kleine mod die ik een aantal maanden geleden heb gedaan.
aangezien je tegenwoordig steeds meer kasten ziet die zwart zijn van binnen en ik het zelf ook veel beter vind staan besloot ik om het bij mijn eigen case ook maar zwart te spuiten van binnen
op het moment van bouwen waren dit de specs:
case: thermaltake armor +
cpu: intel q6700
gpu: 2x gtx480
ram: 8gb geil blackdragon evo one
mobo: xfx n780sli
psu: evga supernova g2 850W
(paar weken geleden overgestapt naar een 4790k)
zo zag de case er eerst uit

zoals je kunt zien was het ook hoogtijd voor een goede schoonmaak beurt
zo, alle onderdelen uit de kast gehaald

ook maar meteen een paar nieuwe fans gekocht
links ac ryan uv fan(oud) rechts coolermaster jet flo(nieuw) en kleine mod gedaan aan de fangrill (scythe logo op andere grill gezet)

eerst wou ik de kast spuiten zonder hem uitelkaar te halen, maar uiteindelijk beslotten om hem toch maar uitelkaar te halen voor een beter effect
pfff wel veel popnagels in deze kast

helaas vergeten om foto's te maken tijdens het spuiten
maar wel een foto van de eerste paar onderdelen die hangen te drogen.

eindresultaat:

helaas wel een paar flinke krassen, maargoed ik had ook niks anders verwacht van een paar goedkope spuitbusjes van de action, deselnietemin ben ik erg tevreden met het eindresultaat.
aangezien je tegenwoordig steeds meer kasten ziet die zwart zijn van binnen en ik het zelf ook veel beter vind staan besloot ik om het bij mijn eigen case ook maar zwart te spuiten van binnen
op het moment van bouwen waren dit de specs:
case: thermaltake armor +
cpu: intel q6700
gpu: 2x gtx480
ram: 8gb geil blackdragon evo one
mobo: xfx n780sli
psu: evga supernova g2 850W
(paar weken geleden overgestapt naar een 4790k)
zo zag de case er eerst uit

zoals je kunt zien was het ook hoogtijd voor een goede schoonmaak beurt
zo, alle onderdelen uit de kast gehaald

ook maar meteen een paar nieuwe fans gekocht
links ac ryan uv fan(oud) rechts coolermaster jet flo(nieuw) en kleine mod gedaan aan de fangrill (scythe logo op andere grill gezet)

eerst wou ik de kast spuiten zonder hem uitelkaar te halen, maar uiteindelijk beslotten om hem toch maar uitelkaar te halen voor een beter effect
pfff wel veel popnagels in deze kast

helaas vergeten om foto's te maken tijdens het spuiten

maar wel een foto van de eerste paar onderdelen die hangen te drogen.

eindresultaat:

helaas wel een paar flinke krassen, maargoed ik had ook niks anders verwacht van een paar goedkope spuitbusjes van de action, deselnietemin ben ik erg tevreden met het eindresultaat.