Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Ik zoek een?
Een (minimaal) 40 inch Full HD (game) tv (PS4)

Wat is je budget?
Tussen de 300 en de 650.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te gamen met de PS4 (De PS4 dien ik tevens ook nog aan te schaffen). Daarnaast wil ik er films/series op gaan kijken (vanaf me Macbook/tablet/android hdmi stick?) en heel af en toe reguliere tv.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik kijk nu zelf vooral naar de merken Samsung, Sony, LG en Philips. Andere merken mogen ook als de TV maar goed is :) (kwaliteit tv, garantie, beeldkwaliteit etc.). Zelf vind ik de Sony W7 serie een goede kandidaat.

Welke vragen heb je hier nog over?
Wat raden jullie mij aan? Is een duurdere model nodig voor het gamen zelf? Ik hoef geen 3D en Smart TV optie is ook niet nodig (wel altijd meegenomen als de tv het toch heeft). De tv moet een (voor een tv) snelle reactievermogen hebben en goede interne boxen (relatief gezien voor interne boxen). Verder ben ik waarschijnlijk van plan om de tv aan de muur op te hangen met behulp van een standaard muurbeugel (eentje met een arm zodat je hem kunt draaien etc.)

Er zijn zo veel mogelijkheden! Misschien dat jullie mij ook kunnen helpen dit verder te filteren door specifieke specificaties toe te voegen als filter. Ik heb tot nu toe dit: Pricewatch.

Ik zal dit topic nog verder aanvullen naar mate ik meer info heb (zelf ook nog bezig met researchen :)).

Kandidaten:

[ Voor 11% gewijzigd door MekZi op 18-08-2014 20:26 ]

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Check dit topic eens, precies dezelfde vraag. ;)

Klikkerdeklik!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
+1 voor de Sony.

• MekZi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-08 21:17
Heb je topic doorgenomen en ik neem aan dat je ook een Sony gekocht hebt (eentje uit de w6 serie?). Kan je wat vertellen over hoe je de tv hebt ervaren? Alvast bedankt! :) :*)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Topic was niet door mij gestart. Vind die W6 wel een uitstekende keuze.