Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:21
Precies 82 idd... 8)7

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:23

OgWok

U.N.C.L.E.

En wat me nu zo opvalt: we zijn 24 uur verder en …… hij lijkt al wel te zijn vergeten.

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

• Wok
  • Nu online

Wok

Dakloos...

^^ Wat meer is er nog te vertellen dan? Vergeten is hij zeker niet, maar wat zou er nog gezegd moeten worden? :)

Morgen komt mijn LP-tje binnen :) Zag gisteren de soundtrack van 'Good morning, Vietnam' voor een paar euro op MP staan. Gelijk gekocht en inmiddels bevestiging dat-ie verstuurd is.

Gaat dus om deze LP: YouTube: Good Morning Vietnam The Original Motion Picture Soundtrack FULL ALBUM [vinyl]

Om in dezelfde sfeer te blijven....

"Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodbye, Vietnaaaaaam!"

;(

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

• tinzarian
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van hem. Hij heeft welgeteld twee goede rollen gespeeld (Garp enThe Fisher King), maar verder vond ik hem maar een matig acteur, de koning van cliche's, overacteren en uitermate irritant (ook in zijn "serieuze" rollen).

• Hahn
  • Laatst online: 09:43
tinzarian schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:29:
Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van hem. Hij heeft welgeteld twee goede rollen gespeeld (Garp enThe Fisher King), maar verder vond ik hem maar een matig acteur, de koning van cliche's, overacteren en uitermate irritant (ook in zijn "serieuze" rollen).
Dat mag jij vinden, maar velen zijn het niet met je eens en vinden 'm wel een goede acteur en/of goede komediant. Daarom zijn veel mensen, waaronder ik, wel weg van 'm.

The devil is in the details.

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
OgWok schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 19:57:
En wat me nu zo opvalt: we zijn 24 uur verder en …… hij lijkt al wel te zijn vergeten.
de sociale media is hem 'vergeten'

en dat komt omdat er niet iets nieuws te melden is en iedereen zijn zegje heeft gedaan..
ik zal hem niet zo snel vergeten als 1 van mijn favoriete acteurs

• Jolke
Hahn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:30:
[...]

Dat mag jij vinden, maar velen zijn het niet met je eens en vinden 'm wel een goede acteur en/of goede komediant. Daarom zijn veel mensen, waaronder ik, wel weg van 'm.
Dat veel 'em goed vinden maakt iemand niet meteen tot een goede acteur, hè. Gaan we de Frans Bauer vergelijking erbij halen? :)

De een vind 'em goed, de ander vind 'em niet goed.

Over het feit dat ie niet meer in het nieuws is, dat is net zoals met al die andere dode-sterren. Niets anders aan.

• Hahn
Jolke schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:54:
[...]

Dat veel 'em goed vinden maakt iemand niet meteen tot een goede acteur, hè.
Ik zeg letterlijk dat hij dat mag vinden en dat anderen 'm wel goed vinden. Met de nadruk op 'vinden'. Dus wat is je punt?
Gaan we de Frans Bauer vergelijking erbij halen? :)
:?

Voordat je 'm gaat uitleggen, je zult vast bedoelen dat er ook mensen zijn die Frans Bauer goed vinden, maar nogmaals: wat is je punt nou eigenlijk? Behalve dan herhalen wat ik al zei.
De een vind 'em goed, de ander vind 'em niet goed.
Dat zeg ik. En de mensen die weg van 'm zijn, vinden 'm wel goed.

[ Voor 21% gewijzigd door Hahn op 14-08-2014 21:02 ]

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

http://www.imdb.com/news/ni57597334
Robin Williams’ wife Susan Schneider issued a statement Thursday morning, revealing that the Oscar-winning actor and comedian had been battling the early stages of Parkinson’s disease, in addition to depression and anxiety. According to the statement, Schneider says Williams was sober at the time of his suicide on Monday, Aug. 11.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Hahn schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 20:55:
[...]
Ik zeg letterlijk dat hij dat mag vinden en dat anderen 'm wel goed vinden. Met de nadruk op 'vinden'. Dus wat is je punt?

[...]
:?

Voordat je 'm gaat uitleggen, je zult vast bedoelen dat er ook mensen zijn die Frans Bauer goed vinden, maar nogmaals: wat is je punt nou eigenlijk? Behalve dan herhalen wat ik al zei.

[...]
Dat zeg ik. En de mensen die weg van 'm zijn, vinden 'm wel goed.
De kracht zit in de herhaling :)
Mijn punt was, voordat er meer mensen over elkaars mening vallen, dat iedereen mag vinden wat hij/zij wil. En dat klopt, dat zei jij ook. Echter, je legt nogal de nadruk op velen vinden hem een goede acteur, en daarmee is hij goed. Dat vind ik geen reden om goed, simpelweg omdat velen je goed vinden. En daar komt FB om de hoek: ondanks dat velen hem goed vinden, is hij technisch verre van goed.

Edit: leesvoer voor wie nog steeds denkt dat zelfdoding egoïstisch is: http://www.theguardian.co...epression-are-not-selfish

[ Voor 9% gewijzigd door Jolke op 15-08-2014 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Jolke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:27:
[...]

De kracht zit in de herhaling :)
Mijn punt was, voordat er meer mensen over elkaars mening vallen, dat iedereen mag vinden wat hij/zij wil. En dat klopt, dat zei jij ook. Echter, je legt nogal de nadruk op velen vinden hem een goede acteur, en daarmee is hij goed. Dat vind ik geen reden om goed, simpelweg omdat velen je goed vinden.
Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij ervan. Ik reageerde enkel op "Ik snap niet waarom iedereen zo weg is van hem."

Jouw zin die afsluit met "hè", dát legt nadrukt erop dat je vindt/denkt dat ik het als een feit bracht (en dat je me daarop probeert te wijzen). Terwijl ik het dus niet eens als feit bracht, maar duidelijk als mening.

[ Voor 7% gewijzigd door Hahn op 15-08-2014 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:28
Hahn schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 08:44:
[...]
Dat doe ik helemaal niet, dat maak jij ervan.
Nou, ik ben het ook helemaal met zijn kant eens hoor, deed jij imho wel. Maar allemaal OT, dus >>|

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Zullen we verder gaan over RW? Ik vond het namelijk ook een goede acteur.
Dit weekend nog maar eens Good Will Hunting kijken, da's lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 20:49

Player1S

Probably out in the dark

Als komiek valt ie beetje in dezelfde categorie als Jim Carry en Adam Sandler. Vaak typetje spelen. Alleen zet Robin Williams er opeens een Good Will Hunting tegenover.

Moet ik die andere 2 nog maar zien doen. Jim Carry heeft het geprobeerd maar was nog niet zo indrukwekkend als meneer Williams.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-10 19:19

Dido

heforshe

L1nt schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:32:
Als komiek valt ie beetje in dezelfde categorie als Jim Carry en Adam Sandler. Vaak typetje spelen. Alleen zet Robin Williams er opeens een Good Will Hunting tegenover.

Moet ik die andere 2 nog maar zien doen. Jim Carry heeft het geprobeerd maar was nog niet zo indrukwekkend als meneer Williams.
Dus na Good morning Vietnam en Dead Poets Society was je nog steeds verbaasd toen met Good Will Hunting bleek dat RW kon acteren????

Ik vind het welhaast beledigend om hem in eenrijtje met Jim Carry en Adam Sandler te zetten eerlijk gezegd. Het is nou niet alsof hij na jaren van alleen maar stupide typetjes opeens 1 keertje iets serieuzers deed, wat dan toevallig meeviel. Misschien heb je een paar films gemist? ;)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-10 20:49

Player1S

Probably out in the dark

Ik wou niet teveel met titels gaan smijten ;)

Overigens vind ik dat ie in GMV nog steeds beetje zijn typetje neer zet.
Punt was echter meer dat hij beide kanten van het spectrum kon terwijl velen dat niet kunnen. Vandaar dat ik juist Jim Carry en Adam Sandler erbij pakten. Ook vaak gecast vanwege het type dat ze spelen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Ik vind in Good Morning, Vietnam de afwisseling tussen typetje en serieus karakter juist zo goed gedaan. Het is vaak of het een of het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Jolke schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 09:47:
Ik vind in Good Morning, Vietnam de afwisseling tussen typetje en serieus karakter juist zo goed gedaan. Het is vaak of het een of het ander.
Dat vermogen om van hysterische druktemaker naar ernstig te kunnen gaan maakte 'm ook zo intressant.

Voor diegenen die vooral Goodwill hunting kennen, kijk ook even !Spoilers ahead!

dead poets society, [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vq_XBP3NrBo]

good morning vietnam,

patch adams,

awakenings,

one hour photo,

The bird cage,

Moscow on the hudson,

The world according to garp,

The fisher king (met stip),

Hij heeft natuurlijk ook prutfilms gemaakt maar goed.

/Fanboy edit

[ Voor 33% gewijzigd door ROFLASTC op 15-08-2014 12:25 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
Wow... niet te snel, ik schrijf mee! Aantal films die ik nog niet kende...

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 20:44
Voor de mensen die The Angriest Man In Brooklyn gezien hebben:
Viel dit jullie niet op?

Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/lojndng3n/WP_20140904_13_09_44_Raw.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s24.postimg.org/z8givouyt/WP_20140904_12_57_35_Raw.jpg

Ik vind het een beetje te gek voor toeval.
Nu geloof ik sowieso al niet veel in toeval, maar toch.

• Jolke
Dat is het met toeval altijd, het valt pas op als er iets opmerkelijke plaats vindt. Nu je weet dat hij in 2014 overleden is, valt dit je op...

Statistisch gezien gebeuren er veel meer ontoevaligheden die onopgemerkt blijven, iets met donkere materie enzo :)

• NeutraleTeun
Maar hoeveel acteurs gebruiken hun echte geboortedatum in een film?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Een jaar is geen datum, en dat zal best vaker voorkomen omdat een acteur als Williams er zo oud uitzag als hij was. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Verwijderd

Als je gaat zoeken vind je altijd wel iets.

• NeutraleTeun
Hier was niks te zoeken, dit was gewoon in your face.
Maar zover ik weet zijn data in films (en leeftijden) eigenlijk nooit gekoppeld aan hun privé gegevens.

Enige wat me nu zo te binnen schiet is wel een naam, Charlie :D
Pagina: 1 2 Laatste