Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Broadcom 802.11n Windows 8.1 laptop werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-11 22:31
(Ik had dit ook al bij laptops en complete systemen neergezet maar daar wordt ik totaal niet verder geholpen dus bij deze)

Hallo beste gebruikers,

Ik heb zojuist een HP Pavilion F035ND gekocht bij Mediamarkt. Ik heb hier een schone installatie van Windows 8.1 Pro op geïnstalleerd. Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen verbinding kan met met het wifi hier thuis. De netwerk kaart wordt bij apparaatbeheer netjes weergeven maar mijn netwerk indicator zegt steeds dat er geen netwerken beschikbaar zijn. De adapter is een Broadcom 802.11 kaart. De enige wireless drivers op de website van HP zijn van Intel. Na het installeren van deze werkt alles nog steeds niet.

Wat moet ik nu doen?

MVG,

Mcgloud

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Wat voor type kaart gaat het om? Kun je mbv het hardware id wel achterhalen. Apparaatbeheer -> eigenschappen apparaat -> tabblad details -> hardware id (of device id in het Engels).
Dan zoeken op http://pcidatabase.com en de driver bij de fabrikant van het kaartje weghalen, dus niet bij de fabrikant van de laptop.

edit: Je andere topic is er nog maar net 1 dag..... HP Pavilion F035ND geen draadloze verbinding

[ Voor 43% gewijzigd door Raven op 12-08-2014 14:05 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde