GameDesktop

Pagina: 1
Acties:

• Morningstar3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, vooral MMO's (aion/wow/wildstar/...). Daarnaast vlot shooters kunnen spelen zonder fpslag/delays/trage spawn. Ook games zoals watch dogs op high settings kunnen spelen om er grafisch maximum van te kunnen genieten.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ong 1300 € (50 meer of minder kan geen kwaad)

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Heb al Full HD monitor / muis / keyboard / speakers.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ben een regelrechte noob als het aankomt op specs van pc's. Ik hoop via deze weg wat meer info/inzicht te verschaffen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren naast misschien een Nvidia videocard.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ga de onderdelen pas begin September bestellen dus indien mogelijk rekening houden met eventuele nieuwe releases/updates van onderdelen?

Ga je overklokken?
Ik wil dit zeker doen, al weet ik nog niet goed hoe maar via tweakers-forum kom ik er wel wijs uit ;-)

Thanks in advance!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:42

br00ky

Moderator Harde Waren
Wat heb je zelf in gedachten? Je bent verplicht zelf met een voorzetje te komen in de vorm van een pricewatch lijstje, zie hier hoe je die in elkaar zet. Inspiratie kan je opdoen in één van de vele andere topics in dit subforum. Daarnaast hebben we ook een hele handige Best-Buy-Guide.

Het begin is er, nu nog een systeem. Aan de hand daarvan kunnen we je helpen dit te tweaken zodat het helemaal aan je wensen voldoet. Succes!

toevoeging: aangezien je jezelf een complete noob vindt is [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen ook verplichte kost :).

[ Voor 11% gewijzigd door br00ky op 15-08-2014 10:55 ]

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Geen voorkeuren naast misschien een Nvidia videocard.
En daar ga je al de fout in...

De meeste dingen die je nodig hebt staan onder het kopje basiscomponenten is PW (=PriceWatch), daarnaast heb je nog een SSD (en HDD) nodig, deze staan onder opslag.

Succes :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered