Precies 82 idd...

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Dat mag jij vinden, maar velen zijn het niet met je eens en vinden 'm wel een goede acteur en/of goede komediant. Daarom zijn veel mensen, waaronder ik, wel weg van 'm.tinzarian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:29:
Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van hem. Hij heeft welgeteld twee goede rollen gespeeld (Garp enThe Fisher King), maar verder vond ik hem maar een matig acteur, de koning van cliche's, overacteren en uitermate irritant (ook in zijn "serieuze" rollen).
The devil is in the details.
de sociale media is hem 'vergeten'OgWok schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:57:
En wat me nu zo opvalt: we zijn 24 uur verder en …… hij lijkt al wel te zijn vergeten.
Dat veel 'em goed vinden maakt iemand niet meteen tot een goede acteur, hè. Gaan we de Frans Bauer vergelijking erbij halen?Hahn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:30:
[...]
Dat mag jij vinden, maar velen zijn het niet met je eens en vinden 'm wel een goede acteur en/of goede komediant. Daarom zijn veel mensen, waaronder ik, wel weg van 'm.
Ik zeg letterlijk dat hij dat mag vinden en dat anderen 'm wel goed vinden. Met de nadruk op 'vinden'. Dus wat is je punt?Jolke schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:54:
[...]
Dat veel 'em goed vinden maakt iemand niet meteen tot een goede acteur, hè.
Gaan we de Frans Bauer vergelijking erbij halen?
Dat zeg ik. En de mensen die weg van 'm zijn, vinden 'm wel goed.De een vind 'em goed, de ander vind 'em niet goed.
[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 14-08-2014 21:02 ]
Robin Williams’ wife Susan Schneider issued a statement Thursday morning, revealing that the Oscar-winning actor and comedian had been battling the early stages of Parkinson’s disease, in addition to depression and anxiety. According to the statement, Schneider says Williams was sober at the time of his suicide on Monday, Aug. 11.
And it goes BRAAAAAPP!
De kracht zit in de herhalingHahn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Ik zeg letterlijk dat hij dat mag vinden en dat anderen 'm wel goed vinden. Met de nadruk op 'vinden'. Dus wat is je punt?
[...]
![]()
Voordat je 'm gaat uitleggen, je zult vast bedoelen dat er ook mensen zijn die Frans Bauer goed vinden, maar nogmaals: wat is je punt nou eigenlijk? Behalve dan herhalen wat ik al zei.
[...]
Dat zeg ik. En de mensen die weg van 'm zijn, vinden 'm wel goed.
[ Voor 9% gewijzigd door Jolke op 15-08-2014 08:37 ]
Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij ervan. Ik reageerde enkel op "Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van hem."Jolke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:27:
[...]
De kracht zit in de herhaling
Mijn punt was, voordat er meer mensen over elkaars mening vallen, dat iedereen mag vinden wat hij/zij wil. En dat klopt, dat zei jij ook. Echter, je legt nogal de nadruk op velen vinden hem een goede acteur, en daarmee is hij goed. Dat vind ik geen reden om goed, simpelweg omdat velen je goed vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 15-08-2014 08:46 ]
Nou, ik ben het ook helemaal met zijn kant eens hoor, deed jij imho wel. Maar allemaal OT, dus >>|Hahn schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij ervan.
Nickname does not reflect reality
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dus na Good morning Vietnam en Dead Poets Society was je nog steeds verbaasd toen met Good Will Hunting bleek dat RW kon acteren????L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:32:
Als komiek valt ie beetje in dezelfde categorie als Jim Carry en Adam Sandler. Vaak typetje spelen. Alleen zet Robin Williams er opeens een Good Will Hunting tegenover.
Moet ik die andere 2 nog maar zien doen. Jim Carry heeft het geprobeerd maar was nog niet zo indrukwekkend als meneer Williams.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat vermogen om van hysterische druktemaker naar ernstig te kunnen gaan maakte 'm ook zo intressant.Jolke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
Ik vind in Good Morning, Vietnam de afwisseling tussen typetje en serieus karakter juist zo goed gedaan. Het is vaak of het een of het ander.
[ Voor 33% gewijzigd door ROFLASTC op 15-08-2014 12:25 ]
And it goes BRAAAAAPP!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq