Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

To app, or not to app

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views

• br0kk0
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-07 05:52
Beste redactie,

Op 15-08 stopte de ondersteuning voor de Tweakers app. En vanaf dat moment moet je het als volger van Tweakers dus mobiel doen met de nieuwe website. Dit is geen verbetering helaas. Ik ben moet telkens opnieuw inloggen, ik mag me dagelijks een paar keer akkoord verklaren met het plaatsen van cookies en de webinterface is niet fijn voor bediening via touch. M.a.w. het is er niet beter op geworden. Wat mij betreft mag de app weer 'aan'!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:54

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Hou het even centraal... Einde tweakers app

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je telkens opnieuw moet inloggen ligt dat waarschijnlijk aan je browser, want daar heb ik zelf nog geen last van gehad en ik ken ook niemand die dat wel heeft. Dat akkoordverklaren met het plaatsen van cookies klinkt als hetzelfde probleem, zo te horen gooit je browser gewoon periodiek je cookies weg. Check dus gewoon je instellingen even. ;)

Met "de webinterface is niet fijn voor bediening via touch" kan het devteam denk ik niet veel, want je zegt niet wat je precies niet fijn vindt en waarom niet. Ik zie grote knoppen, een menubalk die in beeld blijft of kan blijven, dropdowns die ook bedienbaar blijven...wat mis je precies? Schoppen is makkelijk, maar je kan moeilijk verwachten dat er iets opgelost wordt als je dat ongefundeerd doet. :)

De kans dat de apps weer "aan" gaan lijkt me vrij klein. Er gaat veel tijd zitten in mobile development en elke keer als er een nieuwe feature bij komt moet de app weer een update krijgen waardoor je dezelfde feature 4 keer (web, iOS, Android, Windows Phone) moet maken...

edit:
MueR's slotje was te snel. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.