Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

HP Pavilion F035ND geen draadloze verbinding

Pagina: 1
Acties:

• mcgloud
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-11 22:17
Hallo beste gebruikers,

Ik heb zojuist een HP Pavilion F035ND gekocht bij Mediamarkt. Ik heb hier een schone installatie van Windows 8.1 Pro op geïnstalleerd. Nu heb ik alleen het probleem dat ik geen verbinding kan met met het wifi hier thuis. De adapter is een Broadcom 802.11 kaart. De enige drivers op de website van HP zijn van Intel. Deze werken niet na installatie.

Wat moet ik nu doen?

MVG,

Mcgloud

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-11 22:16
image terug zetten en kijken of het dan wel werkt.... (of kijken naar een driver van de Broadcom website..)

• mcgloud
Dat is dus helaas niet meer mogelijk.
Zelfde driver gevonden op de website van Lenovo, geïnstalleerd maar nog steeds geen geluk...

Iemand anders?

• mcgloud
Zoals ik al in mijn OP schreef zijn de enige netwerk drivers op de website van HP van Intel. Deze werken niet na installatie.

Ik heb net Windows 7 naast Windows 8.1 geïnstalleerd en niks doet het... Ik begin eerlijk gezegd een tikkeltje wanhopig te worden.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:09

br00ky

Moderator Harde Waren
Brandt het lampje van de WLAN antenne (links bovenaan het scherm)? Heb je de wifi misschien handmatig uitgeschakeld?
Pagina: 1