe nightly release willen installeren maar weet niet goed hoe te beginnen. Kan ik dit eenvoudig doen met de CyanogenMod Installer? Is er een mogelijkheid dat ik gewoon mijn phone backup net zoals ik vroeger deed bij mijn iPhone?

Ben nogal leek in deze materie vandaar de vraag.
https://forums.oneplus.ne...-cm12-1-nightlies.300277/ deze link verteld alles, in de bovenstaande reacties hebben ze het over een tool, die is ook erg handig als je je telefoon nog moet unlocken. :)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
418O2 schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 22:49:
Vanmiddag haal ik mijn telefoon uit mijn broekzak. Is cm12.1 opnieuw opgestart en is ALLES weg. Apps, foto's... Schrok me dood.

Reboot en alles was weer terug. What The fuck..
Waarschijnlijk heb je je mobiel per ongeluk opnieuw opgestart in veilige modus. Dit kan je doen door lang "Power off" ingedrukt te houden dan zie je vanzelf een "reboot to safe mode" menuutje.

Maar volgens mij, op AOSP, zou er dan overal een label "SAFE MODE" komen te staan, wellicht zag je dit over het hoofd.

Safe modus schakelt alle door jouw toegevoegde zooi uit en laad alleen wat essentieel van belang is voor het werken van Android. Het zou vast wel ergens handig voor zijn. Deze optie is er volgens mij bij Kitkat in gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
jimmy_dg schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Waarschijnlijk heb je je mobiel per ongeluk opnieuw opgestart in veilige modus. Dit kan je doen door lang "Power off" ingedrukt te houden dan zie je vanzelf een "reboot to safe mode" menuutje.

Maar volgens mij, op AOSP, zou er dan overal een label "SAFE MODE" komen te staan, wellicht zag je dit over het hoofd.

Safe modus schakelt alle door jouw toegevoegde zooi uit en laad alleen wat essentieel van belang is voor het werken van Android. Het zou vast wel ergens handig voor zijn. Deze optie is er volgens mij bij Kitkat in gekomen :)
Daar dacht ik ook nog aan, heb dat wel eens gehad, maar ik zag het nu niet in beeld. Maar dat lijkt me wel de enige valide verklaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Als iemand nog eens van rom wil wisselen, dit is een aanradertje:

Wifi/touchscreen fixes erin, vlot en toch zuinig en nu ook OTA updates.

[ Voor 17% gewijzigd door anessie op 06-06-2015 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vmu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-07 11:08

Vmu

Rotatate

Ik ben een beetje in de war over de touchscreen fix(es). Zit die nu ook in de CM12.1 nightlies of moet ik daarvoor speciaal ergens op letten dan wel extra flashen?

[ Voor 8% gewijzigd door Vmu op 07-06-2015 22:53 ]

Vmu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
De ene dag wel, de andere dag niet. Recent weer wel :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
anessie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:04:

Ga ik eens proberen :)

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Tijdje terug Franco R42 er op gezet. Leek allemaal prima, dat de touch problemen waren opgelost. maar is weer net zo hard terug. Ook de 'warmte' problemen...

Toch maar eens kijken naar een ROM. Al ben je dan weer alles kwijt, toch?

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 08-06-2015 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
Vos schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:21:
Tijdje terug Franco R42 er op gezet. Leek allemaal prima, dat de touch problemen waren opgelost. maar is weer net zo hard terug. Ook de 'warmte' problemen...

Toch maar eens kijken naar een ROM. Al ben je dan weer alles kwijt, toch?
De touch issues zijn pas opgelost in Franco R43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

renem schreef op maandag 08 juni 2015 @ 20:19:
[...]

De touch issues zijn pas opgelost in Franco R43
Ow ok, vandaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02
Deze kernel kun je ook flashen over de stock rom, daarmee zijn de touch issues ook verholpen:
http://forum.xda-develope...post61092260#post61092260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Er zit zeker een flinke battery drain in de laatste CM12.1 nightlies. Heb er nu al bijna 2 weken last van. Ik draai nu de laatste nightly (06-06)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AORkZNs.png

1 uur screen-on time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bollefles
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-02 18:52
anessie schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:04:

Ik heb 'm erop gezet (dirty flash over cm 12.1, da's dan wel weer makkelijk :9)
Die OTA, wordt die gepusht? Ik zie nergens specifieke instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

Al jaren goede ervaringen gehad met Slimrom op me Samsung Note 1... Nu al 2 dagen op me OPO https://forums.oneplus.ne...unofficial-builds.241336/ Bevalt erggggggg goed :)

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomize
  • Laatst online: 11-04 07:29
Ik zit nu al een aantal dagen op de Exodus 5.1.1 ROM, en moet zeggen dat m'n batterij nooit beter is geweest (ook niet met KitKat). Ook heeft deze de touchscreen fix van CM ingebakken, dus geen touchscreen problemen meer.

Voor mijn part in ieder geval de beste ROM voor de OPO.

http://forum.xda-develope...ficial-vaniraosp-t2890749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Venomize schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:15:
Ik zit nu al een aantal dagen op de Exodus 5.1.1 ROM, en moet zeggen dat m'n batterij nooit beter is geweest (ook niet met KitKat). Ook heeft deze de touchscreen fix van CM ingebakken, dus geen touchscreen problemen meer.

Voor mijn part in ieder geval de beste ROM voor de OPO.

http://forum.xda-develope...ficial-vaniraosp-t2890749
Ik begrijp het niet helemaal; bij de install instructies staat enkel iets over de rom en de gapps, maar bij de downloads staan ook 2 firmware upgrades voor de OPO. Waar/wanneer is dat nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
GurbY{nl} schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:36:
[...]

Ik begrijp het niet helemaal; bij de install instructies staat enkel iets over de rom en de gapps, maar bij de downloads staan ook 2 firmware upgrades voor de OPO. Waar/wanneer is dat nodig?
Jij bent nog bij de 5.0.2 builds aan het kijken, je moet ff een paar niveau's omhoog gaan om bij de 5.1.1 uit te komen.

Wat betreft die firmware updates, geen idee. Meestal wordt geadviseerd om de laatste CM12.1 nightly te installeren, wipen en daarna de gewenste ROM installeren. Daarmee heb je alle laatste drivers en firmware automagisch geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmy_dg
GurbY{nl} schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:36:
[...]

Dat is inderdaad echt onhandig gedaan. Je moet niet naar de /exodus folder gaan maar naar de /exodus5.1 map. Ze moeten die link in de OP even updaten. Hier heb je de link:
http://www.vanir-exodus.net/exodus-5.1/bacon/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
bollefles schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 18:44:
[...]

Ik heb 'm erop gezet (dirty flash over cm 12.1, da's dan wel weer makkelijk :9)
Die OTA, wordt die gepusht? Ik zie nergens specifieke instellingen...
About Phone > CM updates

8)7

Redelijk default, powernap, greenify.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rhkey4R.png

[ Voor 13% gewijzigd door anessie op 10-06-2015 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
anessie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:09:
[...]

About Phone > CM updates

8)7

[afbeelding]
screentime niet eens bovenaan, meerendeel idle dus.

wel netjes, daar niet van

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

jimmy_dg schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Dat is inderdaad echt onhandig gedaan. Je moet niet naar de /exodus folder gaan maar naar de /exodus5.1 map. Ze moeten die link in de OP even updaten. Hier heb je de link:
http://www.vanir-exodus.net/exodus-5.1/bacon/
Ik had em inmiddels gevonden; tnx!
Zit alleen wat tegen de full wipe aan te hikken; kan ik weeeer beginnen... ZO weinig zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polleke-01
  • Laatst online: 08-08 08:53
anessie schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:09:
[...]

About Phone > CM updates

8)7

Ik volg het niet helemaal. Je dirty flashed deze[ROM+KERNEL][5.1.1] Unofficial CyanogenMod 12.1 with CAF 3.4.0 kernel [June 9, 2015]] over de official CM12.1 nightlies

Maar als je die CM updates dan vervolgens toelaat dan wordt de aangepaste kernel van deze UNofficial nightly toch ook weer overschreven door de official nightly kernel. En ik krijg bij deze ROM+kernel juist het idee dat een groot stuk van de stability-, performance- en battery-pluspunten aan de kernel worden toegeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 18:46
Polleke-01 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:56:
[...]

Ik volg het niet helemaal. Je dirty flashed deze[ROM+KERNEL][5.1.1] Unofficial CyanogenMod 12.1 with CAF 3.4.0 kernel [June 9, 2015]] over de official CM12.1 nightlies

Maar als je die CM updates dan vervolgens toelaat dan wordt de aangepaste kernel van deze UNofficial nightly toch ook weer overschreven door de official nightly kernel. En ik krijg bij deze ROM+kernel juist het idee dat een groot stuk van de stability-, performance- en battery-pluspunten aan de kernel worden toegeschreven.
De CM updates zijn updates van de Unoffical rom. Het zijn dus niet de updates van de officiele CM 12.1 nightlies ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venomize
  • Laatst online: 11-04 07:29
Petertyuh schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 10:48:
[...]

Jij bent nog bij de 5.0.2 builds aan het kijken, je moet ff een paar niveau's omhoog gaan om bij de 5.1.1 uit te komen.

Wat betreft die firmware updates, geen idee. Meestal wordt geadviseerd om de laatste CM12.1 nightly te installeren, wipen en daarna de gewenste ROM installeren. Daarmee heb je alle laatste drivers en firmware automagisch geupdate.
Klopt, ze zijn er bij Exodus nog niet in geslaagd om die firmware drivers in te bakken in hun ROM. Bij CM slagen ze hier wel in, vandaar dat je even eerst de laatste nightly van CM12.1 moet flashen, dan weer een wipe doen (reboot hoeft niet), en dan pas Exodus en de gApps naar keuze flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
Ik was natuurlijk wel een beetje nieuwsgierig geworden en heb dus zelf ook eens Exodus geflasht. Tot op heden ben ik er super tevreden over. Tijdens het flashen zag ik wel iets wat leek op een drivers update, maar dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen (soms is het voor mij ook nog een beetje abracadabra).

Ik ben van CM12s direct naar Exodus gegaan en heb geen problemen met touchscreen meer, dus dat doet mij ook vermoeden dat er inderdaad drivers geflasht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
GurbY{nl} schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:49:
[...]

Ik had em inmiddels gevonden; tnx!
Zit alleen wat tegen de full wipe aan te hikken; kan ik weeeer beginnen... ZO weinig zin in..
Met Titanium Backup kun je alles heel simpel opslaan en terug zetten, dan lijkt het net alsof er niks is gebeurd. Zo doe ik het altijd en het werkt keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Petertyuh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:46:
[...]

Met Titanium Backup kun je alles heel simpel opslaan en terug zetten, dan lijkt het net alsof er niks is gebeurd. Zo doe ik het altijd en het werkt keer op keer.
Helemaal waar. Maar ja, iedere keer weer tijd voor maken, en het komt altijd ongelegen.

Heel wat anders: ik weet eigenlijk zeker dat het touchscreen gedoe softwarematig is. Ik had erg veel last, en met multitouch tester kreeg ik inderdaad bij 2 vingers horizontaal dat er 1 wegviel. Na de laatste nightlies geen probleem meer en ook multitouch test laat alles zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertyuh
GurbY{nl} schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:33:
[...]

Helemaal waar. Maar ja, iedere keer weer tijd voor maken, en het komt altijd ongelegen.

Heel wat anders: ik weet eigenlijk zeker dat het touchscreen gedoe softwarematig is. Ik had erg veel last, en met multitouch tester kreeg ik inderdaad bij 2 vingers horizontaal dat er 1 wegviel. Na de laatste nightlies geen probleem meer en ook multitouch test laat alles zien.
Ik maak 's morgens altijd een backup, kan ie lopen als ik in de douche zit. Maar er zit zelfs een timer functie op, kun je bijvoorbeeld iedere nacht een backup maken (en doorzetten naar dropbox of google drive).

(Ik zie dat de dubbele posts zijn verwijderd)

[ Voor 9% gewijzigd door Petertyuh op 12-06-2015 12:00 . Reden: dubbele posts zijn verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodevs
ik ben ver de wanhoop nabij mensen. Ik heb al heel wat gelezen op het oneplus one forum alsook op het XDA forum over het unlocken, rooten, flashen ...

Momenteel heb ik dus een OPO met een stock CM 11 er op. Ik heb momenteel de bootloader unlocked en wil vervolgens de TWRP recovery installeren om dan den cyanomod 12 nightly release te installeren voor de files van het scherm en batterij. Om dan nadien de exodus rom te installeren.

Het loopt dus al spaak bij de recovery te installeren. Ik kan alle commands perfect uitvoeren en krijg ook nergens foutmeldingen maar wanneer ik terug reboot in recoverymode kom ik steeds uit bij de gewone cyano recovery. Bijgevolg kan ik dus geen ROM installeren...

Het is toch in deze volgorde dat je moet werken?
  1. bootloader unlocken
  2. recovery flashen en nieuwe installeren
  3. ROM installeren

[ Voor 10% gewijzigd door lodevs op 11-06-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
https://forums.oneplus.ne...s-kernels-rooting.291274/

Die gevolgd?

Ik heb in 12.1 nog steeds dat video's in chrome niet lekker lopen. Soms freezed het beeld en gaat de audio wel door. Bijvoorbeeld bij dit filmpje nieuws: Oculus toont met Oculus Touch een nieuw invoersysteem

Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lodevs
ja klopt ik heb enkel ipv de TWRP in het command venster te slepen gewoon de naam getyped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:56
lodevs schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:50:
ja klopt ik heb enkel ipv de TWRP in het command venster te slepen gewoon de naam getyped
Het staat al in de guide, maar toch even de vraag of je "cyanogenm-recovery bijwerken" uit hebt gezet. Volgens mij is dat niet eens nodig, maar proberen kan geen kwaad.

Kan je verder vertellen hoe je restart naar je recovery toe (als je eenmaal de nieuwe geflashed hebt)?
Misschien kan je proberen in plaats van het commando "fastboot reboot" je telefoon uit te zetten en daarna aandoen en de volume down knop ingedrukt houden.?
Pagina: 1 ... 10 ... 35 Laatste