Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Aankoopadvies nieuwe TV voor PS4.

Pagina: 1
Acties:

• Syn3rgi
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-05 19:57
Mijn oude LG 32'' HD ready tv is toe aan vervanging. Sinds ik een aantal weken geleden een nieuwe PS4 heb gekocht ben ik opzoek naar een nieuwe tv. De TV zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen, af en toe zal ik een film kijken of een voetbalwedstrijd. Ik lig/zit zo'n 3 meter van mijn tv af.

Het is moeilijk om een keus te maken tussen 42'' en een 47/48'' tv. Ik ben bang dat 42'' snel zal wennen en dat ik al snel het gevoel zal krijgen dat de televisie wat aan de kleine kant is. Alhoewel 48'' weer overkill kan zijn.

Zelf ben ik na wat research op de volgende modellen gekomen.

LG 47LB630V
Sony KDL-42W705
Sony KDL-48W605B

De LG zou wat problemen hebben met zwarte kleuren en dat de Smarttv wat langzaam is. Wel moet ik zeggen dat ik de LG het mooiste OS vind hebben qua design, sowieso een hele strakke tv.

Welke tv zouden jullie mij aanraden?

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Sowieso went elke grootte van een televisie heel erg snel, ik zou voor de 48"gaan. 2 uur kijken/gamen en je bent eraan gewend. ;)

Als je er veel op gaat gamen dan wil je een tv met een lage input lag, en laat daar nu net een heel handige 'selector' voor zijn. Klikkerdeklik!

Beide series van tv's zijn op die site te vinden, en de 705 komt als beste uit de test. Dus qua gamen zou je de 705 waarschijnlijk het beste kunnen kiezen, maar die hebben ze niet in 48". Dus het zal bij jou vooral gaan om de al oude vraag: Is groter echt beter? >:)

• Syn3rgi
Ik ben vandaag de BCC ingelopen en daar zag ik ook de 48W605B staan. Mooie tv, goed design. Op de HDTVtest site word die ook goed aangeschreven met weinig input lag. Denk dat dit de juiste TV zal zijn. Nog even het internet afspeuren en op Tweakers hoe mensen de televisie ervaren.

Thanks voor je reactie Flans!

Nu zie ik dat je de 605 niet zomaar kan ophangen? Jammer dit.

Ik vraag me nog steeds af of die LG misschien ook een keus kan zijn, is alleen wat cheaper.

[ Voor 20% gewijzigd door Syn3rgi op 18-08-2014 18:52 ]

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De Sony's kunnen volgens mij gewoon opgehangen worden. De voet dient ook als beugel voor aan de muur.

• Syn3rgi
Hoe bedoel je dat de voet ook dient als beugel voor aan de muur? Hoef ik verder niks te kopen?

Mijn keuze is gevallen op de 48W605B, nu even kijken waar ik die het beste kan aanschaffen. Geven ze in de winkel wel eens korting? Ik zie dat hij online voor 611 te krijgen is en in de winkel voor 650.

• Flans
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-11 15:52
Syn3rgi schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 00:03:
Hoe bedoel je dat de voet ook dient als beugel voor aan de muur? Hoef ik verder niks te kopen?
Google is je vriend bij dit soort vragen ;)
Mijn keuze is gevallen op de 48W605B, nu even kijken waar ik die het beste kan aanschaffen. Geven ze in de winkel wel eens korting? Ik zie dat hij online voor 611 te krijgen is en in de winkel voor 650.
Gewoon vragen, Nee heb je en Ja kun je krijgen...

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Klopt. Je hebt verder niets nodig.

• Syn3rgi
S1NN3D schreef op dinsdag 19 augustus 2014 @ 08:01:
[...]

Klopt. Je hebt verder niets nodig.
TV vandaag gekocht, even zoeken hoe ik die moet ophangen, blijkt dus dat het niet kan zonder een aparte montage kit... Beetje jammer uiteraard.

Deze heb ik erbij nodig om de TV op te kunnen hangen.

http://www.centralpoint.n...art-su-wl450-num-2964804/

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Syn3rgi schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 19:33:
[...]

TV vandaag gekocht, even zoeken hoe ik die moet ophangen, blijkt dus dat het niet kan zonder een aparte montage kit... Beetje jammer uiteraard.

Deze heb ik erbij nodig om de TV op te kunnen hangen.

http://www.centralpoint.n...art-su-wl450-num-2964804/
Zitten er niet gewoon vier gaten aan de achterkant zodat je een normale beugel kan bevestigen?

63 euro vind ik nogal duur voor zo iets.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Syn3rgi
michael3 schreef op vrijdag 22 augustus 2014 @ 20:45:
[...]

Zitten er niet gewoon vier gaten aan de achterkant zodat je een normale beugel kan bevestigen?

63 euro vind ik nogal duur voor zo iets.
Nop, kan niet met de standaard VESA holes..
Pagina: 1