Mijn oude LG 32'' HD ready tv is toe aan vervanging. Sinds ik een aantal weken geleden een nieuwe PS4 heb gekocht ben ik opzoek naar een nieuwe tv. De TV zal voornamelijk gebruikt worden voor het gamen, af en toe zal ik een film kijken of een voetbalwedstrijd. Ik lig/zit zo'n 3 meter van mijn tv af.
Het is moeilijk om een keus te maken tussen 42'' en een 47/48'' tv. Ik ben bang dat 42'' snel zal wennen en dat ik al snel het gevoel zal krijgen dat de televisie wat aan de kleine kant is. Alhoewel 48'' weer overkill kan zijn.
Zelf ben ik na wat research op de volgende modellen gekomen.
LG 47LB630V
Sony KDL-42W705
Sony KDL-48W605B
De LG zou wat problemen hebben met zwarte kleuren en dat de Smarttv wat langzaam is. Wel moet ik zeggen dat ik de LG het mooiste OS vind hebben qua design, sowieso een hele strakke tv.
Welke tv zouden jullie mij aanraden?
Het is moeilijk om een keus te maken tussen 42'' en een 47/48'' tv. Ik ben bang dat 42'' snel zal wennen en dat ik al snel het gevoel zal krijgen dat de televisie wat aan de kleine kant is. Alhoewel 48'' weer overkill kan zijn.
Zelf ben ik na wat research op de volgende modellen gekomen.
LG 47LB630V
Sony KDL-42W705
Sony KDL-48W605B
De LG zou wat problemen hebben met zwarte kleuren en dat de Smarttv wat langzaam is. Wel moet ik zeggen dat ik de LG het mooiste OS vind hebben qua design, sowieso een hele strakke tv.
Welke tv zouden jullie mij aanraden?