Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ASUS F550CC-XX1345H

Pagina: 1
Acties:
  • 2.657 views

Verwijderd

Topicstarter
Bij de Mediamarkt zag ik een ASUS F550CC-XX1345H. Ik kan echter geen reviews o.i.d. online vinden.
Weet iemand of hier misschien een vergelijkbaar typenummer van bestaat?
Zou dit een goede aanschaf zijn?

Wat ga je met je laptop doen?
Bewerken van foto's via Photoshop, verder gewoon een beetje surfen en mailen en af en toe een film of serie kijken.

Wat is je budget?
Ongeveer 600 à 650 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Slechts af en toe.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Geen voorkeur.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
Zonder de precieze specificaties is het moeilijk om advies te geven. Ik kan dit type notebook nergens online vinden dus wat de specs zijn is moeilijk te weten.

Indien je je zou afvragen hoe dat komt: Sommige grote ketens vragen gewoon specifieke modellen die zij zien als het best te verkopen. Zo zullen de specificaties lichtjes verschillen tussen de verschillende verkooppartijen maar de bouwkwaliteit is hetzelfde als het F550CC basis model.

Heb je soms een folder o.i.d. met de specificaties?

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 15:03

royced

Hello!

misterdoom schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 00:09:
Zonder de precieze specificaties is het moeilijk om advies te geven. Ik kan dit type notebook nergens online vinden dus wat de specs zijn is moeilijk te weten.

Indien je je zou afvragen hoe dat komt: Sommige grote ketens vragen gewoon specifieke modellen die zij zien als het best te verkopen. Zo zullen de specificaties lichtjes verschillen tussen de verschillende verkooppartijen maar de bouwkwaliteit is hetzelfde als het F550CC basis model.

Heb je soms een folder o.i.d. met de specificaties?
15,6 inch HD • Intel Core i5-3337U • 8 GB • 1 TB HDD • NVIDIA GeForce GT 720M (2 GB)

En emh, dit zal een prima aanschaf zijn voor wat jij er mee zal doen! 8GB Ram dus kan je veel programs tegelijk openen, 1TB HDD dus genoeg geheugen voor al je fotos. Prima GFX kaart. Aanrader dus voor jou.

Verwijderd

Topicstarter
@misterdoom, Ik kon inderdaad nergens iets vinden, alleen de specs die de Mediamarkt zelf geeft:

http://www.mediamarkt.nl/...3,1403543.html?langId=-11

@royced, bedankt! Het leek mij ook wel een laptop waar ik even mee vooruit kan.
Ik wil graag een VGA-aansluiting om er nog een monitor op aan te kunnen sluiten en ik zag dat veel laptops die niet meer hebben en deze wel.
Een SSD is geen noodzaak voor mij denk ik?

• royced
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-11 15:03

royced

Hello!

Een SSD is een luxe, maar zeker niet noodzakelijk! Als je wilt dat je computer NOG sneller runned, kan je een SSD erop zetten (Als het beschikt over een msata aansluiting) Maar ik denk dat je zonder SSD prima zit. Als je niet teveel RAM gebruikt, dan word je laptop niet traag. Ook heb je een i5, dus prima!

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11 17:29
In de specificaties staat letterlijk dat er VGA aanwezig is.

Deze laptop zal zeker voldoen maar ik denk dat er betere alternatieven te vinden zijn. Het scherm is maar HD Ready en dat vindt ik echt een afknapper. Ik raad je aan eens rond te kijken hier in deze forumsectie want er zijn al meerdere topics geweest die ongeveer dezelfde eisen hebben als dat jij hebt.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor het advies!
Maar het is uiteindelijk deze geworden:

pricewatch: Acer Aspire V3-572G-58ZS

Verwijderd

Waarom hebben die laptops geen DVD writer ?
AUB geeft me een antwoord, want ik heb zo eentje gekocht en ik kom nu pas achter dat die geen DVD writer heeft.

• KaleVis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-07-2024
Bijna niemand gebruikt nog een cd of dvd in een laptop.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Als je het nodig hebt, heb je voor < € 30 een externe DVD brander van Samsung. Ik heb nog een slimline Blu-Ray brander in mijn PC gebouwd, maar gebruik die ook nauwelijks. Als ik de keus weer zou maken, had ik voor een externe DVD-brander gekozen. Blu-Rays brand ik namelijk nooit (films download ik op mijn NAS en stream ik vanaf daar), DVD's af en toe en CD's heel iets vaker.

[ Voor 6% gewijzigd door gwystyl op 03-09-2014 21:20 ]

• GSlomp
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-08-2015
Heb vorige week Windows 10 op deze laptop gezet, maar de opstarttijd van de laptop is drastisch verslechterd. Zijn er meer mensen met dit probleem? Weet iemand een oplossing voor dit probleem?

Dit heeft natuurlijk weinig met aankoopadvies te maken. Als je degelijk advies wil, zal je eens in [Windows 10] Ervaringen & Discussie - Deel 2 moeten rondstruinen.

[ Voor 34% gewijzigd door br00ky op 15-08-2015 09:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.