Xbox one vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 430 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Hallo tweakers, ik heb pas een xbox one maar heb een paar vragen
is het mogelijk om dlc's op alle accounts van mijn xbox te gebruiken?
en is het erg als je een nep adres invoert als je een paypal account koppelt. word je dan niet geband?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
weet iemand iets?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Kan je prima hier stellen:

[XBO] Xbox One - Deel 3

Een nieuw topic openen voor zulke vragen is overbodig en heb je kans dat het ondergesneeuwd raakt door andere populaire topics. Dus Heb je ook meer kans dat je een antwoord krijgt door je vraag daar te stellen.

Overigens ben ik hier op uit gekomen door even binnen het forum te zoeken op "xbox one account delen"? https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/games/my-home-xbox

Je kan dus alle downloads delen met overige gebruikers, mits je de Xbox One als home console hebt ingesteld (dus als hoofd Xbox One). Gebruik van Paypal zal niet resulteren in een ban als je een verkeerd adres hebt ingevuld.

Disclaimer: ik heb zelf geen Xbox One, ik heb puur net even gezocht en heb dit gevonden. Als je meer vragen hebt over de Xbox One, raad ik je aan om bovenstaand topic te gebruiken én goed vooraf door te lezen (of de zoekfunctie te gebruiken) Kom je na het zoeken er nog steeds niet uit, voel je dan vrij om het vooral te vragen ;)

Ik geef het even vooraf aan, want zulke vragen komen erg vaak langs (ook veel in de PS4 topics). Het zijn vragen waar je het antwoord makkelijk zelf kan vinden, niet iedereen wil dan even graag je vraag beantwoorden. Just a heads up ;)

[ Voor 65% gewijzigd door ASNNetworks op 19-08-2014 02:35 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
oke, dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:46

BM

Moderator Spielerij
Graag verder in [XBO] Xbox One - Deel 3 dus

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Dit topic is gesloten.